Heb je het nu over Bloodborne of Dark Souls?quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:03 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik vind de DLC juist het hoogtepunt van de hele game. Ik zou gewoon voor de GOTY gaan en hem niet in een ruk uitspelen.
Eerste deel ging over Bloodborne, 2e deel over Dark souls.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:14 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Heb je het nu over Bloodborne of Dark Souls?
Thanks.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:19 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Eerste deel ging over Bloodborne, 2e deel over Dark souls.
Rebuild database heeft bij mij wel geholpen daarmee, zie googlequote:Op zondag 13 augustus 2017 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er iets dat ik kan doen om het menu van een PS4 wat sneller te maken? Voordat alles geladen is ben ik minuten verder. Daarnaast klapt het internet er regelmatig uit (vandaag lukt het helemaal niet om verbinding te maken). Ik zit gewoon bekabeld en heb 200 GB vrij op de HDD.
Ik kan je geen antwoord geven, maar ik heb het na de 3e poging om het spel weer op te pakken wéér opgegeven. Ik vond het een prachtig spel, ik vond het heerlijk spelen, de sfeer prima, maar wat jij zegt; ik ging me zo genadeloos irriteren dat ik er niets van kon dat ik het nu definitief vaarwel heb gezegd.quote:Op maandag 14 augustus 2017 17:06 schreef Joosterd het volgende:
Welke spel is het minst moeilijk om in te stappen, Dark Souls of Blood Bourne? Ik heb nog nooit een spel van hen aangeraakt omdat ik bang ben dat ik mij ga irriteren aan de moeilijkheidsgraad..
Het mooiste is om gewoon te beginnen met Dark Souls, of evt. zelfs Demon's Souls als je nog een PS3 hebt staan (zit niet in PS Now vlgs mij).quote:Op maandag 14 augustus 2017 17:06 schreef Joosterd het volgende:
Welke spel is het minst moeilijk om in te stappen, Dark Souls of Blood Bourne? Ik heb nog nooit een spel van hen aangeraakt omdat ik bang ben dat ik mij ga irriteren aan de moeilijkheidsgraad..
quote:Op maandag 14 augustus 2017 18:37 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik zou denk ik voor Dark souls gaan, daar heb je iig een schild.
Sonicquote:Op maandag 14 augustus 2017 19:26 schreef MMaRsu het volgende:
Gaat iemand hier nog Sonic Mania halen? De game komt morgen uit en krijgt enorm goede reviews.
Ik ben een oldschool sonic fan, heb 1,2,3 & Sonic & Knuckles gespeeld op de Megadrive. Daarna zijn de meeste sonic games nogal matig geweest. Dit lijkt erop alsof ze het bij Sega eindelijk hebben begrepen..
100%. Sega heeft grote namen uit de Sonic fangame community ingehuurd, die sinds jaar en dag bezig zijn met het maken van custom Sonic levels en anime is uitbesteed aan de zeer getalenteerde Tyson Hesse.quote:Op maandag 14 augustus 2017 19:26 schreef MMaRsu het volgende:
Gaat iemand hier nog Sonic Mania halen? De game komt morgen uit en krijgt enorm goede reviews.
Ik ben een oldschool sonic fan, heb 1,2,3 & Sonic & Knuckles gespeeld op de Megadrive. Daarna zijn de meeste sonic games nogal matig geweest. Dit lijkt erop alsof ze het bij Sega eindelijk hebben begrepen..
Ach ja, soms zit hij er naast. Over het algemeen de keren dat ik het niet met hem eens benquote:Op maandag 14 augustus 2017 19:45 schreef MMaRsu het volgende:
Mja Jim Sterling vind ik wel een chief, normaal gesproken ben ik over t algemeen altijd wel met hen eens maar bv Assassins Creed 2 had die een 4 gegeven ofzo. Terwijl dat imo ook een mastergame is.
quote:Originally Posted by Hideki Kamiya (Translated)
Nier's success has to this point given Platinum a new fanbase, a growing staff, a brilliant success story, an increase in qualified job applicants, and a great benefit. Normally, I can't help but do everything by myself... it's a pitiful story, but to say that Yoko-san saved Platinum would not be an exaggeration. I cannot thank him enough.
Geweldig spel of niet? Dat is toch dat vrouwtje?quote:Op maandag 14 augustus 2017 21:47 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Dit weekend 12 uur nioh gespeeld
Ook echt denken dat je goed bent totdat je bij de tweede boss staat.
Nee joh, Platinum is een triple A studio die genoeg geld en mensen heeft voor hun games.quote:Op maandag 14 augustus 2017 22:05 schreef MMaRsu het volgende:
Stond Platinum (Nier/Bayonetta) aan het randje van de afgrond?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |