Walking Dead is een enorme kutserie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 03:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat ben je toch een teer poppetje. Je kijkt zeker ook geen walking dead of zo?
Wat een onzin is dat zegquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 03:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat ben je toch een teer poppetje. Je kijkt zeker ook geen walking dead of zo?
Jawel, Hardhome vond ik qua visuals nog beter, maar vond het echt kut om ineen keer al die wildlings wights te zien worden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En een hele bevolking die afgemaakt worden door een stel zombies niet?
[..]
Kwam wel uit zichzelf hoor, zag hij ineens de Mad Kings daughter daar die al zijn mannen ging laten branden. Cersei was hij niet zo mee bezig daar.
Gonzalo nog 20 kg aan vet teveel. Wat een mentaliteitquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 03:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ging wel ff minder tegen de spurs zag ik, niet gekeken de wedstrijd
Dat was wel een schrijffoutje die me even uit het moment haalde.quote:
Ik vond Hardhome ook matig, maar ik moet zeggen dat die doden gewoon saai zijn als vijand. Alleen de NK en WW boeien.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En een hele bevolking die afgemaakt worden door een stel zombies niet?
[..]
Kwam wel uit zichzelf hoor, zag hij ineens de Mad Kings daughter daar die al zijn mannen ging laten branden. Cersei was hij niet zo mee bezig daar.
In drie episodes kan genoeg gebeurenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 03:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet dit seizoen ouwe reus.Alleen nog achter de muur toch?
Dickon is gewoon een aardige jongen die net zo kan vechten als zijn pa, maar het sociale van Sam en zijn moeder heeft. Beetje als Jamie bij Tywin heeftquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 03:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was wel een schrijffoutje die me even uit het moment haalde.
Maar wel interessant dat die Dickon ook niet goed weet wat te doen in zo'n veldslag en eigenlijk ook bang was, terwijl hij juist de ideale opvolger was voor zijn pa volgens hem.
Billy Bonesquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 03:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dickon is wel absurd groot, kan zo het kleine broertje van de cleganes zijn.
Hoop dat hij het heeft overleefd.
Hardhome blijft voor mij #1 battle. Kwam ook onverwachts en dat shot van die vier white walkers boven op die berg blijft mijn favoriet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 03:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jawel, Hardhome vond ik qua visuals nog beter, maar vond het echt kut om ineen keer al die wildlings wights te zien worden.
Vooral die knappe wildling vrouw.
Kan boeiend worden als we wat bekende doden terug gaan zien, moeten ze wel gaan doen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 03:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vond Hardhome ook matig, maar ik moet zeggen dat die doden gewoon saai zijn als vijand. Alleen de NK en WW boeien.
Dat shot daarna is ook wel mooi, dat de night king hem aankijkt met het hele dorp dat weer opstaat maar nu als wight.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 03:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Billy Bones
[..]
Hardhome blijft voor mij #1 battle. Kwam ook onverwachts en dat shot van die vier white walkers boven op die berg blijft mijn favoriet.![]()
En Karsi
Jup goede jongen maar die zag wat voor behandeling Sam kreeg als hij toegaf aan zijn zachtaardige karakter, dus Dickon ging maar gewoon mee in Randyll zijn opvoeding met jagen en voldoen aan het stereotype macho man. Maar als je een draak ziet vliegen en een horde Dothraki is het toch wat anders dan lekker in het bos wat hertjes jagen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 03:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dickon is gewoon een aardige jongen die net zo kan vechten als zijn pa, maar het sociale van Sam en zijn moeder heeft. Beetje als Jamie bij Tywin heeft
Dat shot is ook fucking epic ja, ik vond die NK wel beter dan die van S6 en die ook in S7 zitquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 03:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat shot daarna is ook wel mooi, dat de night king hem aankijkt met het hele dorp dat weer opstaat maar nu als wight.
Heette ze Karsi? Zie tijdstip video, ze lijkt meer op een elf oid dan een wildling
Ik zal het echt doodzonde vinden als hij doodgaat, maar ik vrees van wel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 03:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jup goede jongen maar die zag wat voor behandeling Sam kreeg als hij toegaf aan zijn zachtaardige karakter, dus Dickon ging maar gewoon mee in Randyll zijn opvoeding met jagen en voldoen aan het stereotype macho man. Maar als je een draak ziet vliegen en een horde Dothraki is het toch wat anders dan lekker in het bos wat hertjes jagen.
Ik kan me moeilijk inleven in dodenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 03:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan boeiend worden als we wat bekende doden terug gaan zien, moeten ze wel gaan doen.
Maar vooral het mysterieuze van die WW's en die dan ineens kwamen dat was wel epic hoor met Hardhome. Dat je ze eigenlijk alweer vergeten was en dan zag aanvallen
Heb het gevoel dat hij eerst nog wat meer karakterontwikkeling moet krijgen ja, maar zal er wel niet in zitten. Hij was toch ook een focus tijdens de battle hoe hij die horrors zag.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 03:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zal het echt doodzonde vinden als hij doodgaat, maar ik vrees van wel.
Nee ik laat die aan mij voorbij gaan, zie liever alles als een verrassing op me afkomen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 03:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kan me moeilijk inleven in doden. Heb je previeuw van volgende week al gezien ouwe reus?
Wat, omdat ze een pijl en boog heeft? That's racist, bro.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 03:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heette ze Karsi? Zie tijdstip video, ze lijkt meer op een elf oid dan een wildling
Lijkt er op dat het er ook nog wel in zit dat danny een beetje mad wordt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 03:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kan me moeilijk inleven in doden. Heb je previeuw van volgende week al gezien ouwe reus?
Dat zit er al seizoenenlang in. Echte Targaryen, beginnen met goede bedoelingen en uiteindelijk steeds krankzinniger worden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 03:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lijkt er op dat het er ook nog wel in zit dat danny een beetje mad wordt.
Jeb. Je zag echt dat hij al dat vechten maar niks vond.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 03:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat hij eerst nog wat meer karakterontwikkeling moet krijgen ja, maar zal er wel niet in zitten. Hij was toch ook een focus tijdens de battle hoe hij die horrors zag.
Geen spoilers hoor. Alleen Dany herhaalt haar standaard zin weer. Mag je 1x raden wat voor de koelkast.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 03:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik laat die aan mij voorbij gaan, zie liever alles als een verrassing op me afkomen.
Hij kan beter met Sam gaan chillenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 03:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jeb. Je zag echt dat hij al dat vechten maar niks vond.
Die gaat mad quen worden ja. Daar hinten ze wel steeds meer naar.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 03:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lijkt er op dat het er ook nog wel in zit dat danny een beetje mad wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |