quote:Nee hoor, er is een centraal XBox, GC en PS2 topic. Alleen populaire PC games hebben een eigen topic.
Op woensdag 9 april 2003 15:12 schreef sp3c het volgende:
ik vind 1 gba topic wat weinig eerlijk gezegd.ze zijn om de haveklap val en iedereen lult door elkaar heen lijkt net terwijl je voor pc en consoles wel gewoon veel verschillende topics per genre en zelfs per game hebt.
Ook voor GBA games mogen eigen topics worden geopend, mits ze aan de voorwaarden voldoen zoals beschreven in de FAQ. Er is bijvoorbeeld een Golden Sun topic.
Maar ik heb liever dat algemene vragen en nieuws centraal worden gehouden in het centrale GBA topic. En dat door elkaar praten vind ik reuze meevallen. Je hebt in elk geval een gemeenschap van GBA-users en vragen worden veel sneller beantwoord.
quote:en metal gear solid (substance), xbox Panzer Dragoon, Onimusha games, Final Fantasy games etc. etc. etc.
Op woensdag 9 april 2003 15:17 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Nee hoor, er is een centraal XBox, GC en PS2 topic. Alleen populaire PC games hebben een eigen topic.
Een topic over handheld fps moet best kunnen lijkt me.
quote:daar heb je dan weer gelijk in
Ook voor GBA games mogen eigen topics worden geopend, mits ze aan de voorwaarden voldoen zoals beschreven in de FAQ. Er is bijvoorbeeld een Golden Sun topic.Maar ik heb liever dat algemene vragen en nieuws centraal worden gehouden in het centrale GBA topic. En dat door elkaar praten vind ik reuze meevallen. Je hebt in elk geval een gemeenschap van GBA-users en vragen worden veel sneller beantwoord.
quote:Maak een mooie openingspost en plaats hem zou ik zeggen.
Op woensdag 9 april 2003 15:34 schreef sp3c het volgende:
Een topic over handheld fps moet best kunnen lijkt me.
quote:misschien morgen, ik ben nogal lui vandaag
Op woensdag 9 april 2003 15:43 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Maak een mooie openingspost en plaats hem zou ik zeggen.
bovendien ga ik maar is op huis aan denk ik ... er is wel weer genoeg gewerkt vandaag
Zet er dan ook een link bij, ezel...
quote:Kijk eens wat verder dan je neus lang is of gebruik de search. Luie flikker.
Op zondag 13 april 2003 20:54 schreef R2cksson het volgende:
[RA2] Kansloos, maar toch...Zet er dan ook een link bij, ezel...
Belangrijkste PC games hebben allemaal een eigen topic, belangrijk nieuws wordt meestal daarin gemeld. Maar, je hebt gelijk, een eigen PC nieuws topic is er nog niet.
Ik was eigenlijk van plan om binnenkort een [E3] PC nieuws topic te openen, maar als je wilt mag jij dat alvast doen. Alleen voor PC nieuws dus.
quote:De e3 verdient sowieso een eigen topic.. (Die zijn er trouwens ook al..)
Op maandag 14 april 2003 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
Voor nieuws, geruchten, etc hebben we centrale topics. Toegegeven, deze zijn inderdaad voor de consoles (XBox, PS2, GC en GBA). De twee berichten die jij poste hadden allebei in het XBox topic geplaatst kunnen worden (waar ze overigens al aan de orde zijn gekomen).Belangrijkste PC games hebben allemaal een eigen topic, belangrijk nieuws wordt meestal daarin gemeld. Maar, je hebt gelijk, een eigen PC nieuws topic is er nog niet.
Ik was eigenlijk van plan om binnenkort een [E3] PC nieuws topic te openen, maar als je wilt mag jij dat alvast doen. Alleen voor PC nieuws dus.
quote:Er is inderdaad een topic waar algemene zaken over de E3 besproken kunnen worden. E3 nieuws over de consoles kunnen in de centrale topics worden geplaatst. Alleen een "PC nieuws" topic ontbreekt nog.
Op maandag 14 april 2003 09:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
De e3 verdient sowieso een eigen topic.. (Die zijn er trouwens ook al..)
quote:Daar zijn inderdaad gamesites voor.
Het ging mij er om dat er zoveel geruchten zijn dat het makkelijk zou zijn die bij elkaar te hebben..Ik lees namelijk niet alle posts in de centrale topics, en ik ben vast niet de enige.. Ook kom ik niet op alle gamessites..
www.gamers.nl
www.insidegamer.nl
www.evilavatar.com
quote:Het is dubbelop, nieuws wordt zo 2x geplaatst en besproken. Net zoals met jouw Doom III XBox nieuws.
Het is echter wel leuk om dat soort dingen te lezen/weten.. Vandaar dat een centraal topic mij wel handig leek..
Maar goed...
quote:Daar staat dus nog geen 5% van de geruchten die dagelijks uitkomen..
Op maandag 14 april 2003 09:57 schreef Strolie75 het volgende:
[q]
Daar zijn inderdaad gamesites voor.www.gamers.nl
www.insidegamer.nl
www.evilavatar.com
quote:Als je een GC of een PS2 hebt kom je niet zo gauw in het XBOX topic..
Het is dubbelop, nieuws wordt zo 2x geplaatst en besproken. Net zoals met jouw Doom III XBox nieuws.
quote:
Op maandag 14 april 2003 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
Kun je hiermee leven?[centraal] PC, nieuws en geruchtentopic -deel 1-
quote:Psst, ik heb er MEER geopend
Op woensdag 2 april 2003 08:47 schreef Strolie75 het volgende:
Je hebt al eens eerder een AvP topic geplaatst, daar had het prima ingekund.Het opstappen van een stafmember van een andere site is niet genoeg reden om op Fok! een nieuw topic te openen.
Probleem is dat dit NIET onder een eventuele uitbreiding van een serie valt, maar gewoon een extra tegenslag met betrekking tot de relatie tussen Fox en eindgebruiker... En dus gewoon een eigen topic heeft gekregen... Maar jah, ik heb het hier gewoon tegen een stadsmuur van formaat...
Moderatiebeleid gaat het hier nog eens gezellig maken.... En dan bedoel ik niet alleem Games en Consoles....
quote:Het slotje was imo ook compleet belachelijk..
Op maandag 14 april 2003 23:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Goed, controlfreak Strolie is moderator, das 1, maar dat hij discussies nog voor ze ontstaan de kiem smoord das niet goed natuurlijk....Moderatiebeleid gaat het hier nog eens gezellig maken.... En dan bedoel ik niet alleem Games en Consoles....
En wanneer er meer info over Half Life 2 beschikbaar is zal deze heus wel een eigen topic krijgen.
De mensen die hun games op een XBox, PS2 of GC spelen hebben er blijkbaar geen moeite mee.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 14-04-2003 23:33]
quote:moeilijk he, democratie...
Sorry dat ik dit topic een kans probeer te geven. Dan niet. Ik kijk het nog even aan en gaat men zo door dan gaat hij op slot. Blijkbaar is het voor sommige mensen teveel moeite om het Feedback topic te gebruiken en om zich neer te leggen bij een beslissing.
Console gamers krijgen NAAST hun centrale topic (die ik ook maar HALF kan volgen) vaak per spel nog een apart topic, mocht het het waard zijn. Ik vind het dus generaliserend als je een centraal, gesloten topic van 255 reacties moet doorspitten om maar 1 nieuwtje eruit te vissen wat na eindeloos speuren achterhaald blijkt te zijn...
-10, generaliserend
quote:FAQ 2!
Op maandag 14 april 2003 23:23 schreef Strolie75 het volgende:
Skull-splitter, je HOEFT hier niet te posten hoor. Lees de FAQ eens door dan lees je waarom ik liever niet heb dat er voor elke scheet een topic wordt geopend. Vandaar dat het geruchtentopic van Daggla me een mooie uitkomst leek. Waarom 20 topics openen voor iets dat makkelijk in één topic kan? Zo blijft het tenminste overzichtelijk.En wanneer er meer info over Half Life 2 beschikbaar is zal deze heus wel een eigen topic krijgen.
De mensen die hun games op een XBox, PS2 of GC spelen hebben er blijkbaar geen moeite mee.
Overzichtelijk, pfff.... tis te vergelijken met een conversatie volgen op een beurs op tien meter afstand: je raakt onherroepelijk in de knoop met de andere gesprekken, wat dus eigenlijk ruis is...
Niet miepen, gewoon leren modereren... Tis moeilijk, ok, maar accepteer ook eens de mening danwel welgemeende beste bedoelingen van anderen
quote:Fok is geen democratie.
Op maandag 14 april 2003 23:33 schreef Skull-splitter het volgende:
moeilijk he, democratie...
quote:Net zoals PC games vaak per spel een eigen topic krijgen. Sorry, maar ik vind een vage poster en een of ander bericht over AVP3 geen eigen topic waard.
Console gamers krijgen NAAST hun centrale topic (die ik ook maar HALF kan volgen) vaak per spel nog een apart topic, mocht het het waard zijn. Ik vind het dus generaliserend als je een centraal, gesloten topic van 255 reacties moet doorspitten om maar 1 nieuwtje eruit te vissen wat na eindeloos speuren achterhaald blijkt te zijn...
En net zoals de GC, GBA, PS2 en en XBox heeft nu ook de PC een centraal topic waar nieuwtjes en geruchten geplaatst kunnen worden. Er zijn zat users die met deze aanpak geen moeite hebben.
quote:Wederom, je hoeft hier niet te posten. Als het je niet bevalt ben je vrij om een ander forum te zoeken.
-10, generaliserend
quote:En daarom speel ik op allebei
Op maandag 14 april 2003 23:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou bijna weer zeggen dat Console gamers beter zijn dan PC gamers...
Slap gehoer hoor...
quote:Ja, dat ook.
Op maandag 14 april 2003 23:33 schreef Skull-splitter het volgende:
je een centraal, gesloten topic van 255 reacties moet doorspitten om maar 1 nieuwtje eruit te vissen wat na eindeloos speuren achterhaald blijkt te zijn...
quote:Ik ben nog steeds moderator van GAM, en ik moderate het dan ook zoals ik vind dat het het beste is. Bevalt het je niet, jammer maar helaas.
Op maandag 14 april 2003 23:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Niet miepen, gewoon leren modereren... Tis moeilijk, ok, maar accepteer ook eens de mening danwel welgemeende beste bedoelingen van anderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |