quote:
Op maandag 16 december 2002 03:28 schreef DuchessX het volgende:
En hier weer verderBen boos op mezelf, had allang in bed willen liggen
we wachten af..
andere kant:
gespannen. ben van het weekend op stap geweest met een liev meissie en vanavond ga ik dat mijn ex vertellen (we volgen nog een wekelijkse cursus samen.)
maargoed, moet toch werken vanmiddag.....
quote:Idd
Op maandag 16 december 2002 09:25 schreef SEMTEX het volgende:
Begin van een lange werkweek
Kon weer niet uitslapen, heb het toch nog een half uur weten te rekken. Hoop dat ik op tijd kom. Ben moe. Wou dat ik deze dag nog vrij had gehad.
verliefd
vrolijk maar depri
moe en koud
zo afgrijselijk dubbel dus..
het enige wat ik zeker weet is dat ik verliefd ben dus....
voor jou lieverd...
En nu moet ik even 3 weken zonder therapie doen Een lange tijd, zeker als het misschien mis gaat
De feestdagen zijn toch al niet zo'n beste tijd voor me...
Maar op de vraag 'Hoe voel je je NU' zeg ik: Goed en positief
quote:*knuffel*
Op maandag 16 december 2002 05:22 schreef Vampier het volgende:
homesick
beetje eenzaam met veel mensen om me heen
moe
Je red het wel
less then jake - i think i love u. zie iets dus, vet vrolijk, tekst die toepasbaar is, swingend. fuck moe zijn, slapen doen we 's nachts wel.
en geen zeurende gebruikers die niet kunnen werken, iedereen is gewoon vriendelijk tegen mij, ook als ik het 1 2 3 niet voor elkaar krijg. zal de maandag dan toch nog een keer kunnen slagen
Me vriendin is vanochtend op vakantie gegaan..
10 dagen naar Egypte
dus
quote:*knuf*
Op maandag 16 december 2002 12:42 schreef matthijn99 het volgende:
[afbeelding],.
quote:Komop he, meisje
Op maandag 16 december 2002 12:25 schreef DuchessX het volgende:
Moe, depressief en koud.
Ik voel me in ieder geval wat beter dan gisteravond
Wolkje
quote:Edit: laat maar, het is al duidelijk
Op maandag 16 december 2002 14:52 schreef Marsmellow het volgende:
Woedend, op degene die een vriendin van mij pijn heeft gedaan. Hoe kan iemand zo laag zijn om zoiets te ondernemen! Ik kots op hem en ik hoop hem nooit te zien, want ik breek z'n nek
Wolkje
quote:Ik zit ook aardig wat chocolade naar binnen te werken
Op maandag 16 december 2002 15:44 schreef DuchessX het volgende:
Getverderrie, ben zo misselijk!Heb me letterlijk ziek gegeten aan een chocolade kerstman
Wolkje
quote:Hé Patrickske, ik hoop dat dat snel over gaat!
Op maandag 16 december 2002 05:22 schreef Vampier het volgende:
homesick
beetje eenzaam met veel mensen om me heen
moe
quote:
Op maandag 16 december 2002 06:33 schreef Mini_rulez het volgende:
VaaaaagMaar ja, das een lang verhaal
quote:Aj dat probleem heb ik ook
Op maandag 16 december 2002 11:49 schreef Lynx666 het volgende:
Moe, en geen zin om weer te werken en 30km te fietsen na weer een therapie-sessie. Maandag valt altijd weer vies tegen...En nu moet ik even 3 weken zonder therapie doen
Een lange tijd, zeker als het misschien mis gaat
De feestdagen zijn toch al niet zo'n beste tijd voor me...
Maar op de vraag 'Hoe voel je je NU' zeg ik: Goed en positief
Gelukkig voel je je vandaag wel goed en wie weet blijft dat zo!
quote:Ik hou van je Moppie
Op maandag 16 december 2002 12:23 schreef Juup© het volgende:
Moe (te laat gaan slapen) verder gespannen i.v.m. zaken die ik aan het regelen ben (is nergens voor nodig maar toch kan ik daar nooit tegen).
quote:Hé gelukkig maar
Op maandag 16 december 2002 14:37 schreef Wolkje het volgende:[..]
Komop he, meisje
![]()
*DuchessX opwarmt*Ik voel me in ieder geval wat beter dan gisteravond
![]()
Wolkje
Bedankt voor het opwarmen
quote:Goed gedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Op maandag 16 december 2002 14:57 schreef SEMTEX het volgende:
KLaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar! Om 2 uur al! Heel erg trots, ook al was ik heel erg nat. Heb 2 wijken gedaan en het ging prima!
quote:
Op maandag 16 december 2002 15:45 schreef Wolkje het volgende:[..]
Ik zit ook aardig wat chocolade naar binnen te werken
![]()
*Glaasje water aanbiedt*Wolkje
Maar toch is het niet leuk al die vreetbuien
Zo stom ook dat ik niet op tijd stop met die chocola
* glaasje water aanpakt
quote:Heb er ook last van hoor..
Op maandag 16 december 2002 15:50 schreef DuchessX het volgende:[..]
Maar toch is het niet leuk al die vreetbuien
Zo stom ook dat ik niet op tijd stop met die chocola
* glaasje water aanpakt [afbeelding]
Gisterochtend om 11 uur had ik al 4 keer gegeten..
Een keer brood, en drie keer warm eten!!
Wolkje
Maar dat vrolijke en uitgelatene begint al af te zakken vanaf het moment dat ik weer in dit stille huis kom. Geen mens om tegen te praten. Ohh, als ik wil kan dat wel via de foon met een van de zussen ofzo, maar gewoon die dagelijkse kleine dingetjes met elkaar uitwisselen ("wat een rotweer, he?" "Hadden ze nog aanbiedingen bij de supermarkt?") die ga ik steeds meer missen en tijdens het intypen hiervan begin ik me alweer alleen te voelen
Hmmz, toch maar posten dan, anders heb ik dit allemaal voor niks getypt..
quote:Ik nog twee
Op maandag 16 december 2002 16:06 schreef sundae het volgende:
Nog 3 dagen, en dan eindelijk even rust
Nog even doorzetten, can't wait
Wolkje
quote:Ik ook. Maar niet zo vreemd als je al een week lang bijna niet hebt geslapen.
Op maandag 16 december 2002 16:26 schreef DarkElf het volgende:
ongelooflijk moe
quote:nee idd
Op maandag 16 december 2002 16:27 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ik ook. Maar niet zo vreemd als je al een week lang bijna niet hebt geslapen.
* Ceased2Be heeft 'dinnetje net weer in de trein gezien en gaat morgen gezellig stadten
En verder zitten me wat dingen dwars, maar dat is mn eigen schuld.
quote:Ojee
Op maandag 16 december 2002 16:55 schreef Ripley het volgende:
Verraden, teleurgesteld en woest.
Wolkje
quote:Koop 's een krant of probeer http://vacatures.telegraaf.nl
Op maandag 16 december 2002 16:42 schreef ThE_ED het volgende:
Ik verveel me... Kep wat rongesurft op vacaturesites enzo. Ik weet echt niet wat ik wil, en er is sowieso niet echt iets geschikts... ik ga morgen maar weer IRL zoeken.
quote:Dat ben ik niet van je gewend?
quote:Ik ook niet gelukkig
Op maandag 16 december 2002 17:16 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Dat ben ik niet van je gewend?
*knuf* en
quote:ja, ik weetut
Op maandag 16 december 2002 17:16 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Koop 's een krant of probeer http://vacatures.telegraaf.nl
quote:wat er ook is:
Op maandag 16 december 2002 17:18 schreef Ripley het volgende:[..]
Ik ook niet gelukkig
quote:Ik weet even niets anders te zeggen dan
Met mij gaat het prima. Ik heb vandaag mijn verjaardag in de klas gevierd. Het was errug leuk!
Ik heb erg veel plezier gehad om de toneelstukjes die de kinderen voor me hadden 'ingestudeerd' . Fantastisch, dat stelt dus niets voor, maar een lol dat ze er in hebben...
En de juf dus ook .
quote:
Op maandag 16 december 2002 17:50 schreef Moonah het volgende:
Wolkje, hoe is het met je toetsen gegaan? Daar lees ik niets van terug...Met mij gaat het prima. Ik heb vandaag mijn verjaardag in de klas gevierd. Het was errug leuk!
Ik heb erg veel plezier gehad om de toneelstukjes die de kinderen voor me hadden 'ingestudeerd'. Fantastisch, dat stelt dus niets voor, maar een lol dat ze er in hebben...
En de juf dus ook.
Edit: Heb het ook even in 'Emoties' gezet
Wolkje
[Dit bericht is gewijzigd door Wolkje op 16-12-2002 18:10]
quote:Happy Birthday
Op maandag 16 december 2002 17:50 schreef Moonah het volgende:
Wolkje, hoe is het met je toetsen gegaan? Daar lees ik niets van terug...Met mij gaat het prima. Ik heb vandaag mijn verjaardag in de klas gevierd. Het was errug leuk!
Ik heb erg veel plezier gehad om de toneelstukjes die de kinderen voor me hadden 'ingestudeerd'. Fantastisch, dat stelt dus niets voor, maar een lol dat ze er in hebben...
En de juf dus ook.
Liefs,
Wolkje
En nu ben ik zo agressief dat ik niet weet of ik mijn woede op mezelf moet gaan koelen of op al die meisjes in mijn omgeving van precies mijn leeftijd, maar dan met WEL een draaglijke thuissituatie, WEL vrienden en/of een partner die van ze houden, WEL een leuke baan en wat hebben zij in godsnaam in een vorig leven wel goed gedaan wat ik kennelijk verkeerd gedaan heb?
Je hoort weleens van van die aidspatienten die expres allerlei anderen ook gaan besmetten nou zo voel ik me nu
En laat niemand het wagen om nu een kots-opwekkend kusje te gaan posten of welke andere achterlijke reactie dan ook want mijn tolerantiegrens is inmiddels wel bereikt voor vandaag
Komop Fogerty, laat je niet uit het veld slaan he,
probeer vast te houden, dat het een tijdje wat beter ging.
jammer dat het vandaag niet zo is,
maar morgen misschien weer wel.. , komop he.
Wolkje
quote:Oei...
Op maandag 16 december 2002 17:55 schreef Fogerty het volgende:
En laat niemand het wagen om nu een kots-opwekkend kusje te gaan posten of welke andere achterlijke reactie dan ook want mijn tolerantiegrens is inmiddels wel bereikt voor vandaag
quote:Nou dame, daar mag je dus echt wel trots op zijn gezien je huidige 'toestand'. Goed zo
Op maandag 16 december 2002 17:53 schreef Wolkje het volgende:
Ik heb eentje wel goed gemaakt, eentje redelijk, en eentje verkloot![]()
quote:
Op maandag 16 december 2002 17:59 schreef Moonah het volgende:[..]
Nou dame, daar mag je dus echt wel trots op zijn gezien je huidige 'toestand'. Goed zo
.
Wolkje
quote:En ik schreef dus expres dat je trots mag zijn op jezelf!!!
Op maandag 16 december 2002 18:01 schreef Wolkje het volgende:[..]
.. Jippie, is er tenminste nog iemand trots op me
![]()
Wolkje
[Dit bericht is gewijzigd door jacqline666 op 16-12-2002 18:48]
quote:
Op maandag 16 december 2002 18:12 schreef Moonah het volgende:[..]
En ik schreef dus expres dat je trots mag zijn op jezelf!!!
(wat niet wegneemt dat ik het ook knap van je vind hoor).
quote:Liev.. Nu ikzelf nog
Op maandag 16 december 2002 18:14 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ik ben altijd trots op jou hoor
![]()
![]()
.
Wolkje
Ik voel nu echt de behoefte om mezelf te slopen, om te bewijzen dat ik niets meer ben dat een stukje mens wat niet ter zake doet, waarvan men zegt dat ik aardig en lief ben maar waarvan men tegelijk vindt dat ik alles sloop en verkeerd aanpak.
[Dit bericht is gewijzigd door micha op 16-12-2002 18:24]
quote:lieverd toch.........
Op maandag 16 december 2002 18:17 schreef micha het volgende:
Aan de ene kant weet ik dat ik op de goede weg ben, persoonlijk een flinke stap vooruit ben gegaan maar aan de andere kant wil ik niet afgaan en doe ik stomme dingen om dat te verbergen. Ik wil wel iets van mezelf laten zien maar op een of andere manier wil dat niet en voel ik me weer niet belangrijk genoeg om dat ook te doen. Ik ben bang om beslissingen te nemen en wil er voor weglopen.Ik voel nu echt de behoefte om mezelf te slopen, om te bewijzen dat ik niets meer ben dat een stukje mens wat niet ter zake doet, waarvan men zegt dat ik aardig en lief ben maar waarvan men tegelijk vindt dat ik alles sloop en verkeerd aanpak.
Je bent lief, net zo onzeker als ik, maar dat maakt niet dat je nietig en klein bent..
Je bent jezelf... en dat is waarom ik zo afgrijselijk verliefd op je bent..
Je bent jezelf, en neemt anderen zoals ze zijn....
Don't wanna loose you....
quote:En nu nog steeds? Want ik reageer toch. Komop, laat je niet gek maken. En als je kwaad op mij wilt worden omdat ik niet weet waarover ik lul; ik heb een brede rug..
quote:Lief schaapje
Op maandag 16 december 2002 19:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb zin om lekker opgerold onder de deken te liggen..Conclusie : klote
.
Wolkje
quote:Jammer..
Op maandag 16 december 2002 19:10 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Liev.. heel liev, maar ik ga me er even niet beter van voelen.. volgens mij kan niemand me nu beter laten voelen.. maarja..
voor jou..
Nogmaals voor jou.
Wolkje
Maar begin alweer vrolijker te worden
Nu even lekker een kop erwtensoep naar binnen werken, na een lange koude rit in de regen
quote:
Op maandag 16 december 2002 19:19 schreef MrTorture het volgende:
leeg...
moedeloos...
voor jou lieverd
quote:Dank je
Op maandag 16 december 2002 19:24 schreef Faithy het volgende:[..]
nu is het mijn beurt om te knuffelen
![]()
voor jou lieverd
quote:Ff dimmen bitte.
Op maandag 16 december 2002 17:55 schreef Fogerty het volgende:
quote:Ik snap de reactie wel een beetje. Voel me zelf ook wel eens zo; om hoe dan ook om je heen te meppen. Is ook een manier van afreageren.
Op maandag 16 december 2002 20:29 schreef SEMTEX het volgende:
Ff dimmen bitte.
Voor anderen is het misschien een troost, kan er niet zo goed tegen dat je dat gebaar zo af moet zeiken.
En ik las dat je het vandaag druk had? Mag ik bij deze jou en je collega's hartelijk bedanken voor al het extra werk dat jullie in deze dagen voor ons verzetten?
..en yep, ben weer een beetje vrolijk, want ik kreeg (onder andere) dankzij jouw collega 2 onverwachte Kerstkaarten. Dacht dat het me niks zou doen, maar toch...
Verder gekwetst (oud leed) en flieft
en gelukkig
Ik voel me dus een beetje apart nu
quote:Je moest eens weten tegen hoeveel dingen IK niet zo goed kan hier, en zie je mij zo emmeren?
Op maandag 16 december 2002 20:29 schreef SEMTEX het volgende:
Ff dimmen bitte.
Voor anderen is het misschien een troost, kan er niet zo goed tegen dat je dat gebaar zo af moet zeiken.
Ontopic maar weer en proberen het te negeren: na een paar uur in bed is het grote drama wel weer voorbij Het kwam er wsch in 1 explosie uit omdat ik het de hele dag heb lopen tegenhouden.
Nu baal ik alleen nog maar enorm
quote:En daar kun je net zo heftige reacties op verwachten. Bovendien betrekt ze hier naar mijn idee anderen in.
Op maandag 16 december 2002 20:38 schreef jacko het volgende:[..]
Ik snap de reactie wel een beetje. Voel me zelf ook wel eens zo; om hoe dan ook om je heen te meppen. Is ook een manier van afreageren.
quote:
En ik las dat je het vandaag druk had? Mag ik bij deze jou en je collega's hartelijk bedanken voor al het extra werk dat jullie in deze dagen voor ons verzetten?..en yep, ben weer een beetje vrolijk, want ik kreeg (onder andere) dankzij jouw collega 2 onverwachte Kerstkaarten. Dacht dat het me niks zou doen, maar toch...
quote:Wie emmert er hier nu? Echt, ik vind het prima als je je frustratie over een dag wilt uitleven, maar laat andere fokkers daarbij ook een beetje in hun waarde. Ik vond dat je hier gewoon te ver ging en daarom zeg ik er nu wat van.
Op maandag 16 december 2002 20:45 schreef Fogerty het volgende:[..]
Je moest eens weten tegen hoeveel dingen IK niet zo goed kan hier, en zie je mij zo emmeren?
quote:Je stond te trappelen
Op maandag 16 december 2002 20:47 schreef SEMTEX het volgende:
Wie emmert er hier nu? Echt, ik vind het prima als je je frustratie over een dag wilt uitleven, maar laat andere fokkers daarbij ook een beetje in hun waarde. Ik vond dat je hier gewoon te ver ging en daarom zeg ik er nu wat van.
quote:Idd, ik vind dat je de laatste tijd nogal ver gaat in je uitspraken en daarbij nogal wat mensen op hun tenen trapt. En hiermee ben je MIJN grens overschreden en zul je dat merken ook.
Op maandag 16 december 2002 20:50 schreef Fogerty het volgende:[..]
Je stond te trappelen
quote:Dus
Op maandag 16 december 2002 20:53 schreef SEMTEX het volgende:
Idd, ik vind dat je de laatste tijd nogal ver gaat in je uitspraken en daarbij nogal wat mensen op hun tenen trapt. En hiermee ben je MIJN grens overschreden en zul je dat merken ook.
Stamp eens wat minder als een olifant door de porceleinkast, please
Als jij zo nodig oorlog wil pak je maar iemand anders. "Je bent mijn grens overschreden en dat zul je merken ook" Vind je het goed als ik daar even niet op ga wachten?
Ik heb wel effe wat anders aan mijn hoofd, zoek een ander slachtoffer, ik ben hier weg.
quote:Jammer. Ik heb een heel goed incasseringsvermogen, dus tegen mij had je mogen trappen. Mag je alsnog trappen eigenlijk, want ik weet dat het soms erg kan opluchten.
Op maandag 16 december 2002 21:00 schreef Fogerty het volgende:
Ik heb wel effe wat anders aan mijn hoofd, zoek even een ander slachtoffer, ik ben hier weg.
Komop Fog...
quote:Nee natuurlijk niet, maar als je je gefrustreerd bent, hoef je anderen niet aan te gaan vallen die gewoon hun manier van steun bieden in dit forum. Dat zij het niet zo doen als jij graag ziet is geen reden ze af te gaan zeiken.
Op maandag 16 december 2002 21:00 schreef Fogerty het volgende:[..]
Dus
we
mogen
hier
toch
alleen
kusjes
posten
?
Waaromstaat
dat
nog
steeds
niet
in
de
FAQ
?
quote:Ik hoef geen oorlog, daar ga ik mijn energie niet aan verspillen. Ik zeg je alleen hoe ik tegen je reacties aankijk. Ik laat je altijd weten wat ik van bep. zaken waar je mee bezig bent, vindt en als die nu eens negatief uitpakken, hoeft dat niet meteen te betekenen dat ik een hekel aan je heb, ik wijs je alleen op iets wat mij stoort, je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen en de slachtofferrol is ook nergens voor nodig.
Als jij zo nodig oorlog wil pak je maar iemand anders. "(..)Ik heb wel effe wat anders aan mijn hoofd, zoek een ander slachtoffer, ik ben hier weg.
quote:Ik denk dat je deze zin echt volledig verkeerd begrijpt: ik bedoel hiermee dat ik het altijd meteen ZEG als het me irriteert. Bij deze. Het is totaal niet bedoeld als dreigement, dan lees je het dus verkeerd.
"Je bent mijn grens overschreden en dat zul je merken ook"Vind je het goed als ik daar even niet op ga wachten?
Ik droom zo heftig, dat ik niet eens meer wil slapen. Een beetje hangen en liggen gaat nog net, maar op het moment dat ik bijna in slaap val, ga ik weer dingen doen.
Ik had allemaal dingen moeten doen vandaag, allemaal niet gelukt, en daar baal ik stevig van. Ik kan niet de kracht opbrengen om het allemaal niet erg te vinden. Ik word hardgillend gek.
quote:Ik meen het. Niets is zo fijn om te horen dat er post afgeleverd wordt, ik dacht dat het alleen reclame was en er blijken 2 kaarten bij te zijn. En nu realiseer ik me hoeveel werk dat post bezorgen moet zijn, zeker met dit pokken weer; grote tassen vol reclame enzo, maar ook glimlachjes van familie en kennissen in de vorm van een Kerstkaart. Dus voor jou een dubbele
Op maandag 16 december 2002 20:45 schreef SEMTEX het volgende:(2 onverwachte kaarten gekregen; potbodes worden ondergewaardeerd)
![]()
quote:
Op maandag 16 december 2002 21:10 schreef jacko het volgende:[..]
Ik meen het. Niets is zo fijn om te horen dat er post afgeleverd wordt, ik dacht dat het alleen reclame was en er blijken 2 kaarten bij te zijn. En nu realiseer ik me hoeveel werk dat post bezorgen moet zijn, zeker met dit pokken weer; grote tassen vol reclame enzo, maar ook glimlachjes van familie en kennissen in de vorm van een Kerstkaart. Dus voor jou een dubbele
![]()
![]()
![]()
quote:Ok, gil maar op. En als jij het niet erg vindt is het ook niet erg. Wat is er zo vermoeiend?
Op maandag 16 december 2002 21:08 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan niet de kracht opbrengen om het allemaal niet erg te vinden. Ik word hardgillend gek.
quote:Wat zeur jij nou weer?
Op maandag 16 december 2002 20:56 schreef Eiwitje het volgende:
Je kan niet eens meer een grapje maken of mensen worden al boos
Ontopic:
Ik voel me....
Nouja, ik denk dat het wel aan mijn reaktie te merken is
Wolkje
quote:Tis er?
Op maandag 16 december 2002 21:32 schreef Wolkje het volgende:
Ik voel me....
Nouja, ik denk dat het wel aan mijn reaktie te merken is![]()
Wolkje
quote:Ik wil zo graag bewijzen, dat ik wel dingen kan,
Op maandag 16 december 2002 21:43 schreef jacko het volgende:[..]
Tis er?
Wolkje
quote:Da's een beetje onrustig, beetje 'ik moet nog van alles doen', dubben over te nemen besluiten, beetje actief en toch achter de pc blijven zitten, zoiets.
Op maandag 16 december 2002 21:45 schreef Wolkje het volgende:[..]
Is dat leuk?
quote:Jamaar..jamaar..als ik hier lees wat jij al voor anderen betekend en hoe jij anderen steunt heb je je voor mij allang bewezen!
Op maandag 16 december 2002 21:46 schreef Wolkje het volgende:
Ik wil zo graag bewijzen, dat ik wel dingen kan,
en dan krijg ik er de kans voor, en die verpest ik weer![]()
Ik word zo ontzettend moe van mezelf..Wolkje
quote:Tegenover jezelf, of wil je je bewijzen tegenover anderen
Op maandag 16 december 2002 21:46 schreef Wolkje het volgende:[..]
Ik wil zo graag bewijzen, dat ik wel dingen kan,
en dan krijg ik er de kans voor, en die verpest ik weer![]()
Ik word zo ontzettend moe van mezelf..Wolkje
quote:Aha..
Op maandag 16 december 2002 21:47 schreef shmoopy het volgende:[..]
Da's een beetje onrustig, beetje 'ik moet nog van alles doen', dubben over te nemen besluiten, beetje actief en toch achter de pc blijven zitten, zoiets.
Weet je wat ik tegen mezelf ga zeggen:
GA NOU GODVERDOMME EENS WAT NUTTIGS DOEN, TRUT
Zo.. nou kan ik me weer lekker schuldig gaan voelen..
Fijn, heel fijn ..
(Ik weet echt niet wat me bezielt de laatste dagen)
Wolkje
quote:Zoals ik al eens eerder heb gezegd: wees niet zo hard voor jezelf.
Op maandag 16 december 2002 21:50 schreef Wolkje het volgende:[..]
Aha..
..
Weet je wat ik tegen mezelf ga zeggen:
GA NOU GODVERDOMME EENS WAT NUTTIGS DOEN, TRUT
Zo.. nou kan ik me weer lekker schuldig gaan voelen..
Fijn, heel fijn ..
![]()
(Ik weet echt niet wat me bezielt de laatste dagen)Wolkje
quote:Het heeft zo weinig zin om boos te worden op jezelf Wolkje. Het mag best wat liever, wat zachter.
Op maandag 16 december 2002 21:50 schreef Wolkje het volgende:
Weet je wat ik tegen mezelf ga zeggen:GA NOU GODVERDOMME EENS WAT NUTTIGS DOEN, TRUT
en....
Ik voel me aangenaam verrast
Shmoops .
quote:
Op maandag 16 december 2002 21:57 schreef Moonah het volgende:
Ikzelf voel me lekker afgepeigerd van het sporten,en....
Ik voel me aangenaam verrastShmoops
.
quote:
Op maandag 16 december 2002 22:06 schreef racoon2002 het volgende:
mm... sneaky dingen at fok:?
Gefeliciteerd moonah!!!!
Dikke voor jou!
Heb je al wat leuks gekregen?
quote:
Op maandag 16 december 2002 22:10 schreef racoon2002 het volgende:
OOOOOOOOOOOwwwGefeliciteerd moonah!!!!
Dikke
voor jou!
Heb je al wat leuks gekregen?
quote:
Op maandag 16 december 2002 20:45 schreef Fogerty het volgende:[..]
Je moest eens weten tegen hoeveel dingen IK niet zo goed kan hier, en zie je mij zo emmeren?
Ontopic maar weer en proberen het te negeren: na een paar uur in bed is het grote drama wel weer voorbij
Het kwam er wsch in 1 explosie uit omdat ik het de hele dag heb lopen tegenhouden.
Nu baal ik alleen nog maar enorm
Ontopic : Ik voel me opzich wel oke, maar ik heb het warm en mijn rug + nek doen pijn.
Overigens Shmoops, Moonah..
Heb even hier gereageerd: Emoties ..
Ik ga maar slapen..
Truste allemaal
Wolkje
Vandaag vrede gesloten met een ex-vriendin. Goh wat zijn we soms lekker volwassen
Verder tot op het bot gefrustreert door het bedrijf waarvoor ik werk. Jammer dat principes ondergeschikt zijn aan geld. Nouja voor nu dan even nog.
Heb het net uitgemaakt met me vriendin. Altans we hadden eigenlijk allebei zoiets van "hey dit werkt niet" kregen er alleen ruzie om omdat we over te veel dingen anders dachten.
Alleen ik voel me niet eens echt klote ofzo....
Lang zal je leven, lang zal je leven
lang zal je leven in de gloria
in de gloria
in de GLORIAAAAAAAA!!!!!
Hieperdepiep..HOERAAA!!!!!
Gefeliciteerd!
Ik voel me kut. Ik ben weer eens te naief geweest, iedere keer als ik er even niet op bedacht ben gebeurt het me weer Ben zo bang dat mensen gebruik van me gaan maken, is in het verleden meerdere keren gebeurd en dat wil ik noooooooit meer. Naja afwachten maar.
quote:Eej
Op maandag 16 december 2002 23:14 schreef jacko het volgende:
Dank je wel allemaal voor jullie felicitaties .
quote:*slik*
Op maandag 16 december 2002 23:14 schreef wolfie het volgende:
Ik voel me zo van, maak een verkeerde opmerking en het zal je berouwen.. watch out
Ehh...*voorzichtig*
Tis er?
quote:En waarom steiger je dan als ik eens hetzelfde doe?
Op maandag 16 december 2002 21:07 schreef SEMTEX het volgende:
ik bedoel hiermee dat ik het altijd meteen ZEG als het me irriteert.
Ik kom hier wel weer eens kijken als het pot-verwijt-de-ketelgedrag wat de kop in is gedrukt. Dat heeft niets met slachtoffergedrag te maken, meer met mijn tijd en energie niet willen verspillen.
quote:Hiep hiep hoera voor lieve Moonah!!!
Op maandag 16 december 2002 23:20 schreef Moonah het volgende:[..]
Eej
Dit moet wel 34 keer he...![]()
Dank je wel allemaal voor jullie felicitaties
.
Dat je nog maar een lang en gelukkig leven mag hebben.
quote:ok..
Op maandag 16 december 2002 23:20 schreef Moonah het volgende:[..]
Eej
Dit moet wel 34 keer he...
Morgen ga ik weer therapieën Ik hoop dat het meevalt na een week afwezigheid
Moenaah-poenaah: Nogmaals heel veel geluk en gezondheid gewenst, gefeliciteerd meis
quote:Hoi DE-tje
Op maandag 16 december 2002 23:33 schreef DarkElf het volgende:[..]
Hiep hiep hoera voor lieve Moonah!!!
Dat je nog maar een lang en gelukkig leven mag hebben.
Nog 13 dagen...
quote:Ik vind dat je je nogal snel als de gebeten hond gedraagt. Maar lekker belangrijk verder. je bent alweer terug zie ik..het gaat dus alweer wat beter...
Op maandag 16 december 2002 23:25 schreef Fogerty het volgende:[..]
En waarom steiger je dan als ik eens hetzelfde doe?
Ik kom hier wel weer eens kijken als het pot-verwijt-de-ketelgedrag wat de kop in is gedrukt. Dat heeft niets met slachtoffergedrag te maken, meer met mijn tijd en energie niet willen verspillen.
quote:So what? Dit topic heet toch "Hoe voel je je nu?"
Op maandag 16 december 2002 23:39 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind dat je je nogal snel als de gebeten hond gedraagt. Maar lekker belangrijk verder.
quote:Misschien wel...ik vind wel dat als Fog in een pestbui is er gerust een (bijvoorbeeld) scheldpartij zou mogen ontstaan. De naam van de topic laat dat (IMO) toe...
je bent alweer terug zie ik..het gaat dus alweer wat beter...
quote:Zucht, nou, dan zeg ik nog wat ik ervan vind. Ik vind niet dat ze zo heftig hoeft te reageren als ik zeg dat ik bep. woordkeuzes niet zo waardeer. Ik had nogal het idee dat ik een onderwerp was waaropfijn kon worden afgereageerd en dat pik ik niet.
Op maandag 16 december 2002 23:48 schreef jacko het volgende:[..]
So what? Dit topic heet toch "Hoe voel je je nu?"
[..]
quote:Tuurlijk! Daar is dit topic juist voor: laten merken hoe je je voelt. Echter: laat een ander, die een user in dit topic gewoon een hart onder de riem wil steken, dan ook lekker in z'n waarde.
Misschien wel...ik vind wel dat als Fog in een pestbui is er gerust een (bijvoorbeeld) scheldpartij zou mogen ontstaan. De naam van de topic laat dat (IMO) toe...
quote:*schopje*
Op maandag 16 december 2002 23:50 schreef DuchessX het volgende:
Ik verveel me, Juup© zit achter mijn pc![]()
quote:Coole undersign.
p'cies. Het leven kan best mooi zijn. je moet het alleen zien en niet te hard willen.
quote:Ehmmmm...stuur de mods op hem af
Op maandag 16 december 2002 23:57 schreef DuchessX het volgende:
Jacko hij gaat maar niet wegHelp!
quote:Fijn om te lezen
Op maandag 16 december 2002 23:57 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Coole undersign.
Ook wel een beetje mijn levensmotto
Ik voel me trouwens fijn
Heb die .sig van iemand die dit schreef in een nieuwsgroep op usenet. Kwam zo opeens in een "gesprek" naar boven en het raakte me...in 1999..(tnx ^mir^ )
quote:Ben al weg
Op maandag 16 december 2002 23:59 schreef jacko het volgende:[..]
Ehmmmm...stuur de mods op hem af
quote:Ik ook, heb koude vooeten
Op dinsdag 17 december 2002 00:07 schreef Juup© het volgende:
Ben al weg
Trust..enne, ontopic.....ik voel me moe en leeg...
quote:Welterusten
Op dinsdag 17 december 2002 00:10 schreef jacko het volgende:[..]
Ik ook, heb koude vooeten
Trust..enne, ontopic.....ik voel me moe en leeg...
Birds singing a song,
old painT is peeling,
this is that fresh
that fresh feeling.
Words can't be that strong,
my heart is realING,
this is that fresh,
that fresh feeling.
HouDOe, Wieke
ik ga er met frisse moed tegenaan, na een goed gesprekje...
lieverd, ik laat je niet gaan, zal mn uiterste best doen, en dat plekje heb je veroverd....
heel veel voor jou...
bedankt voor alles
quote:Morgen niet vergeten naar de apotheek te gaan!
Op dinsdag 17 december 2002 00:58 schreef Juup© het volgende:
Btje opgefokt (heb al 4 dagen geen AD meer geslikt omdat ik telkens vergeet naar de apotheek te gaan) Verder maak ik mij zorgen over de toekomst e.d.
Wij komen er wel samen Moppie
quote:Wat vind je dan van deze woordkeuze:
Op maandag 16 december 2002 23:52 schreef SEMTEX het volgende:
Zucht, nou, dan zeg ik nog wat ik ervan vind. Ik vind niet dat ze zo heftig hoeft te reageren als ik zeg dat ik bep. woordkeuzes niet zo waardeer. Ik had nogal het idee dat ik een onderwerp was waaropfijn kon worden afgereageerd en dat pik ik niet.
Verder was mijn eerste posting 100% algemeen bedoeld en geformuleerd. Dat jij daaruit concludeert dat je een onderwerp bent waarop fijn kan worden afgereageerd doe je helemaal zelf, en dat noem IK nou 'gebeten hond'-gedrag.
Zie je het pot-ketelverhaal?
Ik ben inmiddels wel wat gekalmeerd, en ik besef ook wel dat ieder die hier post het in principe allemaal goed bedoelt. Maar ik word er niet blij van om als een klein kind op de vingers getikt te worden vanwege dingen waar de 'vingertikker' zich zelf ook regelmatig schuldig aan maakt. En dat is iets wat ik in dit forum zo vaak zie gebeuren, niet alleen door SEMTEX, en waar ik heel sjacherijnig van kan worden. Ik heb het 'splinter-balk'verhaal de afgelopen tijd al vaker gepost.
De laatste tijd zijn er naar mijn zin teveel irritaties in dit forum, en als ik de keren dat ik hier lees en er sjacherijnig van word afzet tegen de keren dat ik het idee heb dat ik iemand van nuttig advies heb kunnen voorzien of dat iemand mij van nuttig advies heeft voorzien, slaat de balans erg negatief uit.
Ligt voor een deel aan mij, want ik WORD de laatste tijd nu eenmaal ook sneller sjacherijnig en stoor me aan dingen die ik vroeger met een brede grijns zou hebben laten passeren. Maar het is ook iets van onverdraagzaamheid in dit forum, in de zin van: "wel verwachten dat men begrip voor elkaar opbrengt en de ander 'in zijn waarde' laat maar intussen dat zelf niet doen en menen overal wat van te moeten zeggen, of het nu een keer een wat emotioneel taalgebruik is van mij of k_i_m, of een 'zeur'topic van een ivetje of the_ed, meteen komt er commentaar en liefst met zijn tienen tegelijk. En ik begrijp gewoon echt niet waar mensen het recht vandaan halen???
Nouja, lang verhaal, maar waar het op neerkomt is: ik WEET dat iedereen het in principe goed bedoelt. Maar het is gewoon niet mijn forum op deze manier, omdat het mij dus meer irritatie oplevert dan bevrediging. En dan moet je gewoon heel wiskundig de kosten en de baten afwegen, en concluderen dat het voor mij geen winst oplevert
Voor anderen hopelijk wel, maar voor mij niet.
No hard feelings verder, gewoon een nuchtere, bijna wiskundige conclusie
maar toch...damn..
quote:sterkte
Op dinsdag 17 december 2002 07:20 schreef EvilFaith het volgende:
maar toch...damn..
ontopic:
Ik ben zooo moe.. zwaar weekend gehad, gisteren ook al niet al te rustig.. brrr....
en k voelde me al niet heel sterk (leeg, moedeloos, etc..). Dat wordt er niet beter op zo
quote:No hard feelings either here, maar als je zoals jij het toch al moeilijk hebt, waarom zou je je dan enorm gaan irriteren op een forum? Zoek dan even wat afstand of blijf desnoods een tijdje weg. Ik wil je niet weg hebben of zo, maar ik trek die conclusie uit je wiskundige vergelijking
Op dinsdag 17 december 2002 01:04 schreef Fogerty het volgende:
Nouja, lang verhaal, maar waar het op neerkomt is: ik WEET dat iedereen het in principe goed bedoelt. Maar het is gewoon niet mijn forum op deze manier, omdat het mij dus meer irritatie oplevert dan bevrediging. En dan moet je gewoon heel wiskundig de kosten en de baten afwegen, en concluderen dat het voor mij geen winst oplevert
Voor anderen hopelijk wel, maar voor mij niet.
No hard feelings verder, gewoon een nuchtere, bijna wiskundige conclusie
Hoe ik me verder voel?
Ik heb een droge mond, ben nu eens NIET moe, maar zie wel een kleine beetje op tegen vandaag, omdat ik een hekel heb aan huis-aan-huis (folders bijv.) en ik gewoon hoop dat die er niet tussen zitten. Zoiezo is dinsdag meestal de drukste dag. Ik zal toch wel weer blij zijn
als ik eraf ben.
Nogehmm een kleine 3 weken .. Maar ik ben (raak in ) een topvorm. zowel emotioneel als rationeel ...
Of te wel .. " I feel good "
(Geen idee hoe ik mijn toetsen heb gemaakt vandaag)
Nog een dag.. en dan vakantie
Wolkje
Spelling onder voorbehoudt.
maar voelde me in t weekend nog beter!
quote:Ow? Wrom?
Op dinsdag 17 december 2002 13:27 schreef DarkElf het volgende:
gevoelloos en hard
quote:gebeurt gewoon
Op dinsdag 17 december 2002 13:36 schreef jacko het volgende:[..]
Ow? Wrom?
het geen zin om na te denken waarom, weet alleen dat ik mijn depressie slap en zwak vind en wil dat niet. Dit is het resultaat en ik heb geen flauw id wanneer het weggaat
quote:Vindt van niet, depressie is niet slap en zwak. Hoort er mischien wel een beetje bij ( no offence intended)
Op dinsdag 17 december 2002 13:42 schreef DarkElf het volgende:[..]
gebeurt gewoon
het geen zin om na te denken waarom, weet alleen dat ik mijn depressie slap en zwak vind en wil dat niet. Dit is het resultaat en ik heb geen flauw id wanneer het weggaat
quote:Ik heb het gelezen. Ontzettend veel sterkte met je verlies
Op dinsdag 17 december 2002 13:43 schreef StefanFM het volgende:
kut, leeg, verdrietig...
Ik wil een knuffel, een kus en lekker tegen iemand aan liggen.
Hmm, ff kijken wanneer dat gerealiseerd kan worden, lekker relaxen
quote:Hai Wolkje,
Op dinsdag 17 december 2002 12:57 schreef Wolkje het volgende:
Ik had vandaag een lieve, leuke, mooie, rode tas mee..
Prr.. ik ben er helemaal blij van![]()
(Geen idee hoe ik mijn toetsen heb gemaakt vandaag)
Nog een dag.. en dan vakantie
![]()
Wolkje
heb je een nieuwe tas?
Geniet lekker van je vakantie morgen hé?
quote:Ik ben ervan geschrokken meissie
Op dinsdag 17 december 2002 13:27 schreef DarkElf het volgende:
gevoelloos en hard
Ben in gedachten bij je
quote:Viel het mee, de huis-aanhuis-folders?
Op dinsdag 17 december 2002 14:42 schreef SEMTEX het volgende:
Klaaaaaaaaaaaaaaar. En aan het eten, dus weer ontzettend blij
Dag Postvrouwje
quote:Hé als ik je nou eens een dikke knuffel geef en mijn armen veilig om je heen sla...zou het helpen?
Op dinsdag 17 december 2002 16:16 schreef jacko het volgende:
VERDOMME! IK WIL KUNNEN HUILEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ken het gevoel
(niet nu hoor) en ik hoop dat er snel een verlossende huilbui komt want alles binnenhouden gaat gigantisch aan je vreten
Verder voel ik me niet zo best, gezien vannacht (zie mijn topic)
Op therapie was het ook niet alles vandaag
Morgen maar weer opnieuw beginnen en nu mezelf troosten met chocola
quote:Ja.. dank je
Op dinsdag 17 december 2002 18:20 schreef DuchessX het volgende:[..]
Hai Wolkje,
heb je een nieuwe tas?
Geniet lekker van je vakantie morgen hé?
Hoe is het met jou, meiske?
Liefs,
Wolkje
quote:Leuk hé, een nieuwe tas?
Op dinsdag 17 december 2002 18:30 schreef Wolkje het volgende:[..]
Ja.. dank je
![]()
Ik heb een nieuwe rode tas ja,
en ik ben er nog steeds helemaal blij van
Morgen nog twee toetsen, en dan vakantie..Hoe is het met jou, meiske?
![]()
Liefs,
Wolkje
Succes nog met je toets morgen, ik zal voor je duimen.
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 18:34 schreef DuchessX het volgende:[..]
Leuk hé, een nieuwe tas?
Soms heb je echt iets nieuws nodig om jezelf een oppepper te geven
![]()
Succes nog met je toets morgen, ik zal voor je duimen.
Offtopic:
Shmoopy
, heb je m'n nieuwe sig al gezien?
Wolkje
quote:Nou, DuchessX, doe niet zo gek joh,
Op dinsdag 17 december 2002 18:29 schreef DuchessX het volgende:
Ik voel me schuldig omdat ik er weer niet aan gedacht heb om mijn reacties in één quote te zetten![]()
![]()
Verder voel ik me niet zo best, gezien vannacht (zie mijn topic)
Op therapie was het ook niet alles vandaagMorgen maar weer opnieuw beginnen en nu mezelf troosten met chocola
Ik vind trouwens dat je heel goed bezig bent,
met je dingen verwerken, en ja, helaas kunnen daar
pijnlijke momenten tussen zitten.. (wat een verhaal, van opa )
Maar op een dag kan je er weer goed mee omgaan,
zonder je pijn en verdriet, als je het verwerkt hebt..
En die dag komt er hoor, meisje..
Liefs,
Wolkje
Wolkje? Ik duim voor een 8
quote:Ehm...YM Elisabeth? Heb ik in Scheveningen gezien. Was gaaf!!!
Op dinsdag 17 december 2002 19:38 schreef Moonah het volgende:
Jacko...
Tnx voor je 'serenade'.
peter
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 19:43 schreef jacko het volgende:[..]
Ehm...YM Elisabeth? Heb ik in Scheveningen gezien. Was gaaf!!!
peter
Ik bedoelde iig je 34x HOERAAAA .
Zometeen maar sinaasappels persen, dan zijn we daar ook weer vanaf!
quote:Oeps, ik begin topics door elkaar te halen. De serenade die ik bedoelde schreef ik op "Hoe voel je je nu (in songteksten) Deze dus (vind 'm zo mooi):
Op dinsdag 17 december 2002 19:52 schreef Moonah het volgende:
Ik snap niet wat je bedoelt?
Ik wil niet gehoorzaam
Getemd en oppassend zijn
Ik wil niet fatsoenlijk
Geremd en volwassen zijn
Ik ben niet van jou, nee, ik ben vrij
Mijn leven is van mij
Op 't ijs wil ik schaatsen
En zelf zien hoe lang 't houdt
Op 't koord wil ik dansen
Gevaarlijk? Dat laat me koud
Ik ga voor geen risico opzij
Het leven is van mij
Mij kun je niets leren met dwang en met straf
Ik weiger te buigen voor plicht
Wil jij me bekeren
Dan wend ik mij af
En vlieg als een meeuw naar het licht
Ik wil alles leren
Vrijwillig en zonder dwang
Wil alles riskeren
Want ik ben voor niemand bang
Zo vecht ik en worstel ik me vrij
Mijn leven is van mij
Ik wil me niet schikken
Voor niemand een voorbeeld zijn
Ik wil niet door blikken
Van anderen beoordeeld zijn
Ik hou niet van huichelarij
Het leven is van mij
En wil je me binden, dan krijg je protest
Zo hard als ik kan schreeuw ik nee
En mocht je me vinden
Verlaat ik het nest
En duik als een meeuw in de zee
Ik hunker naar vriendschap
En wil graag geborgen zijn
Ik deel in jouw blijdschap
En ook als er zorgen zijn
Maar verlang niet mijn leven
Dat kan ik jou niet geven
Mijn leven is van mij
Van mij!
*kippenvel..kheb die musical gezien met iemand die me zeer dierbaar is*
quote:
Ik bedoelde iig je 34x HOERAAAA.
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 20:31 schreef DarkElf het volgende:
k#t maar dan ook enorm k#t
quote:Je hebt me wel geraakt, met je opmerking hoor
Wolkje
Behoorlijk gemengde gevoelens dus.
quote:raken hoeft niet een negatiefs iets te zijn.
Op dinsdag 17 december 2002 20:47 schreef Wolkje het volgende:[..]
Je hebt me wel geraakt, met je opmerking hoor
![]()
![]()
Ontopic maar:
Ik voel me geraakt, door een opmerking van DE
![]()
Wolkje
quote:Nee, klopt..
Op dinsdag 17 december 2002 21:16 schreef DarkElf het volgende:[..]
raken hoeft niet een negatiefs iets te zijn.
Nouja, ik ga maar weer eens..
Have a nice evening, people
Wolkje
quote:Kijk en dat was mijn eigen invulling weer: ik ging er automatisch vanuit dat je het negatief bedoelde, en zo hebben we allemaal wel iets
Op dinsdag 17 december 2002 21:22 schreef Wolkje het volgende:[..]
Nee, klopt..
Ik zei ook niet dat het negatief was![]()
Nouja, ik ga maar weer eens..
![]()
Have a nice evening, people![]()
Wolkje
quote:Like your sig beeb!
Op dinsdag 17 december 2002 18:41 schreef Wolkje het volgende:[..]
.. En dat je zo superblij met iets kan zijn, leuk is dat
![]()
Offtopic:
Shmoopy
, heb je m'n nieuwe sig al gezien?
Wolkje
quote:Joh dat is echt wel lang
Op dinsdag 17 december 2002 19:14 schreef jacko het volgende:
Tnx DuchessX..heb al in 20 jaar (op 1 uitzondering na) niet kunnen janken..
Ik hoop dat je in staat bent om die negatieve, verdrietige emoties op een andere wijze te verwerken...
Sterkte
quote:Mijn meisje
Ik ben moe, verward, los van mijn emoties, heel raar eigenlijk.
quote:Balen!
Op dinsdag 17 december 2002 23:16 schreef thoth het volgende:
"Ze" hebben mijn kelderbox opengebroken en in plaats van iets te stelen de boel een partijtje kort en klein geslagen. Er lopen toch nog wel normale dieven rond huh?! Ik bedoel, er stond een redelijk fatsoenlijke fiets, die hadden ze best mee kunnen nemen.
quote:Welk nummer?
Op dinsdag 17 december 2002 23:17 schreef Anemoon het volgende:
filosofisch en alert voel ik me momenteel.Kate Bush zorgt voor extra verdieping.
quote:Liev..
Op dinsdag 17 december 2002 23:15 schreef DuchessX het volgende:[..]
Like your sig beeb!
Ontopic:
Ik voel me een beetje rot..
En zit nog steeds over die opmerking van DE te denken
Het heeft me echt wat gedaan, dat je dat zei..
(Dit is NIET negatief bedoeld, Elfje )
Wolkje
quote:hi hi, de hele elpee "the dreaming"
Op dinsdag 17 december 2002 23:20 schreef DuchessX het volgende:[..]
Welk nummer?
quote:Balen!
Op woensdag 18 december 2002 00:00 schreef DuchessX het volgende:
Oorpijn!![]()
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 21:24 schreef matthijn99 het volgende:
Ik voel helemaal niks.. En ik weet niks.
Met mij gaat het goed , maar moet nu nog wat voor school doen, geen zin meer in
Ik voel me dus weer zoals ook steeds op mijn werk: laat ik maar vooral proberen er heel hard om te lachen omdat ik anders depressief zou kunnen worden van de triestheid ervan
Nou werk ik o.a. samen met iemand die bij het theater v/d lach op de planken heeft gestaan, dus op mijn werk komt dat wel goed Verder wordt het een taktiek van vermijden en vooral niet nog meer tijd en energie verspillen. En misschien maar eens leren te vertrouwen op mijn eigen gevoel en niet mensen die mij teleurstellen keer op keer weer nieuwe kansen geven. Dom! Of misschien is naief een beter woord.
Ik ga nu dus maar vrolijk in bed bedenken wat voor achterlijke boodschappen we morgen weer uit de printers van deze en gene kunnen laten rollen
Nee, ik moet alleen aan het NU denken zeg ik tegen mezelf.
Zo, nu gaat het weer beter!
Enne btw k_i_m:
quote:sjek je mail!
Op woensdag 18 december 2002 01:52 schreef k_i_m het volgende:
Mijn leven is een grote fuckin' teringzooi.
And i don't fuckin' care anymore.
Wolkje
quote:Soms..
Op woensdag 18 december 2002 07:52 schreef ullie het volgende:
Moe, maar wel tevreden. Life's good.
Wolkje
quote:Vervelend..
Op dinsdag 17 december 2002 23:35 schreef poebeertjuh het volgende:
Klote, verward, raar, bang
Wolkje
Wolkje
quote:Als het een goede relatie is, helpt hij je hier wel door
Op woensdag 18 december 2002 08:29 schreef Wolkje het volgende:
Ik voel me opeens tekortschieten in mijn relatie..
Ik zou hem zoveel willen geven, maar ik heb bijna alleen
maar verdriet, en ik maak hem er ook alleen maar verdrietig door..
ontopic:
ik voel me verkouden en verdoofd...
weinig zin om me chagerijnig te voelen, dus k heb m'n gevoelens maar uitgeschakeld (lijkt het wel)...
(ik kan dus af en toe bot reageren )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |