abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9678478
quote:
Op woensdag 9 april 2003 15:12 schreef sp3c het volgende:
ik vind 1 gba topic wat weinig eerlijk gezegd.

ze zijn om de haveklap val en iedereen lult door elkaar heen lijkt net terwijl je voor pc en consoles wel gewoon veel verschillende topics per genre en zelfs per game hebt.

Nee hoor, er is een centraal XBox, GC en PS2 topic. Alleen populaire PC games hebben een eigen topic.

Ook voor GBA games mogen eigen topics worden geopend, mits ze aan de voorwaarden voldoen zoals beschreven in de FAQ. Er is bijvoorbeeld een Golden Sun topic.

Maar ik heb liever dat algemene vragen en nieuws centraal worden gehouden in het centrale GBA topic. En dat door elkaar praten vind ik reuze meevallen. Je hebt in elk geval een gemeenschap van GBA-users en vragen worden veel sneller beantwoord.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Moderator woensdag 9 april 2003 @ 15:34:41 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9678968
quote:
Op woensdag 9 april 2003 15:17 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Nee hoor, er is een centraal XBox, GC en PS2 topic. Alleen populaire PC games hebben een eigen topic.

en metal gear solid (substance), xbox Panzer Dragoon, Onimusha games, Final Fantasy games etc. etc. etc.

Een topic over handheld fps moet best kunnen lijkt me.

quote:
Ook voor GBA games mogen eigen topics worden geopend, mits ze aan de voorwaarden voldoen zoals beschreven in de FAQ. Er is bijvoorbeeld een Golden Sun topic.

Maar ik heb liever dat algemene vragen en nieuws centraal worden gehouden in het centrale GBA topic. En dat door elkaar praten vind ik reuze meevallen. Je hebt in elk geval een gemeenschap van GBA-users en vragen worden veel sneller beantwoord.

daar heb je dan weer gelijk in
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_9679179
quote:
Op woensdag 9 april 2003 15:34 schreef sp3c het volgende:
Een topic over handheld fps moet best kunnen lijkt me.
Maak een mooie openingspost en plaats hem zou ik zeggen.
  Moderator woensdag 9 april 2003 @ 15:45:11 #79
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9679244
quote:
Op woensdag 9 april 2003 15:43 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Maak een mooie openingspost en plaats hem zou ik zeggen.

misschien morgen, ik ben nogal lui vandaag

bovendien ga ik maar is op huis aan denk ik ... er is wel weer genoeg gewerkt vandaag

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 13 april 2003 @ 20:54:57 #80
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_9756869
[RA2] Kansloos, maar toch...

Zet er dan ook een link bij, ezel...

Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  zondag 13 april 2003 @ 21:13:09 #81
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9757250
quote:
Op zondag 13 april 2003 20:54 schreef R2cksson het volgende:
[RA2] Kansloos, maar toch...

Zet er dan ook een link bij, ezel...

Kijk eens wat verder dan je neus lang is of gebruik de search. Luie flikker.
  maandag 14 april 2003 @ 09:44:07 #82
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_9763702
Strolie.. .
Waarom heb je in godsnaam dit topic gesloten?
Je sluitpost was behoorlijk zwak.. De gamesbiz beperkt zich niet tot de 3 next gen consoles..
Er is ook nog zoiets als een PC en voor de Dreamcast komen ook nog sporadisch games uit.. .
Lijkt me ook een beetje suf om een gerucht mbt een multiplatform game 3x in de desbetreffende topics te posten..
Of om voor ieder gerucht over een game waar geen centraal topic voor is een topic te openen..
Volgens mij was je iets te voorbarig met je slotje. .
-
pi_9763771
Voor nieuws, geruchten, etc hebben we centrale topics. Toegegeven, deze zijn inderdaad voor de consoles (XBox, PS2, GC en GBA). De twee berichten die jij poste hadden allebei in het XBox topic geplaatst kunnen worden (waar ze overigens al aan de orde zijn gekomen).

Belangrijkste PC games hebben allemaal een eigen topic, belangrijk nieuws wordt meestal daarin gemeld. Maar, je hebt gelijk, een eigen PC nieuws topic is er nog niet.

Ik was eigenlijk van plan om binnenkort een [E3] PC nieuws topic te openen, maar als je wilt mag jij dat alvast doen. Alleen voor PC nieuws dus.

maandag 14 april 2003 @ 09:53:56 #84
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_9763861
quote:
Op maandag 14 april 2003 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
Voor nieuws, geruchten, etc hebben we centrale topics. Toegegeven, deze zijn inderdaad voor de consoles (XBox, PS2, GC en GBA). De twee berichten die jij poste hadden allebei in het XBox topic geplaatst kunnen worden (waar ze overigens al aan de orde zijn gekomen).

Belangrijkste PC games hebben allemaal een eigen topic, belangrijk nieuws wordt meestal daarin gemeld. Maar, je hebt gelijk, een eigen PC nieuws topic is er nog niet.

Ik was eigenlijk van plan om binnenkort een [E3] PC nieuws topic te openen, maar als je wilt mag jij dat alvast doen. Alleen voor PC nieuws dus.

De e3 verdient sowieso een eigen topic.. (Die zijn er trouwens ook al..)
Het ging mij er om dat er zoveel geruchten zijn dat het makkelijk zou zijn die bij elkaar te hebben..Ik lees namelijk niet alle posts in de centrale topics, en ik ben vast niet de enige.. Ook kom ik niet op alle gamessites.. En met de e3 in het vooruitzicht zal er wel een stroom aan geruchten op gang komen..
Het is echter wel leuk om dat soort dingen te lezen/weten.. Vandaar dat een centraal topic mij wel handig leek..
Maar goed.. .
-
pi_9763902
quote:
Op maandag 14 april 2003 09:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
De e3 verdient sowieso een eigen topic.. (Die zijn er trouwens ook al..)
Er is inderdaad een topic waar algemene zaken over de E3 besproken kunnen worden. E3 nieuws over de consoles kunnen in de centrale topics worden geplaatst. Alleen een "PC nieuws" topic ontbreekt nog.
quote:
Het ging mij er om dat er zoveel geruchten zijn dat het makkelijk zou zijn die bij elkaar te hebben..Ik lees namelijk niet alle posts in de centrale topics, en ik ben vast niet de enige.. Ook kom ik niet op alle gamessites..
Daar zijn inderdaad gamesites voor.

www.gamers.nl
www.insidegamer.nl
www.evilavatar.com

quote:
Het is echter wel leuk om dat soort dingen te lezen/weten.. Vandaar dat een centraal topic mij wel handig leek..
Maar goed.. .
Het is dubbelop, nieuws wordt zo 2x geplaatst en besproken. Net zoals met jouw Doom III XBox nieuws.
  maandag 14 april 2003 @ 10:02:10 #86
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_9763985
quote:
Op maandag 14 april 2003 09:57 schreef Strolie75 het volgende:

[q]
Daar zijn inderdaad gamesites voor.

www.gamers.nl
www.insidegamer.nl
www.evilavatar.com

Daar staat dus nog geen 5% van de geruchten die dagelijks uitkomen..
quote:
Het is dubbelop, nieuws wordt zo 2x geplaatst en besproken. Net zoals met jouw Doom III XBox nieuws.
Als je een GC of een PS2 hebt kom je niet zo gauw in het XBOX topic..
-
pi_9764010
  maandag 14 april 2003 @ 10:05:59 #88
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_9764044
quote:
Op maandag 14 april 2003 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
Kun je hiermee leven?

[centraal] PC, nieuws en geruchtentopic -deel 1-

.
-
  maandag 14 april 2003 @ 23:08:54 #89
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_9782634
quote:
Op woensdag 2 april 2003 08:47 schreef Strolie75 het volgende:
Je hebt al eens eerder een AvP topic geplaatst, daar had het prima ingekund.

Aliens versus Predator 3

Het opstappen van een stafmember van een andere site is niet genoeg reden om op Fok! een nieuw topic te openen.

Psst, ik heb er MEER geopend

Probleem is dat dit NIET onder een eventuele uitbreiding van een serie valt, maar gewoon een extra tegenslag met betrekking tot de relatie tussen Fox en eindgebruiker... En dus gewoon een eigen topic heeft gekregen... Maar jah, ik heb het hier gewoon tegen een stadsmuur van formaat...

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 14 april 2003 @ 23:19:39 #90
12888 Skull-splitter
pi_9782944
Goed, controlfreak Strolie is moderator, das 1, maar dat hij discussies nog voor ze ontstaan de kiem smoord das niet goed natuurlijk....

Moderatiebeleid gaat het hier nog eens gezellig maken.... En dan bedoel ik niet alleem Games en Consoles....

maandag 14 april 2003 @ 23:22:06 #91
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_9783015
quote:
Op maandag 14 april 2003 23:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Goed, controlfreak Strolie is moderator, das 1, maar dat hij discussies nog voor ze ontstaan de kiem smoord das niet goed natuurlijk....

Moderatiebeleid gaat het hier nog eens gezellig maken.... En dan bedoel ik niet alleem Games en Consoles....

Het slotje was imo ook compleet belachelijk..
Ook in voetbal zijn er aparte clubtopics maar worden de diverse geruchten ook in andere centrale topics besproken..
Als je niet in alle topics komt en op alle sites komt mis je nieuws..
Ik volg het ps2 nieuws nauwelijks.. Maar ik vind het wel interessant om te weten als er een game gepoort gaat worden.. Iets wat volgens strolie dus alleen in het ps2 topic besproken mag worden?
-
pi_9783035
Skull-splitter, je HOEFT hier niet te posten hoor. Lees de FAQ eens door dan lees je waarom ik liever niet heb dat er voor elke scheet een topic wordt geopend. Vandaar dat het geruchtentopic van Daggla me een mooie uitkomst leek. Waarom 20 topics openen voor iets dat makkelijk in één topic kan? Zo blijft het tenminste overzichtelijk.

En wanneer er meer info over Half Life 2 beschikbaar is zal deze heus wel een eigen topic krijgen.

De mensen die hun games op een XBox, PS2 of GC spelen hebben er blijkbaar geen moeite mee.

[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 14-04-2003 23:33]

maandag 14 april 2003 @ 23:33:45 #93
12888 Skull-splitter
pi_9783355
quote:
Sorry dat ik dit topic een kans probeer te geven. Dan niet. Ik kijk het nog even aan en gaat men zo door dan gaat hij op slot. Blijkbaar is het voor sommige mensen teveel moeite om het Feedback topic te gebruiken en om zich neer te leggen bij een beslissing.
moeilijk he, democratie...

Console gamers krijgen NAAST hun centrale topic (die ik ook maar HALF kan volgen) vaak per spel nog een apart topic, mocht het het waard zijn. Ik vind het dus generaliserend als je een centraal, gesloten topic van 255 reacties moet doorspitten om maar 1 nieuwtje eruit te vissen wat na eindeloos speuren achterhaald blijkt te zijn...

-10, generaliserend

maandag 14 april 2003 @ 23:36:14 #94
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9783419
Ik zou bijna weer zeggen dat Console gamers beter zijn dan PC gamers...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 14 april 2003 @ 23:36:29 #95
12888 Skull-splitter
pi_9783425
quote:
Op maandag 14 april 2003 23:23 schreef Strolie75 het volgende:
Skull-splitter, je HOEFT hier niet te posten hoor. Lees de FAQ eens door dan lees je waarom ik liever niet heb dat er voor elke scheet een topic wordt geopend. Vandaar dat het geruchtentopic van Daggla me een mooie uitkomst leek. Waarom 20 topics openen voor iets dat makkelijk in één topic kan? Zo blijft het tenminste overzichtelijk.

En wanneer er meer info over Half Life 2 beschikbaar is zal deze heus wel een eigen topic krijgen.

De mensen die hun games op een XBox, PS2 of GC spelen hebben er blijkbaar geen moeite mee.

FAQ 2!

Overzichtelijk, pfff.... tis te vergelijken met een conversatie volgen op een beurs op tien meter afstand: je raakt onherroepelijk in de knoop met de andere gesprekken, wat dus eigenlijk ruis is...

Niet miepen, gewoon leren modereren... Tis moeilijk, ok, maar accepteer ook eens de mening danwel welgemeende beste bedoelingen van anderen

pi_9783438
quote:
Op maandag 14 april 2003 23:33 schreef Skull-splitter het volgende:
moeilijk he, democratie...
Fok is geen democratie.
quote:
Console gamers krijgen NAAST hun centrale topic (die ik ook maar HALF kan volgen) vaak per spel nog een apart topic, mocht het het waard zijn. Ik vind het dus generaliserend als je een centraal, gesloten topic van 255 reacties moet doorspitten om maar 1 nieuwtje eruit te vissen wat na eindeloos speuren achterhaald blijkt te zijn...
Net zoals PC games vaak per spel een eigen topic krijgen. Sorry, maar ik vind een vage poster en een of ander bericht over AVP3 geen eigen topic waard.

En net zoals de GC, GBA, PS2 en en XBox heeft nu ook de PC een centraal topic waar nieuwtjes en geruchten geplaatst kunnen worden. Er zijn zat users die met deze aanpak geen moeite hebben.

quote:
-10, generaliserend
Wederom, je hoeft hier niet te posten. Als het je niet bevalt ben je vrij om een ander forum te zoeken.
  maandag 14 april 2003 @ 23:37:48 #97
12888 Skull-splitter
pi_9783451
quote:
Op maandag 14 april 2003 23:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou bijna weer zeggen dat Console gamers beter zijn dan PC gamers...
En daarom speel ik op allebei

Slap gehoer hoor...

maandag 14 april 2003 @ 23:39:15 #98
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_9783500
quote:
Op maandag 14 april 2003 23:33 schreef Skull-splitter het volgende:
je een centraal, gesloten topic van 255 reacties moet doorspitten om maar 1 nieuwtje eruit te vissen wat na eindeloos speuren achterhaald blijkt te zijn...
Ja, dat ook. .
-
pi_9783505
quote:
Op maandag 14 april 2003 23:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Niet miepen, gewoon leren modereren... Tis moeilijk, ok, maar accepteer ook eens de mening danwel welgemeende beste bedoelingen van anderen
Ik ben nog steeds moderator van GAM, en ik moderate het dan ook zoals ik vind dat het het beste is. Bevalt het je niet, jammer maar helaas.
  maandag 14 april 2003 @ 23:40:37 #100
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_9783540
quote:
Op maandag 14 april 2003 23:37 schreef Strolie75 het volgende:

Wederom, je hoeft hier niet te posten. Als het je niet bevalt ben je vrij om een ander forum te zoeken.

Echt flexibel ben je niet he?
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')