Hoe kom je bij dit soort onzin?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:58 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Je moet niet meer verwachten dan je zelf te bieden hebt. Genoeg dikke mannen met mooie persoonlijkheid zo, denk dat die wel met dikke vrouwen over straat lopen. Zo zie ik ze wel buiten, of de man is graatmager (in ieder geval geen gezonde sportieve vent, want zo'n vent vindt het iha belangrijk dat zijn vrouw ook gezond en verzorgd is).
Ik zeg iha (in het algemeen). Ik train ook vier dagen in de week en heb (al zeg ik het zelf) een mooi lijf en ben gezond. Ik vind mijn fysieke gesteldheid belangrijk, voor mijn geest en lichaam. Dit noem ik verzorging. Je zou om je lichaam moeten geven, moeten verzorgen, het is je verantwoordelijkheid, en die verantwoordelijkheid maakt deel uit van je persoonlijkheid en dus leefstijl. Dikke mensen hebben een andere leefstijl dan ik, dus we passen niet bij elkaar (naast het feit dat ik hun fysieke verschijning niet aantrekkelijk vind, het straalt problemen, slechte verzorging, slechte conditie, onverantwoordelijkheid en onverschilligheid uit in mijn ogen - > geen relatiemateriaal).quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik sport vijf dagen per week, a.d.h.v. weet jij op wat voor vrouw ik val?
Maar je kan toch niet zomaar je eigen denkbeelden extrapoleren naar alle sportieve mensen all.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:59 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik zeg iha (in het algemeen). Ik train ook vier dagen in de week en heb (al zeg ik het zelf) een mooi lijf en ben gezond. Ik vind mijn fysieke gesteldheid belangrijk, voor mijn geest en lichaam. Dit noem ik verzorging. Je zou om je lichaam moeten geven, moeten verzorgen, het is je verantwoordelijkheid, en die verantwoordelijkheid maakt deel uit van je persoonlijkheid en dus leefstijl. Dikke mensen hebben een andere leefstijl dan ik, dus we passen niet bij elkaar (naast het feit dat ik hun fysieke verschijning niet aantrekkelijk vind, het straalt problemen, slechte verzorging, slechte conditie, onverantwoordelijkheid en onverschilligheid uit in mijn ogen - > geen relatiemateriaal).
Ik heb nu wel alles gezegd wat ik er over kan zeggen.
Ik ben niet oppervlakkig (dat is alleen mijn eerste indruk op zaken), ik kijk naar het gehele plaatje. Heb naar mijn idee alles voldoende onderbouwd. Bij jou mis ik wel onderbouwing, jij bevindt je hier eerder aan de oppervlakte denk ik zo...quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:30 schreef 8777 het volgende:
[..]
Hoe kom je bij dit soort onzin?
Oppervlakkige mensen verdienen oppervlakkige mensen die niet verder kunnen kijken dan uiterlijk of status.
Mijn vrienden zijn ook sportief, en hun partner ook (ze trainen soms samen). Soort zoekt soort, dat is toch niet gek?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar je kan toch niet zomaar je eigen denkbeelden extrapoleren naar alle sportieve mensen all.
Nou voor mij zijn er legio zaken die ik liever terug zie in een partner dan veel sporten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:03 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Mijn vrienden zijn ook sportief, en hun partner ook (ze trainen soms samen). Soort zoekt soort, dat is toch niet gek?
Ik ben zelf sportief gebouwd, mijn partner is wat steviger, kan toch? Je voorbeeld heeft gewoon betrekking op jezelf, het is geen absolute waarheid ofzo...quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:03 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Mijn vrienden zijn ook sportief, en hun partner ook (ze trainen soms samen). Soort zoekt soort, dat is toch niet gek?
True. Ik verwacht niet dat een man zoveel sport/ gespierd is, maar een echte dealbreaker voor mij is een dikkerdje. Die komt niet uit de friendzone, want ik vind dikke mannen niet aantrekkelijk. That's all.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou voor mij zijn er legio zaken die ik liever terug zie in een partner dan veel sporten.
Tja daar is ook niks mee.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:11 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
True. Ik verwacht niet dat een man zoveel sport/ gespierd is, maar een echte dealbreaker voor mij is een dikkerdje. Die komt niet uit de friendzone, want ik vind dikke mannen niet aantrekkelijk. That's all.
Bedoel je met wat steviger gewoon dik? Als in BMI boven de 25? Tja, mijn ondergrens ligt dan duidelijk ergens anders.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik ben zelf sportief gebouwd, mijn partner is wat steviger, kan toch? Je voorbeeld heeft gewoon betrekking op jezelf, het is geen absolute waarheid ofzo...
Dat is niet gek, maar het is ook niet gek als mensen die op dit vlak afwijken elkaar vinden. Iets dat ook heel vaak gebeurt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:03 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Oh je lijkt alleen maar oppervlakkig? Je hele onderbouwing schreeuwt oppervlakkigheid.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:02 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik ben niet oppervlakkig (dat is alleen mijn eerste indruk op zaken), ik kijk naar het gehele plaatje. Heb naar mijn idee alles voldoende onderbouwd. Bij jou mis ik wel onderbouwing, jij bevindt je hier eerder aan de oppervlakte denk ik zo...
Ik sport behoorlijk veel, heb een prima conditie, maar ik ben ook dik omdat ik eten en bier ook chill vind. Dus dat zegt nog steeds niks.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:03 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Dus zodra de liefde van je leven vet begint te worden is de relatie voorbij?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:11 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
True. Ik verwacht niet dat een man zoveel sport/ gespierd is, maar een echte dealbreaker voor mij is een dikkerdje. Die komt niet uit de friendzone, want ik vind dikke mannen niet aantrekkelijk. That's all.
Ja, maar je voorbeeld heeft dus nog steeds geen betrekking op elk fit persoon.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:15 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Bedoel je met wat steviger gewoon dik? Als in BMI boven de 25? Tja, mijn ondergrens ligt dan duidelijk ergens anders.
Als je dik bent, dan heb je geen "prima conditie", ik geloof daar niets van. Dan ben je misschien "wat steviger" maar zeker niet dik.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik sport behoorlijk veel, heb een prima conditie, maar ik ben ook dik omdat ik eten en bier ook chill vind. Dus dat zegt nog steeds niks.
Filmpje bevat geweld.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:29 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Als je dik bent, dan heb je geen "prima conditie", ik geloof daar niets van. Dan ben je misschien "wat steviger" maar zeker niet dik.
Ik vind eten ook chill, eet zes keer per dag, maar dat je eten chill vindt is volgens mij geen goed excuus om op langere termijn onverantwoordelijk met je lichaam om te gaan (dus dik te worden).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
De uitzondering bevestigt de regelquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een prima conditie (vergeleken bij de meeste hobby sporters) terwijl die vies dik is.
Hij heeft een prima record dacht ik?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:33 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
De uitzondering bevestigt de regel
Edit: Bovendien wordt hij door elke serieuze fitte vechter in elkaar geklapt.
Dan nog, er is een reden dat Rico er fit uit ziet. Uitzonderingquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hij heeft een prima record dacht ik?
Zijn laatste tegenstander(?) was ook vies dik.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dan nog, er is een reden dat Rico er fit uit ziet. Uitzondering
Hangt er van af om welke reden en of die reden verbeterbaar is. Dat hij niet meer aantrekkelijk wil zijn voor mij, niet meer zijn best doet, niet meer gezond wil zijn en zich blijft vetmesten met lak aan mijn mening.. dan is zijn persoonlijkheid ook veranderd, dit is niet de man met wie ik een relatie aanging.. en als ik zelf niet ben veranderd, dan vrees ik dat partners niet meer gelijkwaardig zijn aan elkaar in de relatie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:17 schreef 8777 het volgende:
[..]
Dus zodra de liefde van je leven vet begint te worden is de relatie voorbij?
Over het algemeen...quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zijn laatste tegenstander(?) was ook vies dik.
Hypocriet...quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:37 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Hangt er van af om welke reden en of die reden verbeterbaar is. Dat hij niet meer aantrekkelijk wil zijn voor mij, niet meer zijn best doet, niet meer gezond wil zijn en zich blijft vetmesten met lak aan mijn mening.. dan is zijn persoonlijkheid ook veranderd, dit is niet de man met wie ik een relatie aanging.. en als ik zelf niet ben veranderd, dan vrees ik dat partners niet meer gelijkwaardig zijn aan elkaar in de relatie.
Als hij dikker wordt door medicatie, maar verder niet is veranderd in persoon en er nog altijd aantrekkelijk uit wil zien voor mij, dan geen probleem.
Maar vind je hem dan überhaupt nog wel aantrekkelijk?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:37 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Hangt er van af om welke reden en of die reden verbeterbaar is. Dat hij niet meer aantrekkelijk wil zijn voor mij, niet meer zijn best doet, niet meer gezond wil zijn en zich blijft vetmesten met lak aan mijn mening.. dan is zijn persoonlijkheid ook veranderd, dit is niet de man met wie ik een relatie aanging.. en als ik zelf niet ben veranderd, dan vrees ik dat partners niet meer gelijkwaardig zijn aan elkaar in de relatie.
Als hij dikker wordt door medicatie, maar verder niet is veranderd in persoon en er nog altijd aantrekkelijk uit wil zien voor mij, dan geen probleem.
Je blijft alleen maar dingen roepen, maar zelf onderbouw je echt helemaal niets. Ik ga je reacties dan ook niet meer serieus nemen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:15 schreef 8777 het volgende:
[..]
Oh je lijkt alleen maar oppervlakkig? Je hele onderbouwing schreeuwt oppervlakkigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |