Klopt.quote:Op zondag 6 augustus 2017 00:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vooral die eerste goal in de finale was netjes
quote:
Geen flauw idee.quote:
quote:
Alleen had jij slechts 35% van de tijd succes, Ono meer dan de helft.quote:Op zondag 6 augustus 2017 00:30 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dat 4v5 potje.
Dat was een beetje GGMM v Ono zo te zien.70 v 71 balcontacten.
Duh, het was 4v5.quote:Op zondag 6 augustus 2017 00:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen had jij slechts 35% van de tijd succes, Ono meer dan de helft.
Jij bent echt mokerdom.quote:Op zondag 6 augustus 2017 00:32 schreef onlogisch het volgende:
Zelfs ik had meer dan GGMM.
Nou... Dat zegt wel wat
Wij speelden met Dele. Dat is gewoon 4v4 dan.quote:Op zondag 6 augustus 2017 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, het was 4v5.
Wij wonnen, door een eigen goal van? Ono.
''die potje''quote:Op zondag 6 augustus 2017 00:32 schreef Doublepain het volgende:
Zonder heatmap zeggen die statistieken weinig, ik stond op goal in die potje
Dele 50%, jij 40%quote:Op zondag 6 augustus 2017 00:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij speelden met Dele. Dat is gewoon 4v4 dan.
Pijnlijk voor Onlo weerquote:
De plekken zijn random. Het is niet gesorteerd.quote:Op zondag 6 augustus 2017 00:33 schreef Scrummie het volgende:
Ik snap niet zoveel van die statistieken. Waarom sta ik op plek 4 met bijna alles meer dan die 2 boven mij?
GGMM post de statistieken maar hij kan ze niet eens toelichten. Beetje jammer dit.quote:Op zondag 6 augustus 2017 00:33 schreef Scrummie het volgende:
Ik snap niet zoveel van die statistieken. Waarom sta ik op plek 4 met bijna alles meer dan die 2 boven mij?
Dquote:Op zondag 6 augustus 2017 00:34 schreef GGMM het volgende:
D
[..]
De plekken zijn random. Het is niet gesorteerd.
Kijk boven je, domme hond.quote:Op zondag 6 augustus 2017 00:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM post de statistieken maar hij kan ze niet eens toelichten. Beetje jammer dit.
Oh, dan begrijp ik ze welquote:Op zondag 6 augustus 2017 00:34 schreef GGMM het volgende:
D
[..]
De plekken zijn random. Het is niet gesorteerd.
Kijk je nu over de fout van DP heen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop