Huquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:27 schreef Paul het volgende:
En dan klagen dat Utrecht een eigen topic had met de wedstrijden![]()
lekkere goal. Maar die heeft zijn kruit nu verschoten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 23:39 schreef showtimer het volgende:
https://streamable.com/5t2iv
Bendtner vandaag.
quote:Ziggo Sport zendt beide wedstrijden van Ajax in de play-off van de UEFA Europa League tegen Rosenborg live uit. De Amsterdammers spelen op donderdag 17 augustus eerst thuis en spelen een week later op donderdag 24 augustus in Noorwegen. Beide duels beginnen om 20:45 uur. De voorbeschouwing begint op beide avonden om 20:15 uur.
De wedstrijden worden niet alleen live uitgezonden via Ziggo Sport, de gratis sportzender voor alle Ziggo klanten op kanaal 14, maar ook via Ziggo Sport Select.
OOK NIET ZIGGO-ABONNEES KIJKEN MEE
Bij de meeste providers zoals bijvoorbeeld KPN, CanalDigitaal, CAIW, Delta, Tele2 en T-Mobile kunnen de voetbalfans die geen Ziggo-klant zijn, zowel het uit- als het thuistreffen rechtstreeks zien. Ziggo Sport Select zal op beide avonden ‘in freeview’ zijn, zodat ook kijkers het kunnen zien ondanks dat ze geen Ziggo Sport Totaal pakket hebben.
Ajax gaat de kansen wél benutten.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 07:41 schreef Paul het volgende:
Es kijken of Ajax het net zo goed kan als Utreg
Als het goed is, is Ziggo nu (of iig tijdens de wedstrijd) ook te zien voor niet-abonneesquote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:27 schreef Mansjester het volgende:
Niet op RTL 7. Ik heb geen Ziggo
Eurosport toch weer?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als het goed is, is Ziggo nu (of iig tijdens de wedstrijd) ook te zien voor niet-abonnees
Dat kan ik nooit ontvangen. Heb geen digitale tvquote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als het goed is, is Ziggo nu (of iig tijdens de wedstrijd) ook te zien voor niet-abonnees
Wat een kansloze bagger zender is dat toch ook. Even zoeken naar Ziggo Sport Select dan.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die zenden een wedstrijd van het EK onder 19 vrouwen uit
233 vertelt google mijquote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:52 schreef GGMM het volgende:
KPN. Welke zender wordt dit uitgezonden?
JA MAAR WELKE ZENDER DANquote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
https://www.iservoetbalvanavond.nl/quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:52 schreef GGMM het volgende:
KPN. Welke zender wordt dit uitgezonden?
Bedankt, maar ik wist al dat Ajax vandaag speelt.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://www.iservoetbalvanavond.nl/
Kijk eens wat ernaast staat, domme aapquote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik wist al dat Ajax vandaag speelt.
Hier heb ik dus NIKS aan.
Sinds ze Ajax uitzendenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Ziggo Sport gratis voor Telfort(KPN)??
Ah dat verklaard, wel aardig van de hoofdsponsorquote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sinds ze Ajax uitzendenHeenwedstrijd en return is het kanaal open als ik het internet mag geloven
Ja, Ziggo sport.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kijk eens wat ernaast staat, domme aap
verklaartquote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah dat verklaard, wel aardig van de hoofdsponsor
Als ik FOK! mag geloven klopt je vraagstelling toch niet helemaalquote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Ziggo sport.
Dan weet ik toch nog steeds niet oo welke zender dat bij KPN zit?
Achterlijke mongool.
Verklaardquote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah dat verklaard, wel aardig van de hoofdsponsor
Toch begreep jij me in één keer.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ik FOK! mag geloven klopt je vraagstelling toch niet helemaal
TV / Verschil tv zender en tv kanaal?
Waarom zou je een medium geloven dat op 13 september verslag doet van 11 septemberquote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
en MADquote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
verklaart
Man man man, jij bent écht heel dom.
Lol, je vroeg wie het uit ging zenden en dat is Ziggoquote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Ziggo sport.
Dan weet ik toch nog steeds niet oo welke zender dat bij KPN zit?
Achterlijke mongool.
Waarom zou ik moeten weten waar een zender zit die ik normaliter niet heb?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:03 schreef Doublepain het volgende:
Niet eens weten waar Ziggo zit op je TV, ben je best wel een domme hond
Nou vooruit, ga ik doen!quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hallo Renélaten we hopen op een glansrijke overwinning van Ajax.
Sorry GGMM, ik ga er altijd vanuit dat VBLers over het algemeen gewoon Ziggo Sport en/of Fox hebben.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeten weten waar een zender zit die ik normaliter niet heb?
Mokerdom.
Geeft niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sorry GGMM, ik ga er altijd vanuit dat VBLers over het algemeen gewoon Ziggo Sport en/of Fox hebben.
Heb alleen analoog momenteel. Weet jij raad.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet echt helaasquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb alleen analoog momenteel. Weet jij raad.
1983 belde.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb alleen analoog momenteel. Weet jij raad.
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hallo Renélaten we hopen op een glansrijke overwinning van Ajax.
Kan me ook voorstellen dat sommige spelers niet willen na een gesprek met hemquote:
Niet iemand die je met een vlotte babbel kan overhalen om voor je club te spelen ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan me ook voorstellen dat sommige spelers niet willen na een gesprek met hem
Vertel. Weer triest. ? Praten kan ie iig niet.quote:
Weinig mis met wat hij zei. Ook niet iets heel nieuws of wat ookquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel. Weer triest. ? Praten kan ie iig niet.
Vreselijk hè. En altijd over naïviteit.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:27 schreef Tagliano het volgende:
Gullit heb ik nu in een stuk of 3 programma's gezien de laatste tijd en ik heb hem werkelijk niks anders horen zeggen dan dat meer hoge ballen gespeeld moeten worden als het om Nederlands voetbal gaat
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 08:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax gaat de kansen wél benutten.
Jup. En misschien heeft hij in de kern best een punt (al hoor ik hem zelden over kwaliteit) maar het wordt vermoei0ndquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vreselijk hè. En altijd over naïviteit.
Watquote:
Ja, dat we moeten gaan verdedigen zoals Zwitserland, oostenrijl griekenland en Bulgarije.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vreselijk hè. En altijd over naïviteit.
Komt nooit meer goed met al die mensen die alleen andere landen willen volgen qua visie ipv je onderscheiden.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, dat we moeten gaan verdedigen zoals Zwitserland, oostenrijl griekenland en Bulgarije.
Beste zender van Nederland op sportgebiedquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:30 schreef Liftdeur het volgende:
Kan op de één of andere manier dat hele zooitje bij Ziggo Sport echt niet serieus nemen.
Dit bedoel ik. We kunnen er niks aan doen dat het grote geld regeert.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt nooit meer goed met al die mensen die alleen andere landen willen volgen qua visie ipv je onderscheiden.
Ben ik het absoluut niet met je eensquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beste zender van Nederland op sportgebied
Ik word zo doodmoe van die hele hypeshow van FOXquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:32 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ben ik het absoluut niet met je eens.
Doe mij maar Fox.
Ik snap dat je achter je product staat.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik word zo doodmoe van die hele hypeshow van FOX
Pakweg NEC-Almere City FC wordt nog opgehemeld waar je bij staat
Dat is ook niet zo erg maar je kunt ook overdrijvenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik snap dat je achter je product staat.
Maar bij Ziggo zijn ze niet enthousiast over Huddersfield Town - Southampton of Valencia - Las Palmas?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo erg maar je kunt ook overdrijven
Niet dusdanig nee is mijn bescheiden meningquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar bij Ziggo zijn ze niet enthousiast over Huddersfield Town - Southampton of Valencia - Las Palmas?
Verschrikkelijk idd. Jan Joost die doet alsof Heracles-Roda een once in a lifetime isquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe speelsterquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat
Heb nog wel een FC Utrecht topic geopend gisteren.
Kan je Luuk de Jong mee halen!quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:40 schreef Craptacular het volgende:
46 miljoentjes.41 miljoen roi binnen een jaar. Niet onaardig.
Eurosportquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo werkt dat tegenwoordig.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:42 schreef onlogisch het volgende:
Sanchez kwam gewoon niet opdagen?
Mag je stoned voetballen ?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:42 schreef vincenzo78 het volgende:
Neres heeft wel een lekkere vriendin.
twitter:SimonZijlemans twitterde op donderdag 17-08-2017 om 20:42:26Ik zeg, 5-1. #appeltjeeitje #ajaros https://t.co/unavSFY4bU reageer retweet
pics?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:42 schreef vincenzo78 het volgende:
Neres heeft wel een lekkere vriendin.
Ze mag zich wel eens scheren.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:40 schreef Paul het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe speelster
[ afbeelding ]
Langs de Lijn hier. Gezellig samen met de EO.quote:
25 jaar geleden was Freek nog wel eens grappig.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Freek de Jonge zei iets grappigs? Kan me niet voorstellen.
Knap. Terwijl je Nederlands al zo beroerd is.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vroeger keek ik daar altijd DragonBall Z op in het Frans
Je zit al 17 jaar op FOK!, dus je gebruikt al 17 jaar internet en je kent het fenomeen stream niet..quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Langs de Lijn hier. Gezellig samen met de EO.
Freek The Legendquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Freek de Jonge zei iets grappigs? Kan me niet voorstellen.
Schuimbekgenotquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:45 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb mijn TV aangezet maar mijn provider doet schijnbaar niet mee met die actie van ZiggoSport. Tyfusprovider.
Op Eurosport wordt het ook uitgezonden.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Langs de Lijn hier. Gezellig samen met de EO.
Die zit er altijd. Hij is de opperbaas.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:46 schreef Coco. het volgende:
Ah die schreeuwmongool zit weer in het stadion.
Krijg nou poepquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:46 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Op Eurosport wordt het ook uitgezonden.
Niet waar.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:46 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
401 als je geen Ziggo hebt geloof ik.quote:
\nee man.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:46 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
yes! als Scrummie ook gaat juichen voor Ajax dan kan het niet meer mis gaanquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Vooruit, vandaag juich ik voor Ajax.
Nooit van mijn leven Roland.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
yes! als Scrummie ook gaat juichen dan kan het niet meer mis gaan
cricketsound.gifquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:48 schreef Coco. het volgende:
Op papier is Ajax beter, maar ja ze spelen op gras he.
8/10quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:48 schreef Coco. het volgende:
Probeer 401 eens?quote:
Scheelt weinig overigensquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:48 schreef Coco. het volgende:
Dat is dan ook veel verstandiger. Kijk naar Nouri, het kan zo allemaal voorbij zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie dat je weer alleen naar de korte termijn kijkt.
cricketsound.gifquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat ?quote:
Dat je plezier haalt als Ajax eruit gaat lolquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is dan ook veel verstandiger. Kijk naar Nouri, het kan zo allemaal voorbij zijn.
En counting.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Dijks met zijn eerste achterlijke actie
Heb hetzelfde, kan niet kijken.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:45 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb mijn TV aangezet maar mijn provider doet schijnbaar niet mee met die actie van ZiggoSport. Tyfusprovider.
10 miljoen mogen jullie hem hebbenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:49 schreef Tagliano het volgende:
Dit is wel een wedstrijd waar ik eigenlijk graag De Jong zou willen zien
Ziggo sport select voor Ziggo klanten.quote:
quote:Voor Caiway-klanten via Kanaal 311 en voor KPN-klanten via Kanaal 233
Dat dit gras niet heel veel verschilt van papierquote:
Ik neem aan dat er 10 miljoen bijgelegd wordtquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
10 miljoen mogen jullie hem hebben
Ja valt wel mee, maar het is idd beter geweest.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat dit gras niet heel veel verschilt van papier
Althans dat leek in de eerste twee minuten zo, valt nu wel mee
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:50 schreef Toto69 het volgende:
moet verdomme via de radio luisteren want ik kan niet kijken op m'n werk
(de ironie: ik werk voor ziggo)
Callcenter sletje.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:50 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:50 schreef Toto69 het volgende:
(lol)quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:50 schreef Toto69 het volgende:
Wijven.quote:
Doen we ook, hij is eigenlijk 20 waardquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er 10 miljoen bijgelegd wordt
Had je maar een ticket moeten halen, dommerikquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:51 schreef Scrummie het volgende:
Maareh, ontopic graag. Dan volg ik de wedstrijd nog een beetje via hier.
Kijk je geen streams?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:51 schreef Scrummie het volgende:
Ik haat streams, met al die vertraging.quote:
De moeder van Onlogisch?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die gaan we HELEMAAL kapot spelen. Ajaxgoden
Van de tribunes zingen ze: "Lalalalala Ajax Amsterdam" en ze loopen zichzelf.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:51 schreef Scrummie het volgende:
je hebt 2 streams in dm gr grquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik haat streams, met al die vertraging.
(maar je mag wel een link dm'en)
loopenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:52 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Van de tribunes zingen ze: "Lalalalala Ajax Amsterdam" en ze loopen zichzelf.
Wees welkom Cherrycoke.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:52 schreef cherrycoke het volgende:
JEJELELLELEJELEEEEE AJAAAAX AMSTERDAAAAM
O hij doet het op 311 nadat ik de kabel er uit heb gehaald en er weer in op Caiwayquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:50 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ziggo sport select voor Ziggo klanten.
[..]
3 ook eentje van mijquote:
Vertel ons er alles over.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat vind jij van cherrycoke? (het drankje)
Dat ga ik jou dus na de 1e helft vertellen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zero is lekkerquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
vieze smaak bah.quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Weet je niet wat een loop is Meneer Onlo?
En dan schiet hij de bal over de achterlijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:54 schreef Tagliano het volgende:
Younes wint ieder individueel duel tegen zijn speler op slimheid
Dat is als je je oudere ik onder contract van de mafia doodschiet in ruil voor staven goud.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Weet je niet wat een loop is Meneer Onlo?
rare smaak aan zitten net of je nat karton naar binnen zit te werken.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent zelf bah, behalve Zero dan niet
Die heeft er schoon genoeg van.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:55 schreef Craptacular het volgende:
Ik denk dat Schone er al doorheen zit. Wissel.
Toto kijkt niet want hij zit op zijn werk (bij Ziggo de ironie)quote:
Klootzak. De rest vertrouwde ik ook al niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kijk eens naar de tijd, dat kan helemaal niet
11:41quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klootzak. De rest vertrouwde ik ook al niet.
't is al kinderbedtijdquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:57 schreef onlogisch het volgende:
Ik mis mijn goede vriend GGMM
Hopelijk is hij ook zo in dit topic te vinden.
Rob de Witquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:57 schreef Coco. het volgende:
Wie zou een goede vervanging zijn voor Younes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |