Hmmm, nog meer speculaas van mijn kant.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:51 schreef SnowOokami het volgende:
Misschien toch spec4 in Spa:
https://news.yahoo.co.jp/(...)o/20170806-00074212/
Google TL:
[..]
Honda is op bezoek geweest bij Mateschitz in Oostenrijk ja... assumptie was dat het om een STR Honda deal ging (op dit moment nog steeds het meest logisch, in theorie).quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 18:51 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Hmmm, nog meer speculaas van mijn kant.
Bij de tests op de Hungaroring was Marko bij McLarenHonda gezien, had ik begrepen? En is er ook een Japanse delegatie op bezoek bij RB geweest in Oostenrijk ?!
Mijn eerdere gedachte dat RedBull danwel Torrorosso na Spa of Monza hun motorenkeuze zou gaan maken voor 2018, krijgt hierdoor ineens een 2e hoofdstuk/zijgedachte.
Zouden Marko en Mateschitz achter deze versnelde update zitten? Waarbij ze een bepaald verwachtingspatroon hebben en als hieraan word voldaan, dat hier mogelijk ook de keuze van afhankelijk wordt ?!
F1ip-F1op World Championship.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 18:29 schreef Gezicht het volgende:
Komkommertijd dus tijd voor interessante filimpjes
Prima nuance bij de halo
8quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:25 schreef franklop het volgende:
https://www.formula1.com/(...)-season-special.html
7/11 maar
Noob.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:25 schreef franklop het volgende:
https://www.formula1.com/(...)-season-special.html
7/11 maar
INB4 6/11quote:
Ja?quote:
Hij moet doorzichtig zonder lichtbreking worden. Einde discussie.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 18:29 schreef Gezicht het volgende:
Komkommertijd dus tijd voor interessante filimpjes
Prima nuance bij de halo
Kan me niet voorstellen dat je daar geschikt materiaal voor gaat vinden.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 20:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij moet doorzichtig zonder lichtbreking worden. Einde discussie.
Lucht.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 20:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je daar geschikt materiaal voor gaat vinden.
quote:
Het wordt gewoon aan alle kanten recht geluld, om het er maar doorheen te drukken. Tot nu toe alleen nog maar onzin argumenten gehoord. Het is gewoon geen bestaand probleem, en als dat het wel is, dan is dit niet de oplossing. Punt.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 20:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]![]()
![]()
Partij slechte argumentatie in dat filmpje ook. Eerst wordt er gezegd dat er nu een stuk minder branden uitbreken na het crashen, en daardoor is het geen probleem dat de exittijd verhoogd wordt.
Maar de Halo is wel echt nodig tegen al die losvliegende banden, ook al geven ze toe dat die er een stuk minder zijn tegenwoordig door de betere beveiliging.
De reden dar het er doorgedrukt wordt is dat de FIA wil voorkomen dat ze aansprakelijk worden gesteld als er een ongeluk gebeurt waarvan de gevolgen voorkomen hadden kunnen worden met een halo.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 20:25 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Het wordt gewoon aan alle kanten recht geluld, om het er maar doorheen te drukken. Tot nu toe alleen nog maar onzin argumenten gehoord. Het is gewoon geen bestaand probleem, en als dat het wel is, dan is dit niet de oplossing. Punt.
En mensen die dan roepen dat de F1 auto's er zonder ontwikkelingen als deze dan nog zo uitzagen zoals in 1957
Zelfs dan nog vind ik het een bullshit argument.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De reden dar het er doorgedrukt wordt is dat de FIA wil voorkomen dat ze aansprakelijk worden gesteld als er een ongeluk gebeurt waarvan de gevolgen voorkomen hadden kunnen worden met een halo.
Die zijn nog niet getest. Of nog niet goed genoeg bevonden (zoals de aerosvreen en shield). De Halo wel. En dat is het probleem, waardoor ze nu niet meer zonder kunnen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zelfs dan nog vind ik het een bullshit argument.
Dan moeten ze maar met een compleet dichte cockpit gaan rijden, anders worden ze ook aangeklaagd als er een schroefje door een vizier knalt en iemand verongelukt.
En dan gebeurd we wel weer een ander freak accident waardoor ze weer naar andere noodgrepen gaan grijpen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die zijn nog niet getest. Of nog niet goed genoeg bevonden (zoals de aerosvreen en shield). De Halo wel. En dat is het probleem, waardoor ze nu niet meer zonder kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |