Spel bedacht door: Pg_upquote:Op zondag 6 augustus 2017 21:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Nouwja plaatje af en toe is leuk, zo'n hele spam hoeft van mij niet zo.
quote:Op zondag 6 augustus 2017 19:07 schreef Pg_up het volgende:
Update (top 50):
1. Handleiding / 3699
2. Stien_Struis / 3432
3. noodgang / 2989
4. devzero / 2949
5. CarltonBanks / 2807
6. aloa / 2703
7. FlippingCoin / 2655
8. magnetronkoffie / 2628
9. haags_kwartiertje / 2091
10. Homijn / 1883
11. Pg_up / 1865
12. Pharkus / 1847
13. _--_ / 1793
14. Martin_marvellous / 1683
15. KoningPils / 1619
16. MichaelScott / 1586
17. HerrFritz / 1024
18. Tassendief / 1002
19. LurkJeRot / 897
20. Zolderkamer / 798
21. mtchel112 / 789
22. Borrelnootje00 / 739
23. Geerd / 704
24. hemarookworst / 690
25. Sparkle_Bunny / 688
26. Hdero / 654
27. PartyHard / 358
28. Rodgrod / 323
29. PierreTT / 280
30. Cousin_Eddy / 256
31. appartementencomplex / 228
32. de_boswachter / 154
33. bondage / 122
34. racerdkb / 65
35. I. / 64
36. Maureentje / 56
37. Durmada / 54
38. 1marcelfilms / 43
39. richolio / 42
40. bamibij / 35
41. Symphonic / 34
42. Plompzakker / 33
43. Koen66 / 29
44. ijs_beer / 26
45. Mojo.jojo / 26
46. Firewarrior / 25
47. Punkman / 22
48. kuolema / 20
49. vogeltjesdans / 20
50. KaBuf / 17
quote:I want to be a hippie and I want to get stoned on Mari-Marijuana
I want to be a runaway, got to leave home for Mari-Marijuana
I want to be a hippie and I want to get stoned on Mari-Marijuana
I want to be a hippie and I want to get stoned...
De hippies die je kent?quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:33 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
degen die ik ken komen doorgaans minder actief over
leuk liedje
Ah, ik ken helaas geen hippies.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:34 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
die ja, en het merendeel slaagt er niet in om hippie te zijn
quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Deze hippy ken ik dan weer wel.
Kwam vandaag een nummer van Vince Staples tegen, ken je die?quote:
nee ken hem nietquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kwam vandaag een nummer van Vince Staples tegen, ken je die?
Ah, oké; ik was hem ook niet eerder tegengekomen.quote:
best duisterquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah, oké; ik was hem ook niet eerder tegengekomen.
Oo lol, ook even opzoeken.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
best duister![]()
ik lees op wiki dat hij een gangmember is
ja idd, maar die beat/sample is ook wel spacyquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oo lol, ook even opzoeken.
Maar zijn stijl is een beetje apart, maar vond het wel wat hebben.
Ja klopt, verder nog niks geluisterd van hem want toen kwam ik secret wars tegen, toch wel een favo nummer van mij momenteel.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja idd, maar die beat/sample is ook wel spacy
momenteelquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja klopt, verder nog niks geluisterd van hem want toen kwam ik secret wars tegen, toch wel een favo nummer van mij momenteel.
Nouwja, perfect is die niet, maar wel leuk en nog niet zo veel geluisterd.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
momenteel
klopt alles aan het nr?
ah okquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nouwja, perfect is die niet, maar wel leuk en nog niet zo veel geluisterd.
Illmatic is nog steeds het album wat het discht bij perfectie komt voor mij.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
momenteel
klopt alles aan het nr?
Heb jij een favoriet nummer?quote:
Ja ik ben niet zo Nas luisteraar dus ken het ook niet heel goed.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Illmatic is nog steeds het album wat het discht bij perfectie komt voor mij.
Ik luister niet veel naar Nas zijn latere muziek, maar Illmatic nog regelmatig.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo Nas luisteraar dus ken het ook niet heel goed.
Ja oké, bij mij is het ook niet lang hetzelfde nummer.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hmmmmmm
dat is te moeilijk nee
Ja preciesquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja oké, bij mij is het ook niet lang hetzelfde nummer.Wisselt soms per uur.
Ja dat heb ik ook wel een beetje, ook wanneer ik een artiest te veel geluisterd heb of zo.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja preciesik heb meestal fases waarin ik bepaalde muziek luister of artiesten of bepaald gerne en wat voor mij dan op dat moment sfeerverhogend is om te luisteren.
en bijna altijd wel liefdesliedjes of gerelateerd daarmee
Ja en wat je kent en wat goed is is gewoon goedquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel een beetje, ook wanneer ik een artiest te veel geluisterd heb of zo.
En veel liefdesliedjes, kan je in wegdromen.
klopt, maar blijf het ook leuk vinden om nieuwe muziek te vinden, hoop op een dag nog eens de volgende biggie tegen te komen in de zoektocht.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja en wat je kent en wat goed is is gewoon goed
hmm tja nu is dat helemaal andersquote:Op maandag 7 augustus 2017 00:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
klopt, maar blijf het ook leuk vinden om nieuwe muziek te vinden, hoop op een dag nog eens de volgende biggie tegen te komen in de zoektocht.
Ik heb die film nog ergens op mijn computer staan, misschien moet ik hem toch nog eens gaan kijkenquote:
Ja dat is zeker waar, en je kan alles luisteren wat je wil. Lijkt me best raar om eerst naar een platenzaak te moeten en zo voordat je een album kan luisteren, maar heeft ook wel iets.quote:Op maandag 7 augustus 2017 00:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hmm tja nu is dat helemaal anders
juist meer artiesten, aanbod is veel groter lijkt het
Nee.quote:Op maandag 7 augustus 2017 00:02 schreef appartementencomplex het volgende:
heb ik permissie lowriders te posten?
MEGA
Het is een andere beleving dat zekerquote:Op maandag 7 augustus 2017 00:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is zeker waar, en je kan alles luisteren wat je wil. Lijkt me best raar om eerst naar een platenzaak te moeten en zo voordat je een album kan luisteren, maar heeft ook wel iets.
Een zaak met platen, dacht ik?quote:
vooral doenquote:Op maandag 7 augustus 2017 00:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb die film nog ergens op mijn computer staan, misschien moet ik hem toch nog eens gaan kijken
Dat lijkt me echt pijn doen aan je knieën.quote:
Oh zou er niet aan denken pindakaas op een burger te doen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 00:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik had laatst
een rare combo maar wel lekker
hamburger met pindakaas, pak soi chilisaus paprika en uien. En broodje
Nou die enkels staan recht, al die druk op de knieën lijkt mij vervelender.quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2017 00:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt pijn doen aan je knieën.
wou net zeggenquote:
pindasaus word van pindakaas gemaaktquote:Op maandag 7 augustus 2017 00:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh zou er niet aan denken pindakaas op een burger te doen.Maar goed, pindasaus is dan wel weer erg lekker.
Probeer die houding maar eens aan te nemen en laat weten waar je meer last van hebt, ik denk echt de knieën.quote:
of mn achterhoofd, lijkt bijna onmogelijk om in balans te blijvenquote:Op maandag 7 augustus 2017 00:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Probeer die houding maar eens aan te nemen en laat weten waar je meer last van hebt, ik denk echt de knieën.
Ja daarom.quote:Op maandag 7 augustus 2017 00:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
pindasaus word van pindakaas gemaakt
Daar dacht ik ook aan inderdaad.quote:Op maandag 7 augustus 2017 00:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
geen knuffelvetjes anders blijf je haken
quote:
Hahaha helemaal als darter ja.quote:Op maandag 7 augustus 2017 00:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Doe me hier aan denken.
iig.. apart dat als signaturemove
waar komen pauwen eigenlijk in het wild voor?quote:Op maandag 7 augustus 2017 00:28 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
Doe me hier aan denken.
Ik moest me met 1 hand ondersteunen, maar de meeste last had ik van de spieren in mijn bovenbenen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 00:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Probeer die houding maar eens aan te nemen en laat weten waar je meer last van hebt, ik denk echt de knieën.
o zo, is toch de kraanvogel van the karatekid?quote:Op maandag 7 augustus 2017 00:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hahaha helemaal als darter ja.
Vaker squatten, krijg je ook mooie billen van.quote:Op maandag 7 augustus 2017 00:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest me met 1 hand ondersteunen, maar de meeste last had ik van de spieren in mijn bovenbenen.
Volgens mij wel.quote:Op maandag 7 augustus 2017 00:30 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
o zo, is toch de kraanvogel van the karatekid?
quote:Op maandag 7 augustus 2017 00:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vaker squatten, krijg je ook mooie billen van.
Niet goed?quote:
quote:Ruim 4000 jaar geleden bereikte de pauw via Mesopotamië Europa. Oorspronkelijk werden ze vanwege hun schoonheid in parken en tuinen gehouden, maar al gauw werd gebraden pauw een culinair statussymbool. Daarnaast waren de veren zeer gewild als 'droogboeket' of versiering van dameshoeden. Pauwen komen voor in oeroude volksverhalen, daarin horen pauwen bij de liefde en bij de goden. Veel mensen geloven dat het geluk brengt een pauwenveer te vinden.
Een bekend verhaal over de veren van de pauw komt uit de Griekse mythologie. Zeus de oppergod was niet bepaald een trouwe echtgenoot. Toen Hera, zijn vrouw, achter zijn relatie met Io kwam, veranderde ze haar in een koe, sloot haar op in een grot en liet haar bewaken door Argus, een reus met honderd ogen. Zeus had medelijden met Io en stuurde Hermes op pad met de opdracht haar te bevrijden. Hermes besloot Argus in slaap te sussen met verhaaltjes. Toen dat eenmaal gebeurd was, doodde hij de reus en bevrijdde Io. Hera was woest vanwege het verlies van haar trouwe dienaar, en schonk zijn ogen aan haar lievelingsdier, de pauw.
In het Keizerrijk China en in Mandsjoerije was een pauwenveer op de hoed een hoge onderscheiding.
sow ja dat zie je niemand doenquote:Op maandag 7 augustus 2017 00:29 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
iig.. apart dat als signaturemove
[quote]
is een versiertruukje
Lol, waarom?quote:Op maandag 7 augustus 2017 00:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt vast wel gelijk, maar het klinkt zo raar
kalkoenen doen het ookquote:Op maandag 7 augustus 2017 00:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
sow ja dat zie je niemand doen
De Griekse mythologie heeft veel mooie verhalen.quote:
ja en die maken ook zo'n leuk geluidjequote:Op maandag 7 augustus 2017 00:34 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
kalkoenen doen het ook
jaquote:Op maandag 7 augustus 2017 00:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De Griekse mythologie heeft veel mooie verhalen.
jaquote:Op maandag 7 augustus 2017 00:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja en die maken ook zo'n leuk geluidje
ze zijn slim (aanname van mij)quote:Op maandag 7 augustus 2017 00:39 schreef appartementencomplex het volgende:
maar waarom zijn de pauwen niet allemaal opgegeten door de wilde dieren?
Haha.quote:Op maandag 7 augustus 2017 00:41 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
nobele afweging van de wilde dieren
dat zijn de vrouwtjesquote:Op maandag 7 augustus 2017 00:41 schreef FlippingCoin het volgende:
De mannetjes pauwen kunnen dieren wel goed afschrikken met de staart, lijken net allemaal ogen.
Nope, de mannetjes koketteren om een vrouwtje te fixen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 00:42 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
dat zijn de vrouwtjes
toch?
zoeken we opquote:Op maandag 7 augustus 2017 00:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nope, de mannetjes koketteren om een vrouwtje te fixen.
Be my guest.quote:
Please...quote:
tevens het bewijs; ik ben geen kloon.quote:Op maandag 7 augustus 2017 00:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Please...![]()
![]()
Ik sta op heel FOK! bekend om mijn onuitputbare pauwenkennis.
Pokémon doen dat ook, misschien eens een pokéball naar ze gooien.quote:Op maandag 7 augustus 2017 00:48 schreef appartementencomplex het volgende:
ze roepen ook HEEEEL HARD hun eigen naam altijd.
PPTTTAUAUAUAUAUAWWWWWW!!!
en wat kan jou wel lokken?quote:Op maandag 7 augustus 2017 00:50 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
mij lokken ze er niet mee
hier komt toch weer een beetje dat gezwets naar vorenquote:Op maandag 7 augustus 2017 00:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Pokémon doen dat ook, misschien eens een pokéball naar ze gooien.
Zoe maar op hoor...quote:Op maandag 7 augustus 2017 00:51 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
hier komt toch weer een beetje dat gezwets naar voren
oquote:Op maandag 7 augustus 2017 00:51 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
mooie ronde borrelnootjes
okay..quote:Op maandag 7 augustus 2017 00:53 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
net alsof ja
eerst een tijdje in mn handen houden en dan net doen of ik ze opeet
Of op een sierschaal te plaatsen.quote:
ja.quote:Op maandag 7 augustus 2017 00:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Of op een sierschaal te plaatsen.
ik haal ze altijd liever uit het kommetjequote:Op maandag 7 augustus 2017 00:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Of op een sierschaal te plaatsen.
Dat oogt zo goedkoop bij een mooi nooitje.quote:Op maandag 7 augustus 2017 00:56 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
ik haal ze altijd liever uit het kommetje
Zou wel een borrelnootje naast mijn borrel lusten.quote:Op maandag 7 augustus 2017 00:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja.
zoveel opties, lekker bij de borrel
op een gegeven moment wil je toch net doen of je ze opeetquote:Op maandag 7 augustus 2017 00:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat oogt zo goedkoop bij een mooi nooitje.
hmm nee vind dat niet heel interessantquote:Op maandag 7 augustus 2017 00:58 schreef appartementencomplex het volgende:
en jij nootjes?
ben jij te imponeren als de lange veer omhoog gaat staan?
altijd een goede toevoegingquote:Op maandag 7 augustus 2017 00:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zou wel een borrelnootje naast mijn borrel lusten.
ben jij meer van de borrelnootjes?quote:Op maandag 7 augustus 2017 00:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hmm nee vind dat niet heel interessant![]()
Daarom, lekker muziekje er bij, wat wil een mens nog meer.quote:Op maandag 7 augustus 2017 00:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
altijd een goede toevoeging
nee dat nietquote:Op maandag 7 augustus 2017 01:00 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
ben jij meer van de borrelnootjes?
achja. 1 tot 5 hennen, leef je uit, doe ik ookquote:Op maandag 7 augustus 2017 01:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nee dat niet
maarja.
weet niet![]()
Waarom 1 tot 5?quote:Op maandag 7 augustus 2017 01:01 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
achja. 1 tot 5 hennen, leef je uit, doe ik ook
iets teveel van het goedequote:Op maandag 7 augustus 2017 01:01 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
achja. 1 tot 5 hennen, leef je uit, doe ik ook
Ja bij wel artikel?quote:Op maandag 7 augustus 2017 01:02 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
kijk maar op wikipedia
jij bent toch de kennerquote:Op maandag 7 augustus 2017 01:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja bij wel artikel?Over pauwen?
quote:Op maandag 7 augustus 2017 01:03 schreef appartementencomplex het volgende:
maar de punten laat je wel steeds liggen trouwens..
dat deed je nog niet?quote:Op maandag 7 augustus 2017 01:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga d'r voortaan ook maar zo bijlopen dan.
Nee.quote:Op maandag 7 augustus 2017 01:07 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
dat deed je nog niet?
Oedipusquote:Op maandag 7 augustus 2017 01:10 schreef appartementencomplex het volgende:
deel nog eens een Griekse mythe, vind ik wel wat
quote:
The Oracle of Delphi tells King Laius of Thebes that he'll have a child who's destined to kill him and sleep with Laius's wife, Jocasta, the boy's own mother. When a baby comes along, the king pierces his ankles and leaves him on a mountainside to die. A shepherd finds the baby, though, and takes him to King Polybus and Queen Merope of Corinth, who name him Oedipus and raise him as their own.
One day, Oedipus goes to the Oracle of Delphi to find out who his real parents are. The Oracle doesn't see fit to tell him this, but she does tell him that he's destined to kill his father and sleep with his mother. Oedipus tries to run from this fate, but ends up running right into it. He kills Laius in a scuffle at a crossroads, not knowing he's his real dad. Later, he wins the throne of Thebes and unknowingly marries his mother, Jocasta, after answering the riddle of the Sphinx.
Several years (and several children) later Oedipus and Jocasta figure out the truth of everything with the unwilling help of Tiresias, the seer. Jocasta hangs herself, and Oedipus stabs out his own eyes. The blind king then goes into exile with only his daughter, Antigone, to guide him, and eventually dies in the town of Colonus.
Europa.quote:Op maandag 7 augustus 2017 01:13 schreef appartementencomplex het volgende:
[ afbeelding ]
wie is dit?
Ja zeker.quote:Op maandag 7 augustus 2017 01:15 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
[..]
komt daar het oedipus complex vandaan?
De Griekse Filosofie heeft zeer veel invloed gehad op de Westerse.quote:Op maandag 7 augustus 2017 01:16 schreef appartementencomplex het volgende:
zijn (sommige) theorieën van Freud gebaseerd op Griekse mythes?
Nee, gemaakt door dichters, wel mythen dus.quote:Op maandag 7 augustus 2017 01:17 schreef appartementencomplex het volgende:
interessant allemaal, is toch apart dat al die verhalen in die tijd verzonnen zijn?
of zijn ze echt gebeurd,
ja fascinerendquote:Op maandag 7 augustus 2017 01:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De Griekse Filosofie heeft zeer veel invloed gehad op de Westerse.
Ja de verhalen waren best fucked up toen.quote:
maar wie zijn die dichters geweeest?quote:Op maandag 7 augustus 2017 01:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee, gemaakt door dichters, wel mythen dus.
noodlottig lotquote:Op maandag 7 augustus 2017 01:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja de verhalen waren best fucked up toen.
Nee meestal rijke mannen, die konden en mochten studeren.quote:Op maandag 7 augustus 2017 01:18 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
maar wie zijn die dichters geweeest?
misschien een soort....Goden...?
Ja, maar wel mooie zitten er tussen.quote:
in het narratief geschreven?quote:Op maandag 7 augustus 2017 01:20 schreef appartementencomplex het volgende:
de dichters die de Griekse mythen bedachten waren zelf de Goden die daarin voorkwamen ..zonder dat ze dat zelf doorhadden
dat is ons, de mensen, altijd verteld ja.quote:Op maandag 7 augustus 2017 01:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee meestal rijke mannen, die konden en mochten studeren.
zie jij het ook?quote:Op maandag 7 augustus 2017 01:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
in het narratief geschreven?
Nee, er staan dingen in over gesprekken met goden et cetera.quote:Op maandag 7 augustus 2017 01:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
in het narratief geschreven?
Dan zou ik ze gaan lezen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 01:24 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
ik houd de mogelijkheid open
Oh, welke?quote:Op maandag 7 augustus 2017 01:25 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
ze staan op mn lijstje, maar eerst wat andere boeken lezen die ik pas kocht
Ja maar je hoeft niet alles te lezen, net als muziek, je kan niet alles luisteren maar dat is niet per se erg.quote:
Haha nee verre van, maar vind het wel boeiend allemaal.quote:Op maandag 7 augustus 2017 01:25 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
Heb jij geschiedenis gestudeerd?
Nee.quote:Op maandag 7 augustus 2017 01:25 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
Heb jij geschiedenis gestudeerd?
Ja precies. whatever soothes your soulquote:Op maandag 7 augustus 2017 01:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft niet alles te lezen, net als muziek, je kan niet alles luisteren maar dat is niet per se erg.
eerlijk? ik heb de bio van hiddema, judas over holleeder, kom hier dat ik u kus en vele hemels boven de 7e van griet o d b (had ik nog steeds niets van gelezen), de tolk van java en ik ben pelgrim gekocht voor de vakantiequote:
Precies, iets lezen, luisteren of doen wat je niet wilt is zonde.quote:Op maandag 7 augustus 2017 01:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies. whatever soothes your soul
Oh Judas heb ik bijna uitgelezen nu, de andere nog niet gelezen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 01:27 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
eerlijk? ik heb de bio van hiddema, judas over holleeder, kom hier dat ik u kus en vele hemels boven de 7e van griet o d b (had ik nog steeds niets van gelezen), de tolk van java en ik ben pelgrim gekocht voor de vakantie
kom, hier dat ik u kus vind ik tegenvallen, ja holleder lees je zo doorheen aardig inkijkje en tolk van java geeft mooi inkijk in ook mijn eigen familiequote:Op maandag 7 augustus 2017 01:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh Judas heb ik bijna uitgelezen nu, de andere nog niet gelezen.
Ah oké cool, zal hem eens bekijken. Judas is wel grappig.quote:Op maandag 7 augustus 2017 01:29 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
kom, hier dat ik u kus vind ik tegenvallen, ja holleder lees je zo doorheen aardig inkijkje en tolk van java geeft mooi inkijk in ook mijn eigen familie
Oh, dan moet ik wat gaan kopen.quote:
heb je een kat?quote:Op maandag 7 augustus 2017 01:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik wat gaan kopen.
Twee zelfs, oudste is net 15 geworden.quote:
awww leuk zegquote:Op maandag 7 augustus 2017 01:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Twee zelfs, oudste is net 15 geworden.
Ja leuke beestjes wel, heb jij (huis)dieren?quote:
ik heb een vogelquote:Op maandag 7 augustus 2017 01:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja leuke beestjes wel, heb jij (huis)dieren?
Haha bazennaam, wat voor soort vogel is het? Papegaai?quote:Op maandag 7 augustus 2017 01:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik heb een vogel
jan carlos
een agapornisquote:Op maandag 7 augustus 2017 01:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Haha bazennaam, wat voor soort vogel is het? Papegaai?
Oh mooie kleurtjes zeg. Vliegt die gewoon los door je huis?quote:Op maandag 7 augustus 2017 01:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
een agapornis
[ afbeelding ]
Hahaha.quote:Op maandag 7 augustus 2017 01:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja echt een man, sloopt alles
dit is een foto van google maar hij lijkt er precies opquote:Op maandag 7 augustus 2017 01:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh mooie kleurtjes zeg. Vliegt die gewoon los door je huis?
Cool, lijkt me ook wel leuk om te hebben.quote:Op maandag 7 augustus 2017 01:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dit is een foto van google maar hij lijkt er precies op
ik kan hem gewoon loslaten jahij is echt supertam, komt zo op me zitten, vaak op me hoofd chillen of op me schouder
Moet je niet uitkijken met de ramen met Jon Carlos? Ivm er tegenaan vliegen?quote:Op maandag 7 augustus 2017 01:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dit is een foto van google maar hij lijkt er precies op
ik kan hem gewoon loslaten jahij is echt supertam, komt zo op me zitten, vaak op me hoofd chillen of op me schouder
awww ja dat is lief.quote:Op maandag 7 augustus 2017 01:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Cool, lijkt me ook wel leuk om te hebben.
Was gister bij een vriend van me, die heeft een nieuwe kat van 10 weken, die ging ook op mijn schouder liggen slapen.
nou ik heb van die houten luxaflex dingen, daar knabbelt ie aan allemaal stukjes nu ook uitquote:Op maandag 7 augustus 2017 01:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Moet je niet uitkijken met de ramen met Jon Carlos? Ivm er tegenaan vliegen?
Ah oké, cool.quote:Op maandag 7 augustus 2017 01:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nou ik heb van die houten luxaflex dingen, daar knabbelt ie aan zitten allemaal stukjes nu ook uit![]()
maar nee hij is echt slimgaat tussen die dingen zitten naar buiten kijken
jaquote:Op maandag 7 augustus 2017 01:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké, cool.
Vind vogels altijd leuk met dat getjilp(?) van ze.
quote:Op maandag 7 augustus 2017 01:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
hij reageert ook op mij als ik tegen hem praat, en op andere dingen zoals tv muziek, als ik hem gewoon los heb komt hij altijd naar mij weer toe, met mij ''praten''
Thanks.quote:
Weltrusten, doe de groeten aan Jon Carlo.quote:Op maandag 7 augustus 2017 02:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
rustig aan allemaal slaap lekker![]()
Geen idee.quote:
9quote:Op maandag 7 augustus 2017 02:35 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
das een mooie voor tien punten
Just enough.quote:Op maandag 7 augustus 2017 02:36 schreef devzero het volgende:
net iets te veel wiet in zijn pijp en nu ziet hij alles zweven
quote:Op maandag 7 augustus 2017 02:38 schreef devzero het volgende:
of hij zit met sparkle bunny dildo's te vergelijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |