abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9217389
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 21:56 schreef -En4Cer- het volgende:
Je wilt gewoon niet toegeven dat je fout zat.
Nee hoor, maar ik vind het gewoon twijfelachtig. Ik laat Smots er nog even naar kijken, maar wat mij betreft blijft hij gewoon op slot. Als Smots een andere mening heeft zal hij hem wel weer open gooien.

En ik vind het inderdaad een wazige post, het is niet mijn taak om posts te ontcijferen.

Edit, zelf als dit legaal zou blijken te zijn, we hebben een centraal C&C topic.

[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 18-03-2003 22:06]

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_9217427
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 21:59 schreef sineloco het volgende:

[..]

Je kunt je cd-key veranderen in: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Generals\ergc

Oke, bedankt.
Toch beetje jammer dat we er via deze weg achter moeten komen,
maar ik zou er maar over ophouden..
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_9287389
-knip-
  vrijdag 21 maart 2003 @ 17:09:42 #54
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9287514
Het valt me nu pas op dat mijn topic:
Ultima Online Shards
gesloten is met als commentaar dat het een warez request is...
Nou laat ik jullie uit de droom helpen, het draaien van shards is hardstikke legaal. En nu heb ik vast weer een note erbij, omdat ik warez aanvraag
pi_9288079
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 17:09 schreef Fliepke het volgende:
Het valt me nu pas op dat mijn topic:
Ultima Online Shards
gesloten is met als commentaar dat het een warez request is...
Nou laat ik jullie uit de droom helpen, het draaien van shards is hardstikke legaal. En nu heb ik vast weer een note erbij, omdat ik warez aanvraag
quote:
Op zondag 9 maart 2003 15:33 schreef Fliepke het volgende:
ik heb hier net Ultima Online weer eens uit de kast getrokken. En ik heb nu geen zin om hier voor te gaan betalen via origin enzo, want ik heb alleen de allereerste versie. Maar ik wil toch even gaan spelen, want ik weet dat er wel shards op internet te vinden zijn die buiten het "officiele" circuit zitten en dan moet je nog wat progjes draaien enzo.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 17:42:11 #56
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9288093
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 17:41 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

[..]

You tell 'em

Wat zijn shards btw?

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_9288112
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 17:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zijn shards btw?
Geen idee, maar met zo'n openingspost denk ik toch echt aan warez.

Moet hij maar wat duidelijker zijn.

zaterdag 22 maart 2003 @ 13:32:56 #58
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9300638
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 17:41 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

[..]

Goed slimmerik, als ik geen zin heb om weer 10 dollar per maand te dokken voor de servers van origin. En ik wil dus op die legale shards spelen, die dus niet aangesloten zijn op het origin netwerk, ben ik dus illegaal bezig?
Wat een lachertje
Maar ga jij maar eens op zoek naar een bron die bevestigd dat het echt niet mag van origin, ik hoef mn onschuld toch niet te bewijzen of wel dan?
  zaterdag 22 maart 2003 @ 13:33:37 #59
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9300644
Oh en shards zijn gewoon servers waar een ultima online wereld op draait. Zo heb je europese shards, amerikaanse etc... you get the point..

En om een topic te sluiten vanwege onwetendheid vind ik ook een beetje flauw...

zaterdag 22 maart 2003 @ 13:40:14 #60
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9300723
nog een punt dat mijn punt alleen maar verstevigd is dat
http://www.uo.jolt.co.uk/ , jolt dus ook een dergelijke server heeft, en denk je nu echt dat een legaal bedrijf een illegale server zou gaan hosten?

en nog een quote erachteraan van een user in dat topic:

quote:
Nah, 't is niet illegaal, Origin zit er niet actief achteraan om die custom shards te verbieden, 't kan ze niet zo veel schelen zolang shards geen winst proberen te maken (ik heb ooit voor origin gewerkt als QA tester, dit zijn min of meer de woorden van de devs destijds)
nou ja enniewees het slotje mag blijven, want ik ben er niet meer in geinteresseerd, maar notes vergaar ik wel op andere manieren... i kben geen warez aap
  zondag 23 maart 2003 @ 08:54:59 #61
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9313283
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 13:32 schreef Fliepke het volgende:
Goed slimmerik, als ik geen zin heb om weer 10 dollar per maand te dokken voor de servers van origin. En ik wil dus op die legale shards spelen, die dus niet aangesloten zijn op het origin netwerk, ben ik dus illegaal bezig?
Kijk, als je dat nou in je openingspost had neergezet was er niks aan de hand geweest.
quote:
Maar ga jij maar eens op zoek naar een bron die bevestigd dat het echt niet mag van origin, ik hoef mn onschuld toch niet te bewijzen of wel dan?
Eigenlijk wel, jij opend een post waarin de suggestie wordt gewekt dat het om illegale zaken gaat. het is niet mijn taak om te bepalen of dat wel of niet zo is, bij twijfel gaat het gewoon op slot.

Jij opend een topic over "shards", neem dan ook de moeite om uit te leggen wat/waarom en hoe.

zondag 23 maart 2003 @ 12:11:15 #62
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9314678
Okay, problem solved...
Maar mijn topic was dus gericht aan de mensen die er wat vanaf weten, en dan is die uitleg niet nodig, toch?
  woensdag 26 maart 2003 @ 08:48:26 #63
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9379876
dit valt vast beter op:
quote:
Strolie75 dat doe je lekker, je schrijft X-Box... maar het is XBox
Verander het nog maar een keertje
En persoonlijk zie ik liever [XBox]Centrale topic - deel 25...
Dat valt eerder op in het lijstje...
  zondag 30 maart 2003 @ 17:12:58 #64
35140 CosmoKramer
eenmansklooster
pi_9466580
Hej, Strolie, wil je hier even naar kijken: Strolie75 ?

zondag 30 maart 2003 @ 18:44:27 #65
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9468132
quote:
Op zondag 30 maart 2003 17:12 schreef CosmoKramer het volgende:
Hej, Strolie, wil je hier even naar kijken: Strolie75 ?

Hey, je hebt gelijk. Topic is er niet echt geschikt voor. Het topic is weer open, maar ik heb er een centraal topic van gemaakt voor problemen met games.
  zondag 30 maart 2003 @ 21:35:59 #66
35140 CosmoKramer
eenmansklooster
pi_9472372
quote:
Op zondag 30 maart 2003 18:44 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Hey, je hebt gelijk. Topic is er niet echt geschikt voor. Het topic is weer open, maar ik heb er een centraal topic van gemaakt voor problemen met games.

Ok, dank je .

pi_9521448
Mag Neopets dl. 6 - Month of Running 3 veranderd worden in: Neopets dl. 6 - Month of Eating 1?
En ik kan er overheen lezen.. maar staat dit feedbacktopic gelinkt in de faq? Zo nee, is misschien wel handig dan?
  dinsdag 1 april 2003 @ 21:16:03 #68
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9521482
done, ik zal eens even kijken in de FAQ.
  dinsdag 1 april 2003 @ 21:57:14 #69
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_9522809
AvPnews.com weer een staffmember minder....

Beetje voorbarig gesloten topic

AvPnews.com is gesticht door Kyle "pezman" Peschel, tegenwoordig werkzaam bij Epic, maar toendertijd bij Fox Interactive, en is eigenlijk de primaire link tussen de AvP fanbase en de officials (fans hebben veel ideeen voor AvP2 gepost die daadwerkelijk gebruikt zijn door Monolith)

Met het verdwijnen van Sadogoat wordt het voortbestaan van de site en dus link naar de officials steeds instabieler, en gezien de AvPgames nog steeds games zijn, lijkt me dit alleraardigst Fok!-game related

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_9528842
Je hebt al eens eerder een AvP topic geplaatst, daar had het prima ingekund.

Aliens versus Predator 3

Het opstappen van een stafmember van een andere site is niet genoeg reden om op Fok! een nieuw topic te openen.

pi_9553302
pi_9677930
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op woensdag 9 april 2003 14:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]

Lees de FAQ eens, op en aanmerkingen kunnen in dit topic: [centraal] Feedback topic GAM

En ik ben niet van mening dat het een apart onderwerp is, we hebben niet voor niks een centraal topic.

--------------------------------------------------------------------------------

Mee eens dat je zaken focust op 'alles inzake de SP'.
Maar een vraag om gerichte info, gaat ook over games voor de SP in dit geval, lijken mij nogal gericht te zijn, en derhalve passend in een los topic. Dat lees ik ook af in je FAQ, mocht ik dat verkeerd zien dan graag je reactie hierop.

Overigens vind ik, los van de inhoudelijkheid, het niet zo kies om geheel niet te reageren op een e-mail hierover. Dit juist om doeltreffende, en zinloze, bijdragen in de topics te voorkomen.

Vult nog ff aan, wat is het nadeel, voor zover van toepassing, om mijn simpele vraag, als apart topic te vermelden?

*Meeting (still) is sometimes Disconnecting...*
pi_9678147
Het vult niks aan, we hebben een topic over de Gameboy Advance, waaronder dus ook de SP. Vragen over de oudere Gameboys kunnen hier ook terecht.

Jouw topic betreft een vraag over Gameboy-games, dus moet deze in het centrale topic.

Centrale topics zijn vooral bedoeld om de wildgroei aan topics tegen te gaan. Door je vraag in je juiste topic te plaatsen zal deze sneller worden beantwoord.

En ik kan mijn mail niet vanaf mijn werk openen, vandaar dit topic.

Duidelijk?

pi_9678221
quote:
Op woensdag 9 april 2003 15:04 schreef Strolie75 het volgende:
Het vult niks aan, we hebben een topic over de Gameboy Advance, waaronder dus ook de SP. Vragen over de oudere Gameboys kunnen hier ook terecht.

Jouw topic betreft een vraag over Gameboy-games, dus moet deze in het centrale topic.

Centrale topics zijn vooral bedoeld om de wildgroei aan topics tegen te gaan. Door je vraag in je juiste topic te plaatsen zal deze sneller worden beantwoord.

En ik kan mijn mail niet vanaf mijn werk openen, vandaar dit topic.

Duidelijk?

IC, helder.

Overigens hoef je dan niet gelijk dapper met laatste waarschuwingen te gaan strooien.
Als iets niet duidelijk is dan praat i.e. discusseer je daar op een gepaste manier over.
Kom je er dan niet uit da's dan een ander iets. Zolang beide, alle betrokken, partijen maar de bovengenoemde normen & waarden hiervoor in acht nemen.

Het bovenstaande geheel conform je eigen sig he

Maar daar het duidelijk is, al komen we er niet geheel uit, iets wat mag op een democratisch forum: End of the discussion.

[Dit bericht is gewijzigd door Captain-America op 09-04-2003 15:14]

*Meeting (still) is sometimes Disconnecting...*
  Moderator woensdag 9 april 2003 @ 15:12:29 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9678332
ik vind 1 gba topic wat weinig eerlijk gezegd.

ze zijn om de haveklap val en iedereen lult door elkaar heen lijkt net terwijl je voor pc en consoles wel gewoon veel verschillende topics per genre en zelfs per game hebt.

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')