Ik snap niet waarom mensen zo'n foto inclusief verhaal op social media knallen. Wat is het doel ervan?quote:
Mensen informeren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:39 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen zo'n foto inclusief verhaal op social media knallen. Wat is het doel ervan?
uiteindelijk wel ja, toch vreemd dat hij dat niet over kan brengen want als speler liep hij altijd vooropquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar is Cocu verantwoordelijk voor vind ik!
Raar dat de supporters geen verhaal halen. Bij Feyenoord zouden ze dit niet pikkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar is Cocu verantwoordelijk voor vind ik!
laat hem in de waanquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:42 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Buiten z'n collega's en vrienden en familie is er iemand die het een fuck kan schelen?
Ok. Mijn reactie is wellicht ongepast. Ik gun Thijsie het allebeste en een voorspoedig herstel.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:42 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Buiten z'n collega's en vrienden en familie is er iemand die het een fuck kan schelen?
Dat is dan ook een topclub.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Raar dat de supporters geen verhaal halen. Bij Feyenoord zouden ze dit niet pikken
is wel een beetje van deze tijd dat mensen denken dat ze het middelpunt van de wereld zijn maar ik ga er ook vanuit dat zijn bedoelingen goed zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:45 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ok. Mijn reactie is wellicht ongepast. Ik gun Thijsie het allebeste en een voorspoedig herstel.
Ik denk ook dat de bedoelingen goed zijn. Mijn reactie en opmerkingen zijn ongepast.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
is wel een beetje van deze tijd dat mensen denken dat ze het middelpunt van de wereld zijn maar ik ga er ook vanuit dat zijn bedoelingen goed zijn
Ik kan me idd best voorstellen dat je als perschef even laat weten hoe het met je gaat.quote:
Met een nieuwe linksback lijken alle problemen opgelost.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:50 schreef Buitendam het volgende:
In het interview met Brands kon ik wel concluderen dat er sowieso een linksback gaat komen. Na zo'n drama als gisteren mag de directie Cocu wel helpen.
Als ze het nu nog kunnen betalen met dat tekort in de begroting.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:50 schreef Buitendam het volgende:
In het interview met Brands kon ik wel concluderen dat er sowieso een linksback gaat komen. Na zo'n drama als gisteren mag de directie Cocu wel helpen.
Dan is je selectie weer 1 stapje verder om compleet te krijgen. En stapje voor stapje is nu de enige manier om het zaakje weer op de rails te krijgen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met een nieuwe linksback lijken alle problemen opgelost.
Ik denk niet dat ze uit de transferpot gaan overboeken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze het nu nog kunnen betalen met dat tekort in de begroting.
Daar hebben we speciale mensen voor als een Algemeen/Technisch directeur die orde op zaken moeten stellen en geen supporters, ik snap dat bij een club als Feyenoord het normaal is om bestuursleden op te wachten en te gaan rellen/dreigen, maar dat schiet lekker op, nog meer negatief nieuws.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Raar dat de supporters geen verhaal halen. Bij Feyenoord zouden ze dit niet pikken
Kost ook weer een extra salaris.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze uit de transferpot gaan overboeken.
Klopt, maar die zullen elkaar toch niet overlappen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kost ook weer een extra salaris.
Ik moest meteen denken aan:quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar hebben we speciale mensen voor als een Algemeen/Technisch directeur die orde op zaken moeten stellen en geen supporters, ik snap dat bij een club als Feyenoord het normaal is om bestuursleden op te wachten en te gaan rellen/dreigen, maar dat schiet lekker op, nog meer negatief nieuws.
Nja het geld moet ergens vandaan komen. Ik ben ook geen financieel wonder, maar kan me voorstellen dat je wat minder te besteden hebt met een tekort van 6 miljoen in je begroting.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Klopt, maar die zullen elkaar toch niet overlappen?
Ten Hag lijkt me de ideale PSV-trainer inderdaad, staat ook al wel een aantal jaar in de sterren natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:29 schreef PSVCL het volgende:
Ten Hag met als assistenten , Van der Gaag en Van Bommel of Van Nisterlooij
![]()
Tenminste wat passie op de bank..
Dat was wel schattig ja, toen kopieerden ze zelfs het werken voor je kankergeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |