Had ze net zo goed kunnen blijven, ze weet wat er aan komt immersquote:Op maandag 7 augustus 2017 23:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, om te helpen vechten. 'Lekker naar huis' is geen gekend concept in The North...
Hij is na jaren oefenen nog steeds waardeloos in zwaardvechten. Als hij dezelfde leercurve zou hebben als alle anderen in GoT was hij nu een combinatie van de Highlander, elk karakter uit Kill Bill en He-man master of the universe geweest.quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:11 schreef Trashcanman het volgende:
Ik hoop nog dat Podrick een grote rol gaat spelen in de gevechten die gaan komen, vind hem wel cool.
Godver, ik ben er uit: Pod moet op de troon!quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:13 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Word wel tijd ja. Die gast is nu al 7 seizoenen lang een squire.
Het zwaard is denk ik niet zijn ideale wapen, met een revolver komt hij geheid beter uit de verf.quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is na jaren oefenen nog steeds waardeloos in zwaardvechten. Als hij dezelfde leercurve zou hebben als alle anderen in GoT was hij nu een combinatie van de Highlander, elk karakter uit Kill Bill en He-man master of the universe geweest.
Howland mag nu ook wel eens verschijnen ja. Dat is dan Ned z'n trouwste bannerman, laat de Starks al vanaf het begin stikken.quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:14 schreef Poes. het volgende:
[..]
Had ze net zo goed kunnen blijven, ze weet wat er aan komt immers
Tussenweggetje; ze gaat haar volk optrommelen.
Zeg dat maar niet tegen de Perzen, ligt nogal gevoelig daar omdat dat een van de landen is die zijn vernietigd door Genghis.quote:
Misschien dat Sam die even kan uitvinden, na een toevallige ontdekking van Gilly in 1 van die 6 miljard boeken daar.quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Het zwaard is denk ik niet zijn ideale wapen, met een revolver komt hij geheid beter uit de verf.
Plausibel.quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien dat Sam die even kan uitvinden, na een toevallige ontdekking van Gilly in 1 van die 6 miljard boeken daar.
Hoe noem je een schildknaap die random liedjes zingt?quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:15 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Godver, ik ben er uit: Pod moet op de troon!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je een schildknaap met een enorme snikkel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
Ed Sheeranquote:Op maandag 7 augustus 2017 23:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe noem je een schildknaap die random liedjes zingt?
quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe noem je een schildknaap die random liedjes zingt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je een schildknaap met een enorme snikkel?En dit zijn slechts twee van de vele legenden die over hem verteld zullen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is zulk goed commentaar.quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een onzin man. Dan snap je niks van got
Kijk alleen het aantal fouten man. Jamie die meters zinkt wat aan niet kan en straks nog leeft met zijn amor. Het goud is in KL terwijl alle leger leiders achter blijven. Sure. Maar dat moest voor een gevecht. Dany die voor het voedsel hierheen ging en alles verbrand!! Geweldige episode maar de beste ooit is gewoon onzin met deze schrijversquote:
Casual kijkers... Het is een serie, geen fucking voetbal ofzoquote:Op maandag 7 augustus 2017 23:58 schreef hafcfan het volgende:
Die casual kijkers snappen er meestal geen kanjer van. Typisch pak ze eens aan
Ik heb Arya terug in Winterfell, Field of Fire 2.0 en Dothraki vs. Westerosi. Aangevuld met "Chaos is a ladder", "Dickon", "fewer", "thank you, Poddrick" en "no one".quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een onzin man. Dan snap je niks van got
De schrijversfouten staan boven je, Hans.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 00:13 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ik heb Arya terug in Winterfell, Field of Fire 2.0 en Dothraki vs. Westerosi. Aangevuld met "Chaos is a ladder", "Dickon", "fewer", "thank you, Poddrick" en "no one".Ik heb geen aflevering zo intens beleefd als deze.
![]()
Maar verlicht me...
Noem eens iets uit seizoen 1?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 00:23 schreef MPC60 het volgende:
O wat een stoere mannen (Hihi) in dit topic zeg. Als je nu pas valt over ongeloofwaardige shit heb je 7 seizoenen lang niet op zitten letten.
Ik denk eigenlijk dat dat gewoon artistiek bedoeld is....zoals hij z'n val zelf beleeft.quote:Op maandag 7 augustus 2017 19:22 schreef vaarsuvius het volgende:
Valt me nu pas op hoe onrealistisch die 'zink naar de bodem' scene is. Het is maar een paar meter uit de kust, die gewoon een zandstrandje heeft, en dan opeens al 10 meter diep??
Dat moet je natuurlijk als een symbolische diepte zien. Alle zaken waar hij in geloofde blijken leugens te zijn en als toppunt komen die drakenlijpen ook weer terug. Al wat rest is een eindeloze, kille diepte. /slapgelulquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 00:42 schreef Rabieluh het volgende:
Maar die vijver werd wel verdomde diep opeens ja.
In aflevering 1 donderde er een 8 jarige van 15 meter op z'n achterhoofd naar beneden, lag een maand in coma en ontwaakte miraculeus met 'slechts' een dwarslaesie. Noem het artistieke vrijheid en geniet van de serie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 00:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De schrijversfouten staan boven je, Hans.
Ja dit gelul dus.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 01:01 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat dat gewoon artistiek bedoeld is....zoals hij z'n val zelf beleeft.
Het zou me niet verbazen als in de volgende aflevering we gewoon zien dat hij inderdaad in een halve meter diep water ligt en buiten bewustzijn is.
Sorry, maar zo kan ik er niet naar kijken. De boeken waren daarvoor te goed.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 01:04 schreef Windhapper het volgende:
[..]
In aflevering 1 donderde er een 8 jarige van 15 meter op z'n achterhoofd naar beneden, lag een maand in coma en ontwaakte miraculeus met 'slechts' een dwarslaesie. Noem het artistieke vrijheid en geniet van de serie.
Jaime is een mooi shot is geworden zo.Randyll heeft netjes overzien hoe het goud naar KL is gebracht en is teruggekomen om verslag uit te brengen aan Jaime en te helpen het voedsel uit de Reach te verzamelen (wat de Dothraki ook de tijd geeft om daar te komen) en Dani die de voedselvoorraad verbrandt wordt nog wel op teruggekomen denk ik.
Hoe voedden en hydrateerden ze Bran in de boeken tijdens z'n coma? Hoe schepten ze de stront uit z'n darmen en hoe gingen ze om met de onvermijdelijke blaas/urineweg/nierbekkenontsteking zonder moderne antibiotica? Plot armor voor de progressie van het verhaal? Schrijversfouten?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 01:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sorry, maar zo kan ik er niet naar kijken. De boeken waren daarvoor te goed.
Ik zat tijdens die scène van "Nee niet Drogon vermoorden, die moet dood dankzij de Night King!"quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 01:51 schreef skysherrif het volgende:
Visueel etc natuurlijk prima aflevering, maar deed me veel pijn om die bende dothraki de mooie lannisters zien af te slachten. Hoop dat die draak dood gaat en Jaime blijft leven.
Jammer dat ze niet op een minder belangrijke draak ging die wel dood kon.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat tijdens die scène van "Nee niet Drogon vermoorden, die moet dood dankzij de Night King!"
Ze heeft die andere twee nog nooit bereden, altijd Drogon. Hoezo favorieten hebbenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 01:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet op een minder belangrijke draak ging die wel dood kon.
Op dit moment is Jaime echt by far mijn meest favoriete personage....
Doet me denken aan hoe groenlinks, pvdd en d66 de pvda hebben weggevaagd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 01:55 schreef skysherrif het volgende:
Draken zijn overigens echt ruk, echt niets leuks aan zoiets overpowerds ineens hele linies zien wegvagen.
Tyrion die zich tegen Dany keert, voor die twist zou ik grif geld betalen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze heeft die andere twee nog nooit bereden, altijd Drogon. Hoezo favorieten hebben![]()
Ben benieuwd wat er nu met Jaime gaat gebeuren. Dany laat hem nu toch niet ontsnappen nadat hij haar heeft proberen te vermoorden? En dan kan Tyrion zich tegen Dany keren.
Daarom moet er even eentje turnen voor de NK (liefst Drogon) zodat de odds gelijk komen voor die battle.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 01:55 schreef skysherrif het volgende:
Draken zijn overigens echt ruk, echt niets leuks aan zoiets overpowerds ineens hele linies zien wegvagen.
Of hoe Thierry straks het kartel wegvaagt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 01:56 schreef govie het volgende:
[..]
Doet me denken aan hoe groenlinks, pvdd en d66 de pvda hebben weggevaagd.
Ja maar daar gingen mijn gedachten ook echt meteen naar uit!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 01:56 schreef govie het volgende:
[..]
Doet me denken aan hoe groenlinks, pvdd en d66 de pvda hebben weggevaagd.
Hij heeft in de serie nog een goede band met Jaime, en hij kreeg nu ook al een preek van Dany die niet wilde luisteren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 01:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tyrion die zich tegen Dany keert, voor die twist zou ik grif geld betalen.
Erg benieuwd of de show meer credits gaan geven aan Petyr, ik heb nu echt totaal geen idee waar ze met hem heen kunnen en welk purpose hij nog kan vervullen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was wel een leuk momentje. En ik wil die dagger hebben
Ik geniet van beide gewoon van hun sterkere kanten. Het boek heeft beter schrijfwerk en een beter plot, maar bij de serie geniet ik van de cinematografie/de muziek/ het acteerwerk. En ik ben wel blij dat we nu later het boek krijgen voor alle details, want meestal als je eerst het boek heb gelezen erger je je toch alleen maar wat er allemaal is uitgehaald.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 02:00 schreef skysherrif het volgende:
Mjah, denk dat ik de boeken maar weer eens ga oppakken, zon littlefinger wordt ook zo dramatisch vertolkt in de series. Als de serie het plot hier ook verneukt of heel voorspelbaar maakt met jon + dany etc kan je altijd nog hopen op een beter boekplot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |