quote:
Wat een klojo's. ik wilde afgelopen dinsdag nog een kaartje kopen, maar werd afgewezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Duitsers hebben de kaarten opgekochtquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:03 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Wat een klojo's. ik wilde afgelopen dinsdag nog een kaartje kopen, maar werd afgewezen
Toch had ik liever dat Robben destijds dat balletje erin had getiktquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:02 schreef Joezi het volgende:
ik zei het jullie toch dat ze beter dan de mannen waren, dat roep ik al het hele jaar
Gewoon allemaal ongeldig laten verklaren en nieuwe kaarten verkopenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:03 schreef Collide het volgende:
[..]
Duitsers hebben de kaarten opgekocht
Jij gaat hardquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:04 schreef Susanne1801 het volgende:
Yessssssssssssss geweldig. Ga opnieuw fles wijn open breken
Gaat hier ook hard met de wijnquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:04 schreef Susanne1801 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je alweer vergeten dat je er al vijf op hebt?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:04 schreef Susanne1801 het volgende:
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Levert dat ook in de voorronde weer meer punten op dan een gelijkspel?
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Bedankt Hans!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat denk je?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Levert dat ook in de voorronde weer meer punten op dan een gelijkspel?
het zijn geen Nederlandse mannensporters die constant chockenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:05 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Nu wel ff binnen hengelen en niet moeilijk gaan doen...
iddquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:05 schreef Wereldgozer het volgende:
het waait teringhard
maar dat geheel ter zijde
Grensrechtersquote:
Alle vliegen in de juiste goal.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:05 schreef Wereldgozer het volgende:
het waait teringhard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Bij de vorige wedstrijd waaide de bal weg toen ze een vrije trap wilden nemenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:05 schreef Wereldgozer het volgende:
het waait teringhard
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
/CareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
is dat goed of slecht? ik ben vergeten wat de 1ste wedstrijd wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
0-0. Dus is prima.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:07 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
is dat goed of slecht? ik ben vergeten wat de 1ste wedstrijd was
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:07 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Welke toernooien hebben ze gewonnen dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:07 schreef franklop het volgende:
Zal dit het eerste toernooi worden deze zomer die niet gewonnen wordt door Engeland?
Dartsquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Welke toernooien hebben ze gewonnen dan?
EK onder 19, WK onder 20quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De Tour de Fransquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
kauwgomballenfabriekquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:09 schreef vaarsuvius het volgende:
Van de Sanden lijkt een beetje op Louis de Funet
1e was 0-0, dus bij deze stand UTR door.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:07 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ziekmeldenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:10 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Jammer, kan de finale niet zien.
Ah topquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:07 schreef Joezi het volgende:
2-1 is hetzelfde als 1-0 in deze situatie
Nee, niet vanwege werk.quote:
Heb je een oogziekte?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:10 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Jammer, kan de finale niet zien.
quote:
Maar wel de best bezochte wedstrijd in het vrouwenvoetbal ooitquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Publiek is maar lam deze wedstrijd.
Dan hebben ze nog een lange weg te gaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:12 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Maar wel de best bezochte wedstrijd in het vrouwenvoetbal ooit
Finale 2013 had 41.000 bezoekers.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:12 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Maar wel de best bezochte wedstrijd in het vrouwenvoetbal ooit
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:14 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
74e minuut en al pielen bij de cornervlag
Die vent die meermaals voorbij de gangmaker kwam ja.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:13 schreef Evertjan het volgende:
ik haat Engelse sporters sinds het Olympische Baanwielrennen in Londen 2012 en Rio 2016
Hahaquote:
Kenny.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:13 schreef Evertjan het volgende:
ik haat Engelse sporters sinds het Olympische Baanwielrennen in Londen 2012 en Rio 2016
quote:
Groenen is een schone deernequote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik kijk liever naar onze nummer 14
Precies wat ik dacht toen ik dat gezicht van haar zag.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:17 schreef Susanne1801 het volgende:
Kind van de duivel is erin gekomen..man man man
Hij heeft een Jas aan getrokkenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:17 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Engeland heeft al 4 keer gewisseld.
Als je het hemd van de trainer meetelt dan...
Yourbrother?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:17 schreef Susanne1801 het volgende:
Niet echt geloof ik, wel van de Gragt in een Van den Hoorn pinching the hit rolquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hebben wij ook een pinchhitter?
Hopelijk kijkt Vriezenveen niet mee..quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:17 schreef Susanne1801 het volgende:
Hoe voetballen ze daar tegenwoordig dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:18 schreef Evertjan het volgende:
Engeland speelt echt als een lagere ploeg uit the Championship in de jaren 90, Lange ballen naar voren
Dat is wel wat overdreven.quote:
de toekomstig MP van Nederland.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geen idee wie er op die foto staan
quote:
quote:
beter als ditquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe voetballen ze daar tegenwoordig dan?
beter danquote:
Ik ga alvast maar een nieuwe UI zoekenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Oh ja, en als we de finale halen neem ik een Jackie Groenen UI.
Mark Rutte kijkt alleen hockeyquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou Mark Rutte ook in het stadion zijn?
nu geloof ik er een stuk minder als jij dit zegtquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:22 schreef Toefjes het volgende:
Dit zou zomaar goed kunnen komen allemaal.
richting de cornervlagquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:23 schreef Collide het volgende:
Waar gaat Nederland heen op de ranking? Toch wel top 5 denk ik?
Zonder ook wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:23 schreef KingRoland het volgende:
Als NL de 3-0 maakt dan gaan ze door naar de finale.
de scheids is ook een vrouwquote:
IK WIST HETquote:
Denken dat FOK!kers aan de vrouw zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
zullen wij mannen eens voor de vrouw des huizes moeten koken
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
In wat voor griffo dorp woon je dat er geen thuisbezorgd, foodora of deliveroo is.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
#viesdikquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:26 schreef Collide het volgende:
[..]
In wat voor griffo dorp woon je dat er geen thuisbezorgd, foodora of deliveroo is.
Is dat deliveroo wat?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:26 schreef Collide het volgende:
[..]
In wat voor griffo dorp woon je dat er geen thuisbezorgd, foodora of deliveroo is.
thierry baudettteretetquote:
quote:
Echt?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:26 schreef KingRoland het volgende:
En de Engelse media zo hyped![]()
![]()
![]()
''we are going to win this'' ja hoor
Befteppelquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:28 schreef Onnoman het volgende:
in meppel hebben vrouwen geen tepel maar een teppel
Wat is teppelquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:28 schreef Onnoman het volgende:
in meppel hebben vrouwen geen tepel maar een teppel
in meppel eten mannen soep met een...?quote:
Keppelquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:29 schreef Onnoman het volgende:
[..]
in meppel eten mannen soep met een...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |