abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 april 2003 @ 23:42:12 #101
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9783573
quote:
Op maandag 14 april 2003 23:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Echt flexibel ben je niet he?
Omdat ik van mening ben dat er niet voor elk nieuwtje op PC gebied een eigen topic geopend moet worden? Users die in de centrale console topics posten hebben er blijkbaar geen moeite mee.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 14 april 2003 @ 23:42:30 #102
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_9783580
Die centrale meuk zuigt gewoon...
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  maandag 14 april 2003 @ 23:43:34 #103
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_9783605
quote:
Op maandag 14 april 2003 23:37 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Fok is geen democratie.

Zo blijkt maar weer, oh dictator der digitale snelweg en omgeving Maastricht, oh oppermachtige zuurpruim...
quote:
Net zoals PC games vaak per spel een eigen topic krijgen. Sorry, maar ik vind een vage poster en een of ander bericht over AVP3 geen eigen topic waard.

En net zoals de GC, GBA, PS2 en en XBox heeft nu ook de PC een centraal topic waar nieuwtjes en geruchten geplaatst kunnen worden. Er zijn zat users die met deze aanpak geen moeite hebben.

hallo, Half Life nooit gespeeld ofzo Tis niet zomaar een gerucht, en van gerucht tot final version is vaak een heel leuk en spannend traject om te volgen, maar niet in een centraal topic deel 17
quote:
Wederom, je hoeft hier niet te posten. Als het je niet bevalt ben je vrij om een ander forum te zoeken.
Jij hoeft hier ook niet te modereren, maar dat leg je ook niet neer omdat je de users ineens niet leuk vindt... Slap argument hoor, beetje niveau kleuter klas "Jah, maar nu hebben we deze regels, dus dat telt niet"
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 14 april 2003 @ 23:44:27 #104
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_9783627
quote:
Op maandag 14 april 2003 23:42 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Omdat ik van mening ben dat er niet voor elk nieuwtje op PC gebied een eigen topic geopend moet worden? Users die in de centrale console topics posten hebben er blijkbaar geen moeite mee.

Nee, dat niet alleen.. Maar ook je redenatie, de manier waarop je reageert en het feit dat je niet echt een boodschap hebt aan de mening van de users enzo..
-
  maandag 14 april 2003 @ 23:44:44 #105
12888 Skull-splitter
pi_9783635
quote:
Op maandag 14 april 2003 23:42 schreef R2cksson het volgende:
Die centrale meuk zuigt gewoon...
Zeer zeker wel... wordt er af en toe kotsmisselijk van...
  maandag 14 april 2003 @ 23:45:30 #106
12888 Skull-splitter
pi_9783647
quote:
Op maandag 14 april 2003 23:44 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nee, dat niet alleen.. Maar ook je redenatie, de manier waarop je reageert en het feit dat je niet echt een boodschap hebt aan de mening van de users enzo..

My point exactly
  maandag 14 april 2003 @ 23:46:44 #107
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9783674
quote:
Op maandag 14 april 2003 23:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Onder andere dit topic bewijst dat ik zeker de mening van users op prijs stel. Net zoals het feit dat ik jouw topic een 2e kans geef als PC-geruchtentopic.

Ik probeer de boel gewoon overzichtelijk te houden, en volgens mij waarderen de meeste users dit.

Maar goed, jullie hebben mijn antwoord.

maandag 14 april 2003 @ 23:48:08 #108
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_9783701
quote:
Op maandag 14 april 2003 23:46 schreef Strolie75 het volgende:

Ik probeer de boel gewoon overzichtelijk te houden, en volgens mij waarderen de meeste users dit.

Nu spreek je jezelf wel erg tegen. .
Om de boel overzichtelijk te houden zou een centraal geruchtentopic voor games ideaal zijn, me dunkt. .
-
  maandag 14 april 2003 @ 23:51:11 #109
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9783759
quote:
Op maandag 14 april 2003 23:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nu spreek je jezelf wel erg tegen. .
Om de boel overzichtelijk te houden zou een centraal geruchtentopic voor games ideaal zijn, me dunkt. .
Die zijn er al!

Gamecube:
Het grote Gamecube topic deel XXIII

PC:
[centraal] PC, nieuws en geruchtentopic -deel 1-

PS2:
Het grote PS2 topic [deel 7]

GBA:
Het grote GBA (SP) Topic (deel 7)

XBox:
[Xbox] Centraal Xbox Topic 26

XBox Live:
[centraal] XBox LIVE topic -deel 1-

En als je het nu al teveel moeite vind om 255 topics door te lezen zul je het wel helemaal vreselijk vinden als we al deze topics combineren.

maandag 14 april 2003 @ 23:52:25 #110
12888 Skull-splitter
pi_9783783
quote:
Op maandag 14 april 2003 23:46 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Onder andere dit topic bewijst dat ik zeker de mening van users op prijs stel. Net zoals het feit dat ik jouw topic een 2e kans geef als PC-geruchtentopic.

Ochjee, de gratie God's *proest*
Ga toch weg man, met je egotripperij...
quote:

Maar goed, jullie hebben mijn antwoord.

Overzichtelijk is gewoon per spel 1 topic, oplopend in nummers ala de normale doorzet-topics, en GEEN centrale topics meer. Centrale topics zouden dan wel geruchten MOGEN behandelen, maar zouden zich meer moeten richten op gadgets, problemen en andere vragen....

Maar wie ben ik dan

maandag 14 april 2003 @ 23:53:43 #111
12888 Skull-splitter
pi_9783806
quote:
Op maandag 14 april 2003 23:51 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Die zijn er al!

Gamecube:
Het grote Gamecube topic deel XXIII

PC:
[centraal] PC, nieuws en geruchtentopic -deel 1-

PS2:
Het grote PS2 topic [deel 7]

GBA:
Het grote GBA (SP) Topic (deel 7)

XBox:
[Xbox] Centraal Xbox Topic 26

XBox Live:
[centraal] XBox LIVE topic -deel 1-

En als je het nu al teveel moeite vind om 255 topics door te lezen zul je het wel helemaal vreselijk vinden als we al deze topics combineren.

Afgaande op de topictitels zou ik daar info over de machines ZELF moeten vinden, en NIET de games
  maandag 14 april 2003 @ 23:54:41 #112
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9783820
quote:
Op maandag 14 april 2003 23:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Feedback is niet bedoeld om persoonlijk te (blijven) zeiken.
quote:
Overzichtelijk is gewoon per spel 1 topic, oplopend in nummers ala de normale doorzet-topics, en GEEN centrale topics meer. Centrale topics zouden dan wel geruchten MOGEN behandelen, maar zouden zich meer moeten richten op gadgets, problemen en andere vragen....
En dat werkt dus niet, want dan krijg je een stortvloed aan topics die snel weer wegzaken, zie het onzin-forum.
quote:
Maar wie ben ik dan
Geen mod.
  maandag 14 april 2003 @ 23:59:19 #113
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9783897
quote:
Op maandag 14 april 2003 23:52 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

[..]

Maar wie ben ik dan

In een centraal topic kan ALLES besproken worden mbt de betreffende console (of PC uiteraard)

Maar grote titels krijgen een eigen topic ja. Wat snap je hier niet van

Je kan zelf zien dat iedereen dit een goede indeling vind (de topics gaan erg hard altijd).

Ik snap niet waarom je zeurt? Alleen omdat JIJ het niet fijn vind?

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 15 april 2003 @ 00:00:16 #114
12888 Skull-splitter
pi_9783912
quote:
Op maandag 14 april 2003 23:54 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Feedback is niet bedoeld om persoonlijk te (blijven) zeiken.

Neej, feedback moet een reactie opleveren bij de moderator, EI!

Is het nou echt zo moeilijk aan je verstand te brengen dat je op deze manier niet bepaald geliefder wordt hier? (ik noem het Stalin/Saddam/Bush effect?)

quote:
En dat werkt dus niet, want dan krijg je een stortvloed aan topics die snel weer wegzaken, zie het onzin-forum.
Mooi, meneer maakt ons uit voor onzin posters...
Ga toch weg man! Tuurlijk, er zullen een paar afzakken, maar het is verdomme WEL makkelijk te lezen, te vinden en vooral bij te houden...
quote:
Geen mod.
Klopt, maar mag ik je erop wijzen: Mod = geen god, dus luister naar je achterban...

Misschien heeft Smots nog iets te vertellen, of laat je die nergens meer naar kijken?
[/quote]

dinsdag 15 april 2003 @ 00:02:16 #115
12888 Skull-splitter
pi_9783941
quote:
Op maandag 14 april 2003 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

In een centraal topic kan ALLES besproken worden mbt de betreffende console (of PC uiteraard)

Je kan zelf zien dat iedereen dit een goede indeling vind (de topics gaan erg hard altijd).

Topics gaan altijd heel hard omdat er echt ALLES in moet

En idd, in centrale topics KAN alles besproken worden, maar als ik doelgericht wil lullen, dan wil ik een eigen topic, is dat zo moeilijk?

dinsdag 15 april 2003 @ 00:04:18 #116
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9783968
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 00:00 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Neej, feedback moet een reactie opleveren bij de moderator, EI!

Is het nou echt zo moeilijk aan je verstand te brengen dat je op deze manier niet bepaald geliefder wordt hier? (ik noem het Stalin/Saddam/Bush effect?)
[..]

Mooi, meneer maakt ons uit voor onzin posters...
Ga toch weg man! Tuurlijk, er zullen een paar afzakken, maar het is verdomme WEL makkelijk te lezen, te vinden en vooral bij te houden...
[..]

Klopt, maar mag ik je erop wijzen: Mod = geen god, dus luister naar je achterban...

Misschien heeft Smots nog iets te vertellen, of laat je die nergens meer naar kijken?

Ik weet niet eens waar het allemaal over gaat maar de toon waarop jij iets aanmeld spoort echt niet. Zoiets kan je toch ook normaal bespreken. Alchohol laat emoties los he
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 15 april 2003 @ 00:05:02 #117
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9783972
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 00:02 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Topics gaan altijd heel hard omdat er echt ALLES in moet

En idd, in centrale topics KAN alles besproken worden, maar als ik doelgericht wil lullen, dan wil ik een eigen topic, is dat zo moeilijk?

Geef dan eens een echt concreet voorbeeld van iets waarvan je een eigen topic zou willen?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  dinsdag 15 april 2003 @ 00:06:12 #118
39510 R2cksson
pi_9783997
quote:
Op maandag 14 april 2003 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dikke BS, ik heb in een Centraal topic gepost en ik krijg geen antwoord. Bij het topic dat ik had geopend had ik binnen een minuut een slot, wat zou nu sneller zijn dan...

Hij is niet de enige die het beleid in GAM kut vindt trouwens, ik ben er ook nog.

Wat mij betreft kan het hele GAM in de stront zakken, want zolang die strolie er zit is er geen kut mee aan te vangen, ik zoek liever een ander forum...

"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  dinsdag 15 april 2003 @ 00:07:04 #119
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9784011
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 00:06 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Dikke BS, ik heb in een Centraal topic gepost en ik krijg geen antwoord. Bij het topic dat ik had geopend had ik binnen een minuut een slot, wat zou nu sneller zijn dan...

Hij is niet de enige die het beleid in GAM kut vindt trouwens, ik ben er ook nog.

Wat mij betreft kan het hele GAM in de stront zakken, want zolang die strolie er zit is er geen kut mee aan te vangen, ik zoek liever een ander forum...

Daag
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 15 april 2003 @ 00:08:19 #120
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9784031
quote:

[..]

Als GAM in de stront kan zakken dan hoef je je er ook niet druk om te maken

En tegenover jullie staat een heel grote lijst met tevreden users hier. Er zijn altijd wel mensen die het ergens niet mee eens zijn, je kan ook niet rekening houden met iedereen, helaas niet nee...

pi_9784042
quote:

[..]

dan maar, niemand houdt je tegen.
  dinsdag 15 april 2003 @ 00:09:17 #122
12888 Skull-splitter
pi_9784047
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 00:04 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik weet niet eens waar het allemaal over gaat maar de toon waarop jij iets aanmeld spoort echt niet. Zoiets kan je toch ook normaal bespreken. Alchohol laat emoties los he

Gezopen? Jij misschien, zinsbouw lijdt eronder merk ik...
Dus je gaat me nu persoonlijk aanvallen, als je het op basis van gefundeerde argumenten niet kan winnen? Veel plezier met je rechterhand vannacht
  dinsdag 15 april 2003 @ 00:10:49 #123
12888 Skull-splitter
pi_9784070
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 00:05 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Geef dan eens een echt concreet voorbeeld van iets waarvan je een eigen topic zou willen?

Psst, HL2 is al 3x genoemd!
  dinsdag 15 april 2003 @ 00:11:51 #124
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9784089
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 00:10 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Psst, HL2 is al 3x genoemd!

Ja, maar hoe lang duurt het nog voordat DIE uit is? En hoe concreet is alle info?
Dat soort kleine info kan echt gewoon in een centraal topic hoor...
  dinsdag 15 april 2003 @ 00:12:39 #125
39510 R2cksson
pi_9784100
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 00:07 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Daag

quote:
Op dinsdag 15 april 2003 00:08 schreef Lexie het volgende:

[..]

dan maar, niemand houdt je tegen.

Dit voegt ook echt wat toe aan de discussie...

Maak jullie maar niet druk dat ik nog iets vraag in GAM hoor

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')