Ik denk niet dat ze lang blijft.quote:
nee ik zie hem de erste keerquote:
Nou ik vind Bas en Billy toch hele verschillende types hoor(met wel wat overeenkomsten maar ook veel verschillen bv kijk alleen maar naar hun relaties,maar jij mag uiteraard wat anders vindenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee hoor, niet in dit verhaal, allebei proberen ze daar alleenrecht te verkrijgen, en hun zo niet interessante kop op TV te krijgen, terwijl ze nieuwe mensen afblaffen, en de boe naar hun hand proberen te zetten, walgelijk
quote:
quote:
zelfs de relaties zijn hetzelfde, gebruiken!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:27 schreef pecla het volgende:
[..]
Nou ik vind Bas en Billy toch hele verschillende types hoor(met wel wat overeenkomsten maar ook veel verschillen bv kijk alleen maar naar hun relaties,maar jij mag uiteraard wat anders vinden
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Do heeft "Fuck you" tegen Jeroen gezegd????
Wat is een armandaatje? Ik zie dit vaker langskomen de laatste tijd.quote:
die moest ook van d'r vriendje naar huisquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:28 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Wat is een armandaatje? Ik zie dit vaker langskomen de laatste tijd.
als het niet van binnen komt, komt het wel van buiten.......................quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:28 schreef Raskolnikow het volgende:
Jeroen krijgt het ook van iedereen te verduren...
maar floor is die bij jeroen wil.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Mooi hij had hem op zijn bek moeten slaan
Geleuter natuurlijk.. hij had zijn vriendin moeten meppen, zij kroop bij Jeroen in bed.. uitloksterquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat zal hij zijn hele leven ook blijven tegenkomen. Geboren antiheld.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
als het niet van binnen komt, komt het wel van buiten.......................hoeveel ellende kan je je op je hals halen?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij moest sorry zeggen haha had hem een beuk gegeven dan had je meer schik gehad ervan
Ja maar vrouwen sla je niet dus ik had dan Jeroentje een beuk gegeven als bedankjequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:30 schreef Paule33 het volgende:
[..]
maar floor is die bij jeroen wil.
haha..omdat ze wil niet bij de twin..
Ik had haar liever bij de twins in bed gezien.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:30 schreef Paule33 het volgende:
[..]
maar floor is die bij jeroen wil.
haha..omdat ze wil niet bij de twin..
de laffe hondquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Klopt. Jeroen ging ff een handje schudden en toen hij naar buiten liep volgde een SL.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:31 schreef Urb het volgende:
Die aanvaring zat dus achter een sl?
Ze kunnen toch nooit hun waffel houden anyhow.
mooi oh hij blijft als Floor weg is..hahaha....quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen sla je niet dus ik had dan Jeroentje een beuk gegeven als bedankje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop