quote:Omdat ik van mening ben dat er niet voor elk nieuwtje op PC gebied een eigen topic geopend moet worden? Users die in de centrale console topics posten hebben er blijkbaar geen moeite mee.
Op maandag 14 april 2003 23:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Echt flexibel ben je niet he?
quote:Zo blijkt maar weer, oh dictator der digitale snelweg en omgeving Maastricht, oh oppermachtige zuurpruim...
Op maandag 14 april 2003 23:37 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Fok is geen democratie.
quote:hallo, Half Life nooit gespeeld ofzo
Net zoals PC games vaak per spel een eigen topic krijgen. Sorry, maar ik vind een vage poster en een of ander bericht over AVP3 geen eigen topic waard.En net zoals de GC, GBA, PS2 en en XBox heeft nu ook de PC een centraal topic waar nieuwtjes en geruchten geplaatst kunnen worden. Er zijn zat users die met deze aanpak geen moeite hebben.
quote:Jij hoeft hier ook niet te modereren, maar dat leg je ook niet neer omdat je de users ineens niet leuk vindt... Slap argument hoor, beetje niveau kleuter klas "Jah, maar nu hebben we deze regels, dus dat telt niet"
Wederom, je hoeft hier niet te posten. Als het je niet bevalt ben je vrij om een ander forum te zoeken.
quote:Nee, dat niet alleen.. Maar ook je redenatie, de manier waarop je reageert en het feit dat je niet echt een boodschap hebt aan de mening van de users enzo..
Op maandag 14 april 2003 23:42 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Omdat ik van mening ben dat er niet voor elk nieuwtje op PC gebied een eigen topic geopend moet worden? Users die in de centrale console topics posten hebben er blijkbaar geen moeite mee.
quote:
Op maandag 14 april 2003 23:42 schreef R2cksson het volgende:
Die centrale meuk zuigt gewoon...
quote:My point exactly
Op maandag 14 april 2003 23:44 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Nee, dat niet alleen.. Maar ook je redenatie, de manier waarop je reageert en het feit dat je niet echt een boodschap hebt aan de mening van de users enzo..
quote:Onder andere dit topic bewijst dat ik zeker de mening van users op prijs stel. Net zoals het feit dat ik jouw topic een 2e kans geef als PC-geruchtentopic.
Op maandag 14 april 2003 23:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nee, dat niet alleen.. Maar ook je redenatie, de manier waarop je reageert en het feit dat je niet echt een boodschap hebt aan de mening van de users enzo..
Ik probeer de boel gewoon overzichtelijk te houden, en volgens mij waarderen de meeste users dit.
Maar goed, jullie hebben mijn antwoord.
quote:Nu spreek je jezelf wel erg tegen.
Op maandag 14 april 2003 23:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik probeer de boel gewoon overzichtelijk te houden, en volgens mij waarderen de meeste users dit.
quote:Die zijn er al!
Op maandag 14 april 2003 23:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nu spreek je jezelf wel erg tegen..
Om de boel overzichtelijk te houden zou een centraal geruchtentopic voor games ideaal zijn, me dunkt..
Gamecube:
Het grote Gamecube topic deel XXIII
PC:
[centraal] PC, nieuws en geruchtentopic -deel 1-
PS2:
Het grote PS2 topic [deel 7]
GBA:
Het grote GBA (SP) Topic (deel 7)
XBox:
[Xbox] Centraal Xbox Topic 26
XBox Live:
[centraal] XBox LIVE topic -deel 1-
En als je het nu al teveel moeite vind om 255 topics door te lezen zul je het wel helemaal vreselijk vinden als we al deze topics combineren.
quote:Ochjee, de gratie God's
Op maandag 14 april 2003 23:46 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Onder andere dit topic bewijst dat ik zeker de mening van users op prijs stel. Net zoals het feit dat ik jouw topic een 2e kans geef als PC-geruchtentopic.
quote:Overzichtelijk is gewoon per spel 1 topic, oplopend in nummers ala de normale doorzet-topics, en GEEN centrale topics meer. Centrale topics zouden dan wel geruchten MOGEN behandelen, maar zouden zich meer moeten richten op gadgets, problemen en andere vragen....
Ik probeer de boel gewoon overzichtelijk te houden, en volgens mij waarderen de meeste users dit.Maar goed, jullie hebben mijn antwoord.
Maar wie ben ik dan
quote:Afgaande op de topictitels zou ik daar info over de machines ZELF moeten vinden, en NIET de games
Op maandag 14 april 2003 23:51 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Die zijn er al!
Gamecube:
Het grote Gamecube topic deel XXIIIPC:
[centraal] PC, nieuws en geruchtentopic -deel 1-PS2:
Het grote PS2 topic [deel 7]GBA:
Het grote GBA (SP) Topic (deel 7)XBox:
[Xbox] Centraal Xbox Topic 26XBox Live:
[centraal] XBox LIVE topic -deel 1-En als je het nu al teveel moeite vind om 255 topics door te lezen zul je het wel helemaal vreselijk vinden als we al deze topics combineren.
quote:Feedback is niet bedoeld om persoonlijk te (blijven) zeiken.
Op maandag 14 april 2003 23:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Ochjee, de gratie God's*proest*
Ga toch weg man, met je egotripperij...
quote:En dat werkt dus niet, want dan krijg je een stortvloed aan topics die snel weer wegzaken, zie het onzin-forum.
Overzichtelijk is gewoon per spel 1 topic, oplopend in nummers ala de normale doorzet-topics, en GEEN centrale topics meer. Centrale topics zouden dan wel geruchten MOGEN behandelen, maar zouden zich meer moeten richten op gadgets, problemen en andere vragen....
quote:Geen mod.
Maar wie ben ik dan
quote:In een centraal topic kan ALLES besproken worden mbt de betreffende console (of PC uiteraard)
Op maandag 14 april 2003 23:52 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Ochjee, de gratie God's
*proest*
Ga toch weg man, met je egotripperij...
[..]Overzichtelijk is gewoon per spel 1 topic, oplopend in nummers ala de normale doorzet-topics, en GEEN centrale topics meer. Centrale topics zouden dan wel geruchten MOGEN behandelen, maar zouden zich meer moeten richten op gadgets, problemen en andere vragen....
Maar wie ben ik dan
Maar grote titels krijgen een eigen topic ja. Wat snap je hier niet van ![]()
Je kan zelf zien dat iedereen dit een goede indeling vind (de topics gaan erg hard altijd).
Ik snap niet waarom je zeurt? Alleen omdat JIJ het niet fijn vind?
quote:Neej, feedback moet een reactie opleveren bij de moderator, EI!
Op maandag 14 april 2003 23:54 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Feedback is niet bedoeld om persoonlijk te (blijven) zeiken.
Is het nou echt zo moeilijk aan je verstand te brengen dat je op deze manier niet bepaald geliefder wordt hier? (ik noem het Stalin/Saddam/Bush effect?)
quote:Mooi, meneer maakt ons uit voor onzin posters...
En dat werkt dus niet, want dan krijg je een stortvloed aan topics die snel weer wegzaken, zie het onzin-forum.
quote:Klopt, maar mag ik je erop wijzen: Mod = geen god, dus luister naar je achterban...
Geen mod.
Misschien heeft Smots nog iets te vertellen, of laat je die nergens meer naar kijken?
[/quote]
quote:Topics gaan altijd heel hard omdat er echt ALLES in moet
Op maandag 14 april 2003 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
In een centraal topic kan ALLES besproken worden mbt de betreffende console (of PC uiteraard)
Maar grote titels krijgen een eigen topic ja. Wat snap je hier niet van
Je kan zelf zien dat iedereen dit een goede indeling vind (de topics gaan erg hard altijd).
En idd, in centrale topics KAN alles besproken worden, maar als ik doelgericht wil lullen, dan wil ik een eigen topic, is dat zo moeilijk?
quote:Ik weet niet eens waar het allemaal over gaat maar de toon waarop jij iets aanmeld spoort echt niet. Zoiets kan je toch ook normaal bespreken. Alchohol laat emoties los he
Op dinsdag 15 april 2003 00:00 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Neej, feedback moet een reactie opleveren bij de moderator, EI!
Is het nou echt zo moeilijk aan je verstand te brengen dat je op deze manier niet bepaald geliefder wordt hier? (ik noem het Stalin/Saddam/Bush effect?)
[..]Mooi, meneer maakt ons uit voor onzin posters...
Ga toch weg man! Tuurlijk, er zullen een paar afzakken, maar het is verdomme WEL makkelijk te lezen, te vinden en vooral bij te houden...
[..]Klopt, maar mag ik je erop wijzen: Mod = geen god, dus luister naar je achterban...
Misschien heeft Smots nog iets te vertellen, of laat je die nergens meer naar kijken?
quote:Geef dan eens een echt concreet voorbeeld van iets waarvan je een eigen topic zou willen?
Op dinsdag 15 april 2003 00:02 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Topics gaan altijd heel hard omdat er echt ALLES in moet
En idd, in centrale topics KAN alles besproken worden, maar als ik doelgericht wil lullen, dan wil ik een eigen topic, is dat zo moeilijk?
quote:Dikke BS, ik heb in een Centraal topic gepost en ik krijg geen antwoord. Bij het topic dat ik had geopend had ik binnen een minuut een slot, wat zou nu sneller zijn dan...
Op maandag 14 april 2003 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
In een centraal topic kan ALLES besproken worden mbt de betreffende console (of PC uiteraard)
Maar grote titels krijgen een eigen topic ja. Wat snap je hier niet van
Hij is niet de enige die het beleid in GAM kut vindt trouwens, ik ben er ook nog.
Wat mij betreft kan het hele GAM in de stront zakken, want zolang die strolie er zit is er geen kut mee aan te vangen, ik zoek liever een ander forum...
quote:Daag
Op dinsdag 15 april 2003 00:06 schreef R2cksson het volgende:[..]
Dikke BS, ik heb in een Centraal topic gepost en ik krijg geen antwoord. Bij het topic dat ik had geopend had ik binnen een minuut een slot, wat zou nu sneller zijn dan...
Hij is niet de enige die het beleid in GAM kut vindt trouwens, ik ben er ook nog.
Wat mij betreft kan het hele GAM in de stront zakken, want zolang die strolie er zit is er geen kut mee aan te vangen, ik zoek liever een ander forum...
quote:Als GAM in de stront kan zakken dan hoef je je er ook niet druk om te maken
Dikke BS, ik heb in een Centraal topic gepost en ik krijg geen antwoord. Bij het topic dat ik had geopend had ik binnen een minuut een slot, wat zou nu sneller zijn dan...
En tegenover jullie staat een heel grote lijst met tevreden users hier. Er zijn altijd wel mensen die het ergens niet mee eens zijn, je kan ook niet rekening houden met iedereen, helaas niet nee...
quote:
quote:Gezopen? Jij misschien, zinsbouw lijdt eronder merk ik...
Op dinsdag 15 april 2003 00:04 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik weet niet eens waar het allemaal over gaat maar de toon waarop jij iets aanmeld spoort echt niet. Zoiets kan je toch ook normaal bespreken. Alchohol laat emoties los he
quote:Psst, HL2 is al 3x genoemd!
Op dinsdag 15 april 2003 00:05 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Geef dan eens een echt concreet voorbeeld van iets waarvan je een eigen topic zou willen?
quote:Ja, maar hoe lang duurt het nog voordat DIE uit is? En hoe concreet is alle info?
Op dinsdag 15 april 2003 00:10 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Psst, HL2 is al 3x genoemd!
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 00:07 schreef Chocobo het volgende:[..]
Daag
quote:Dit voegt ook echt wat toe aan de discussie...
Op dinsdag 15 april 2003 00:08 schreef Lexie het volgende:[..]
dan maar, niemand houdt je tegen.
Maak jullie maar niet druk dat ik nog iets vraag in GAM hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |