Je kan het niet handelen dat de vrouwen beter zijn dan de mannen?quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:18 schreef DrDentz het volgende:
Dan waait die hype eens over
Maar dat lijkt helaas niet het geval te zijn
We moeten nu wel hè, de heren halen het EK niet eens.quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:20 schreef DrDentz het volgende:
Iedereen die ernaar kijkt is een successupporter want er keek nooit iemand naar zo'n dameswedstrijd wat een onzin
Nou dat hoop ik maar, ik ben bang voor ellendige oranjefeesten eeuwige nabeschouwingen jaaroverzichten Andere Tijden Sporten extra edities aandachtstrekkers die in het water springenquote:Op zondag 6 augustus 2017 18:21 schreef zovty het volgende:
Na de finale lijkt het me sowieso wel afgelopen toch.
Ach, over 4 jaar (of over 2 jaar het WK) heeft de AH misschien zelfs wel een actie vanwege het vrouwenvoetbalquote:Op zondag 6 augustus 2017 18:21 schreef zovty het volgende:
Na de finale lijkt het me sowieso wel afgelopen toch.
Kan je weer lekker dingetjes sparenquote:Op zondag 6 augustus 2017 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, over 4 jaar (of over 2 jaar het WK) heeft de AH misschien zelfs wel een actie vanwege het vrouwenvoetbal
Sparen voor tampons, chocolade en schoonmaakmiddelen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kan je weer lekker dingetjes sparen
Je maakt je nogal druk voor iemand die het niet interesseert.quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:26 schreef DrDentz het volgende:
Foppe de Haan wint ook altijd prijzen die niemand interesseert: het EK voetbal onder 21, het vrouwen EK..
Nee wordt 18-0 dan voor de mannen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou uit interesse wel eens een wedstrijd willen zien tussen het mannen en het vrouwen oranje? Zouden die wijven echt een deuk in een pakje boter kunnen schoppen?
Who cares. Laat die vrouwen lekker spelen. Niet alles hoeft vergeleken te wordenquote:Op zondag 6 augustus 2017 18:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou uit interesse wel eens een wedstrijd willen zien tussen het mannen en het vrouwen oranje? Zouden die wijven echt een deuk in een pakje boter kunnen schoppen?
Ik zou wel eens een mannen vs. vrouwen wedstrijdje kinderen baren willen zien.quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:31 schreef DrDentz het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |