Waar dan?quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:09 schreef jodelahity het volgende:
Gewoon fok door laten gaan zoals het nu gaat en dan gaat het wel best hoor. Als het wel een keer op zwart gaat weet ik jullie te vinden
Oh, nouwja je bent welkom, heb pils koud staan.quote:
Ja sigaar uit eigen doos gezien jij mijn kloon bentquote:Op zondag 13 augustus 2017 22:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh, nouwja je bent welkom, heb pils koud staan.
Ssssst nu lijken we nog vrijgevig en gezellig.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:13 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja sigaar uit eigen doos gezien jij mijn kloon bent
Die mensen zitten daar meestal niet voor niets toch?quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mensen motiveren uit de SC te komen met leuke/kut topics. Als die mensen er zijn voor de SC blijven ze echt niet wanneer de SC weg is.
Ssssst nu lijken we nog vrijgevig en gezellig.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:13 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja sigaar uit eigen doos gezien jij mijn kloon bent
quote:
Wat dan?quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die mensen zitten daar meestal niet voor niets toch?
In plaats van hun bagger over het hele forum te verspreiden, zitten die mensen nu een beetje in SC-topics te klootviolen.quote:
Omdat ze van chatten houden en zich niet echt met topics met enigzins diepgang willen bezighoudenquote:
Dit dus.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:17 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Omdat ze van chatten houden en zich niet echt met topics met enigzins diepgang willen bezighouden
Ah, maar ik zie uit bepaalde SC's ook mensen inhoudelijk meeposten in normale topics.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
In plaats van hun bagger over het hele forum te verspreiden, zitten die mensen nu een beetje in SC-topics te klootviolen.
Dat dus. Die failfox manmanmanquote:Op maandag 7 augustus 2017 10:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Fuck tailfox wij willen braddie
snaillocksquote:Op maandag 14 augustus 2017 00:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat dus. Die failfox manmanman
quote:Op maandag 7 augustus 2017 09:06 schreef de_boswachter het volgende:
Ik denk dat er een zelfmoordgolf in ons landje ontstaat als FOK stopt.
Ikzelf heb het touw al klaar liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |