Je kijkt ook got met WW. Pingel genotquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Deze serie wordt mij dus aangeraden? Wetende dat ik een volwassen man ben?
Schaam ik me niet voorquote:
Van Ahmadi ook...quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:14 schreef Tagliano het volgende:
Penalty of niet, dat van Matavz was echt matig
Je bent niet volwassen maar kijk die serie maar eens jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Deze serie wordt mij dus aangeraden? Wetende dat ik een volwassen man ben?
Dat gevoel heb ik bij wel meer posts van jequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:15 schreef GGMM het volgende:
Deze gaat mis
markeer mijn woorden.
Raak, terwijl ik dit typ.
Kan ik dit beter niet posten.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:15 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Schuimbekkende Feyenoorders
Ik verwacht weer een excuus-dm binnenkort.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik bij wel meer posts van je
Ik neem dit mee naar achteren als je het niet erg vindtquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verwacht weer een excuus-dm binnenkort.
Dat laatste.quote:
Deze snap ik niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik neem dit mee naar achteren als je het niet erg vindt
Uhm .. Dit is de gemiddelde Rotterdammerquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:16 schreef tralalala het volgende:
Je zou je toch kapot schamen als Rotterdammer als je al die idioten ziet.
Lijkt mij dat dat niet van elkaar afhangt en dus, ja kloptquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:17 schreef Collide het volgende:
Stel 2-0 geen buitenspel was, kon de Makkelie hem dan ook afkeuren en een penalty geven?
Kan. Contact was vrij licht. Maar wat een risico...quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:17 schreef Slobeend het volgende:
Bizar vaag moment. El Ahmadi raakt Matavz trouwens amper volgens mij.
Ik distantieer me dan ook van dit volkquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:16 schreef tralalala het volgende:
álle Rotterdammers zijn zo manquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:16 schreef tralalala het volgende:
Godver, dat was nog mooier geweest.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lijkt mij dat dat niet van elkaar afhangt en dus, ja klopt
Klopt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:18 schreef Fargo het volgende:
[..]
Kan. Contact was vrij licht. Maar wat een risico...
Ja komt alleen maar rotzooi vandaan. Zie Rickertquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:16 schreef tralalala het volgende:
Niet te makkeliek gegeven?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:19 schreef yats het volgende:
Eindelijk een echte wedstrijd. Goede beslissing overigens van makkelie
Compensatie gedrag noemen we datquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:20 schreef Tagliano het volgende:
Feyenoord voetbal overigens altijd door bij een blessure en wordt mad als een Feyenoorder geblesseerd is
Apart slag volk
Feyenoord supporters zijn ook geen voetballiefhebbers.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:20 schreef Tagliano het volgende:
Feyenoord voetbal overigens altijd door bij een blessure en wordt mad als een Feyenoorder geblesseerd is
Apart slag volk
Kijkt de realistische serie gotquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duidelijk het slag humor dat Gotham-kijkers leuk vindt.
Verstandig...wat een volkquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik distantieer me dan ook van dit volk
Sommige wel hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Feyenoord supporters zijn ook geen voetballiefhebbers.
Nee, hij raakt eerst de man, dan de bal. Weliswaar licht, maar toch.quote:
Meer kampioenschappen dan Ajax het afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Feyenoord supporters zijn ook geen voetballiefhebbers.
Je hebt geen idee waar de serie over gaat maar wil er wel over meepraten das grappigquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut niet realistisch.
Maar niet zo infantiel.
Ik heb 5 afleveringen gezien.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar de serie over gaat maar wil er wel over meepraten das grappig
Dat doet hij ook met voetbalquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar de serie over gaat maar wil er wel over meepraten das grappig
Feyenoord 3equote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:23 schreef hafcfan het volgende:
Vitesse wordt trouwens 4e. U leest t hier
Ik zie ze nog wel hoger eindigen dan Feyenoordquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:23 schreef hafcfan het volgende:
Loze woorden hebben we niks aan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:23 schreef hafcfan het volgende:
Op basis van wat ik nu zie eindigen Feyenoord en Ajax beiden boven PSVquote:
Nee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Te weinig. Kijk tot seizoen 3 zou ik zeggen
Ajax 1. 2e geen idee PSV 6e ofzoquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op basis van wat ik nu zie eindigen Feyenoord en Ajax beiden boven PSV
Maargoed, Cocu zal er eind oktober wel uitliggen ofzo
Cocu had er 3 jaar geleden al uit moeten liggen. Geen idee hoe ie ooit kampioen is kunnen worden. Maar goed, dat gevoel heb ik ook bij Frons.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vitesse ook welquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu sla je door. Top 3 is wel beter.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik zie ze nog wel hoger eindigen dan Feyenoord
Leuke ploeg dit jaar.
Het zijn eigenlijk wel enigszins dezelfde soort trainers. Risico's vermijden en eerder denken aan wat fout zou kunnen gaan dan welke mogelijkheden er liggenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Cocu had er 3 jaar geleden al uit moeten liggen. Geen idee hoe ie ooit kampioen is kunnen worden. Maar goed, dat gevoel heb ik ook bij Frons.
5 afleveringen is het halve seizoen gek.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan je mond houden als je slechts wat introductie afleveringen gezien hebt
Verschil was vorig jaar wel heel groot tussen top3 en de rest. Geen idee hoe stabiel Vitesse gaat zijnquote:
Halve seizoen 1 bestaat uit introductie afleveringen Hans. Ik heb alles gezien en dat je zegt dat het over Batman gaat zegt al genoeg want daar gaat het merendeel van de serie helemaal niet overquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
5 afleveringen is het halve seizoen gek.
Je probeert mijn mening onderuit te halen met de verkeerde arugmenten. Je faalt hopeloos.
Wie word er 3e?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:23 schreef hafcfan het volgende:
Wie ook kampioen wordt, het is de kampioen van de armoe.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:27 schreef hafcfan het volgende:
Als Ajax geen 1e wordt moet je echt iedereen ontslaan. Wat een schande zal dat zijn.
Het leuke is dat er niks gaat veranderen . Komen er weer andere vriendjes van de ledenraadquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:27 schreef hafcfan het volgende:
Als Ajax geen 1e wordt moet je echt iedereen ontslaan. Wat een schande zal dat zijn.
Op basis van deze wedstrijd?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:27 schreef hafcfan het volgende:
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Halve seizoen 1 bestaat uit introductie afleveringen Hans. Ik heb alles gezien en dat je zegt dat het over Batman gaat zegt al genoeg want daar gaat het merendeel van de serie helemaal niet over
Of we zitten tot de laatste speeldag weer met meerdere kampioenskandidaten!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Wie ook kampioen wordt, het is de kampioen van de armoe.
Boordevol.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Elk character in die serie is een uiteindeijke batman-villan. Gewoon een origin-story van iedereen.
Bordevol infantiliteit.
Nee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op basis van deze wedstrijd?
Opportunistisch genot.
Eén ding is zeker, PSV behoort daar niet toe.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Of we zitten tot de laatste speeldag weer met meerdere kampioenskandidaten!
Ga nou niet in discussie hieroverquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Elk character in die serie is een uiteindeijke batman-villan. Gewoon een origin-story van iedereen.
Bordevol infantiliteit.
Toch lopen er best wat aardige spelers rondquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Eén ding is zeker, PSV behoort daar niet toe.
Een keer Utrecht of zo zou ook wel verfrissend zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Wie ook kampioen wordt, het is de kampioen van de armoe.
Boeiend onderwerp.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ga nou niet in discussie hieroverde serie gaat over de corruptie in Gotham en het ontstaan van de schurken en het ontstaan van de court of owls (seizoen 2)
Precies wat ik zeg dus.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ga nou niet in discussie hieroverde serie gaat over de corruptie in Gotham en het ontstaan van de schurken en het ontstaan van de court of owls (seizoen 2)
Ik zie Ajax het tegen Rosenborg nog wel helemaal verneuken. Zal mooi passen bij de staat van de Eredivisie.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:29 schreef Oldground het volgende:
Laat Ajax nou eerst maar van Rosenborg winnen.
Jeb. Maar zoveel meer geld en kwaliteit. Al jaren zo triest. Bayern/Juve doen dat stukken beter.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het leuke is dat er niks gaat veranderen . Komen er weer andere vriendjes van de ledenraad
Daar zit dan ook geen sektequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jeb. Maar zoveel meer geld en kwaliteit. Al jaren zo triest. Bayern/Juve doen dat stukken beter.
Nou ja vechten tegen draken is zelfde laken een pak. Wat dat betreft is got absurd infantielquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg dus.
Alleen vergeet je het gedeelte boordevol (Thnx Tag) infantiliteit.
En rappers en een klapmongool als trainer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch lopen er best wat aardige spelers rond
En geen fatsoenlijke backs genotquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:31 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
En rappers en een klapmongool als trainer.
Dat is bijna hetzelfde als iemand die aan een ballon wordt vastgebonden zodat hij omhoog vliegt ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nou ja vechten tegen draken is zelfde laken een pak. Wat dat betreft is got absurd infantiel
GoT is in een feite een spelletje over wie de baas is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nou ja vechten tegen draken is zelfde laken een pak. Wat dat betreft is got absurd infantiel
Utrecht als ze dezelfde mentaliteit blijven houden als tegen die Polen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat denk jij? Mijn bol ziet dat nog niet
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is bijna hetzelfde als iemand die aan een ballon wordt vastgebonden zodat hij omhoog vliegt ja.
Serie voor kinderen, dat geeft de diepgang van jouw karakter aan.
Denk gewoon psv/feyenoordquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:33 schreef yats het volgende:
[..]
Utrecht als ze dezelfde mentaliteit blijven houden als tegen die Polen.
1-1 zonder penalties wordt dan ook een moeilijk verhaalquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:32 schreef Tagliano het volgende:
Wie voorspelde er ook alweer 1-1 en penalties?
Ik dacht Roland he
Utrecht gaat er tenminste altijd vol voor in Europa. Doen de jongetjes uit Eindhoven niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:33 schreef yats het volgende:
[..]
Utrecht als ze dezelfde mentaliteit blijven houden als tegen die Polen.
Eigenlijk een middenvelder maar kan als rechtsback wel aardig uit de voeten.quote:
Goed argument.quote:
Hoe is dit relevant?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:34 schreef Poepz0r het volgende:
Hoeveel series heb je in je leven gekeken Hans?
Ik ben geen heel groot fan van Overmars maar ik word er wel treurig van dat iedere post over Overmars in het Ajaxtopic gepost lijkt te worden door de gemiddelde levenseindekliniekklantquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stijn en Tag zijn nog fan van Netto ook toch? Mods genot
Stijn niet meer zo denk ik . Hoe kan je fan zijn van die vent met zijn adhoc-beleid ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stijn en Tag zijn nog fan van Netto ook toch? Mods genot
Affluiten en er nooit meer over hebbenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
1-1 zonder penalties wordt dan ook een moeilijk verhaal
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:32 schreef Tagliano het volgende:
Wie voorspelde er ook alweer 1-1 en penalties?
Ik dacht Roland he
Eigenlijk zelfde verhaal als Karsdorp in dat opzicht dan toch?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eigenlijk een middenvelder maar kan als rechtsback wel aardig uit de voeten.
Oh Amrabat nu back.
*Jørgensenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:35 schreef Brammess het volgende:
Het is het jaar 2019, Jörgensen heeft de bal nog niet onder controle.
Lomp paard.
Powerloungen lijkt elk moment zelfmoord te kunnen plegenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben geen heel groot fan van Overmars maar ik word er wel treurig van dat iedere post over Overmars in het Ajaxtopic gepost lijkt te worden door de gemiddelde levenseindekliniekklant
Dat maakt discussie niet zo zinvol
Dat je (nog) geen idee hebt hoeveel goede series er nu gemaakt worden buiten het overhyped got. Taboo nog zo'n pareltje met Tom Hardyquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed argument.
[..]
Hoe is dit relevant?
Is Tong weer bezig?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben geen heel groot fan van Overmars maar ik word er wel treurig van dat iedere post over Overmars in het Ajaxtopic gepost lijkt te worden door de gemiddelde levenseindekliniekklant
Dat maakt discussie niet zo zinvol
Ik kijk al mijn hele leven serie, dwaas.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:36 schreef Poepz0r het volgende:
Dat je (nog) geen idee hebt hoeveel goede series er nu gemaakt worden buiten het overhyped got.
Narcosquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]Je kijkt got
Hoeveel series heb je in je leven gekeken Hans?
Oz
Sopranos
The Missing
Breaking Bad
Peaky Binders
Ripper Street
Dat is kwaliteit
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is ie serieus van de drank en weer fit aan het worden?
Je bent 14. Heel je levenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk al mijn hele leven serie, dwaas.
Je doet een aanname en veroordeelt me daarop
Nee hoor.quote:
Ja.quote:
Ik ook niet.quote:
Deadwoodquote:
Helaas inderdaad. Maar sowieso vind ik PSV momenteel een zwakke indruk maken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Utrecht gaat er tenminste altijd vol voor in Europa. Doen de jongetjes uit Eindhoven niet.
Op zeker. Got vechten tegen draken is niet kinderachtig zegquote:
3e, Utrecht 4, PSV 5quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:23 schreef hafcfan het volgende:
Dat heb ik ook nergens gezegd.quote:
Er wordt niet ingegrepen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:39 schreef Mansjester het volgende:
Leuk die series discussie
Maar niet hier
Dat insinueerde je anders wel en je kan mij meneer noemen aangezien ik je vader had kunnen zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nergens gezegd.
Staat niet eens in m'n top 10.
Je blijft maar aannames doen. Raar ventje.
ik las dat ze vsn rhijn wilden lolquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stijn niet meer zo denk ik . Hoe kan je fan zijn van die vent met zijn adhoc-beleid ?
Kan best na Zimling , Westermann, Sana , Dijks en ga zo maar doorquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ik las dat ze vsn rhijn wilden lol
Wat een onzin. Ik zei dat Gotham kut was, meer niet.quote:
Oke meneer poepoor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:41 schreef Poepz0r het volgende:
en je kan mij meneer noemen aangezien ik je vader had kunnen zijn.
In onze verdediging: de wedstrijd is de 2e helft ook wel iets beter geworden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:42 schreef Tagliano het volgende:
Volgens mij is de seriediscussie op een dusdanig treurig niveau beland dat het niveau lager ligt dan de wedstrijd
Gelukkig ligt G rond acht uur op bedquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:42 schreef Tagliano het volgende:
Volgens mij is de seriediscussie op een dusdanig treurig niveau beland dat het niveau lager ligt dan de wedstrijd
Waarom blijf je mij persoonlijk aanvallen? Ik heb niets gedaan bi jou in dat kader. Ik vind dit een vrij rare manier van discussieren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gelukkig ligt G rond acht uur op bed
Solliciteren voor mod is een ander topicquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een serie aids discussie vind ik niet echt relevant.
Series ookquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Solliciteren voor mod is een ander topic
Jammer ik wilde net vragen wat jouw lievelingsserie is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Series ook
Ander subforum zelfs
Dus, leuk geweest wel weer
Tag is een beta dus ik gok brandweerman samquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer ik wilde net vragen wat jouw lievelingsserie is.
Denk niet dat Real Madrid interesse in hem heeftquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:46 schreef RamboDirk het volgende:
Zou Linssen wel eens bij een top club willen zien.
Speelt ie toch? Schrik niet, binnen een paar jaar speelt Vitesse CLquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:46 schreef RamboDirk het volgende:
Zou Linssen wel eens bij een top club willen zien.
Dat gaat soms uren doorquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:47 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben benieuwd of een Haxball discussie ook 25 minuten stand houdt
Wil je al lang mod worden?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:47 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben benieuwd of een Haxball discussie hier ook 25 minuten stand houdt
Wat insinueer je hiermee?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:47 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben benieuwd of een Haxball discussie hier ook 25 minuten stand houdt
Toen Linssen nog bij Fortuna speelde en Mertens bij AGOVV werd hem een grotere toekomst voorspelt. Zelfde type speler,wellicht is Linssen wat te vadsig.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Denk niet dat Real Madrid interesse in hem heeft
Ga frikandellen eten vetzakquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Spelen mensen nog steeds Haxbal
Genot.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:49 schreef Evertjan het volgende:
geen verlenging trouwens bij een gelijkspel maar direct pingels
Laf.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:49 schreef Mansjester het volgende:
Niks, het is slechts iets wat ik me afvraag
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:49 schreef Evertjan het volgende:
geen verlenging trouwens bij een gelijkspel maar direct pingels
Niet zo gek als iedereen daar doorgesnoven is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:50 schreef Brammess het volgende:
De Kuip heeft wel 3 penalties gezien in 30 seconden.
AGOVV wel leuke spelers gehad met Mertens, Huntelaar en Chadli.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Toen Linssen nog bij Fortuna speelde en Mertens bij AGOVV werd hem een grotere toekomst voorspelt. Zelfde type speler,wellicht is Linssen wat te vadsig.
Flikker op manquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:51 schreef x3rius het volgende:
Was gewoon hands, waar is die videoref dan
Luisteren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:51 schreef x3rius het volgende:
Was gewoon hands, waar is die videoref dan
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
AGOVV wel leuke spelers gehad met Mertens, Huntelaar en Chadli.
Tedje van Leeuwen :-Pquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
AGOVV wel leuke spelers gehad met Mertens, Huntelaar en Chadli.
Beter dan dat we hier nog een halfuur naar zitten te glurenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:53 schreef yats het volgende:
Penalties.. .Ik weet nu niet of ik daar blij mee moet zijn of juist niet.
Nee Joos van Barneveld samen met Raoul Hernarquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als vergelijkt met Helmond Sport of zo... Daar is de beste speler Joost Volmer of zo.
Glenn Helder schijnt een enorme fan van de serie Gotham te zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:53 schreef Tagliano het volgende:
Glenn Helder: "Je hebt voor- en tegenstanders van de videoref"
Ik wel hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:53 schreef Windhapper het volgende:
Matig wedstrijdje. Kijken we allemaal alweer uit naar een vol seizoen Eredivisiegenot?
Denk van de serie las Vegas koekoekquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Glenn Helder schijnt een enorme fan van de serie Gotham te zijn.
Wij hadden van Nistelrooy, kraay junior, kruzen etc FC Den Bosch godenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee Joos van Barneveld samen met Raoul Hernar
Kieft zijn favoriete film is daadwerkelijk Scarface?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Glenn Helder schijnt een enorme fan van de serie Gotham te zijn.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij hadden van Nistelrooy, kraay junior, kruzen etc FC Den Bosch goden
En die jongen die kaarsvet at.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij hadden van Nistelrooy, kraay junior, kruzen etc FC Den Bosch goden
nopquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:53 schreef Windhapper het volgende:
Matig wedstrijdje. Kijken we allemaal alweer uit naar een vol seizoen Eredivisiegenot?
Als je nou niet een halfuur over series had geluld had je het gewoon in het topic kunnen lezenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:56 schreef GGMM het volgende:
Hier was ik totaalniet op voorbereid.
Mis
Maar die wedstrijd was DOODSAAIquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je nou niet een halfuur over series had geluld had je het gewoon in het topic kunnen lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |