SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
geen banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dank u
kusjes onnomanAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
2-0 dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!___________________________quote:
Bij een wedstrijd op neutraal terrein?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:13 schreef chufi het volgende:
Geld bij gelijkspel ook het uit voordeel?
Er hoeft geen geld bij dan denk ikquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:13 schreef chufi het volgende:
Oh ja dan geldt dat nietquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bij een wedstrijd op neutraal terrein?
Lieke vindt haar weg nog wel. Komt goed.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:14 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Lieke komt nog net echt los...
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:13 schreef chufi het volgende:
Natuurlijk. Ze moet het van haar individuele acties hebben.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lieke vindt haar weg nog wel. Komt goed.
Was buitenspelquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:15 schreef Andromache het volgende:
Tjongejonge er wordt wel voor minuscule overtredinkjes gefloten, zeg.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:15 schreef Joezi het volgende:
Dat Engelse ras is nog lelijker dan de onze, manmanman wat een bleekbekken
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
hoeveel geld krijgen de ned vrouwen als ze deze wedstrijd winnen
weet iemand dat
Kabouter Wesleyquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:15 schreef Joezi het volgende:
300.000 extraquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
weet iemand dat
Blijft geniaal. Binnenkort maar weer eens die filmpjes kijken. Turbo turboquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:18 schreef superniger het volgende:
Graag 1 minuut stilte voor Nouri.
Nee.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
weet iemand dat
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:18 schreef superniger het volgende:
Graag 1 minuut stilte voor Nouri.
Ja maar kijk eens naar onze keeper. Kan toch niet joeziquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:15 schreef Joezi het volgende:
quote:
Dat krijgen de spelers niet, maar de KNVBquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:20 schreef Collide het volgende:
[ afbeelding ]
Spelers hebben nu ongeveer ¤10.000 bij elkaar gespeeld.
Als ze de finale krijgen ontvangen ze nog eens ¤10.000 en als ze die winnen ¤5.000
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee.
Weet wel dat de KNVB dan 1 mio krijgt en dat daar nog 2 ton bijkomt bij winst van de finale.
oke want die deense vrouwen hebben nu al 20000 euro per vrouw verdientquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee.
Weet wel dat de KNVB dan 1 mio krijgt en dat daar nog 2 ton bijkomt bij winst van de finale.
Van die miljoenen betaald de KNVB die ¤10.000 - ¤25.000 aan de spelers. Maar dat hangt uiteraard ook af van het aantal speelminuten etc.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat krijgen de spelers niet, maar de KNVB
Hoeveel spelers betaald krijgen is aan de bonden zelf vgm.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
oke want die deense vrouwen hebben nu al 20000 euro per vrouw verdient
ben benieuwd hoeveel de ned vrouwen krijgen individueel na een winst vanavond
Ik scoor Martensquote:
Lekker belangrijk, WE staan voorquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als ons forum je niet bevalt, zoek dan een ander forum!!!!
Toen hij zei dat de coach van de Engelsen net een vulkaan is en dat er dan lava uit zijn oren komt ging ik echt helemaal stukquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:28 schreef Nober het volgende:
Spannende eerste helft. Wat een leuke commentator.
SierdGod is er niks bij.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toen hij zei dat de coach van de Engelsen net een vulkaan is en dat er dan lava uit zijn oren komt ging ik echt helemaal stuk
Bijna Wuytsiaansquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toen hij zei dat de coach van de Engelsen net een vulkaan is en dat er dan lava uit zijn oren komt ging ik echt helemaal stuk
Elshoff is de beste van de NOSquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:28 schreef Nober het volgende:
Spannende eerste helft. Wat een leuke commentator.
Die voelt de hete adem van deze commentator in zijn nek.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:30 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
SierdGod is er niks bij.
Biertje pakken, goed plan!quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:31 schreef Susanne1801 het volgende:
Zo we kunnen weer even ontspannen..wijntjeee
Villa Borghetti Merlot. 3.99 aanbieding in de supermarktquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:31 schreef Susanne1801 het volgende:
Wijn van 4 euro is toch niet te zuipen manquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:32 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Villa Borghetti Merlot. 3.99 aanbieding in de supermarkt
NeathertalerGenot.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Die keeper van NL heeft een hoofd als een trechter.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:31 schreef Susanne1801 het volgende:
Ik ben meer van de pruimensap.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:34 schreef Susanne1801 het volgende:
Wijn van 7 euro..ook niet te pruimen
Maandag pas, als we met z'n allen door de Amsterdamse grachten gaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:35 schreef Mothzor het volgende:
Zullen mensen zich morgen ziek melden op werk!?
Ik heb vakantiequote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:35 schreef Mothzor het volgende:
Moet je maandag eens opletten.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:35 schreef Mothzor het volgende:
Zondag en maandag door de grachten dus?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maandag pas, als we met z'n allen door de Amsterdamse grachten gaan.
Prima spul. Je moet gewoon een beetje experimenteren. Sommige van 5 euro zijn ok. De meeste mensen proeven sowieso geen verschil met dure wijn bij een blinde proef.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:33 schreef Collide het volgende:
[..]
Wijn van 4 euro is toch niet te zuipen man
Na 1 fles smaakt de volgende prima..quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:33 schreef Collide het volgende:
[..]
Wijn van 4 euro is toch niet te zuipen man
Haha toch bizar, dit krijgt amper aandacht. Bij de manndn is het land al ontwricht bij de eerste groepswedstrijd.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maandag pas, als we met z'n allen door de Amsterdamse grachten gaan.
We slopen die Engelsen en zondag slopen we de Denen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:36 schreef Collide het volgende:
[..]
Zondag en maandag door de grachten dus?
Ach, paar wedstrijden zo, primaquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Die wedstrijden moeten korter, tis niet om aan te gluren.
Die loenzige blik heeft wel iets geils.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:37 schreef Andromache het volgende:
Ik vind Manon Melis zo'n mooie vrouw
Met die wrat wrijft ze hem we weer schoon.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:37 schreef Andromache het volgende:
Mehquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:37 schreef Andromache het volgende:
Ken je haar?quote:
Ze lijkt zwanger.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:37 schreef Andromache het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.ad.nl/nederlan(...)en-wolkje~va9c8e019/quote:
Geen afspraak over gemaaktquote:
Wat was de deal?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Geen afspraak over gemaakt
Had ik misschien moeten doen
Dan is het tot geen datum dus levenslang. Geniet er vanquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Geen afspraak over gemaakt
Had ik misschien moeten doen
Ik zei dat Miedema niet zou scoren vandaag en bij goal --> UIquote:
Ah, leuk!!quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die andere is wel zwanger trouwens
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan is het tot geen datum dus levenslang. Geniet er van
En dat is?quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:42 schreef Collide het volgende:
Welke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Kloptquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/nederlan(...)en-wolkje~va9c8e019/
Leuk kort interview. Ze is schattig leuk en lief.
Als ze giecheltquote:
Dat was mn meningquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verkeerde info verspreiden. TR meegepakt.
Ik heb me voorgenomen om dit niet te gaan vergelijken met mannenvoetbalquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:47 schreef Leonos het volgende:
Haha, God wat is dit ongelooflijk slecht
Ik geef het nog vijf minuten.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:49 schreef Collide het volgende:
Hoelaat gaan we beginnen met tijdrekken?
Bij de Fjes deed ik dat rond de 85e minuut.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:49 schreef Collide het volgende:
Jij weetquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:49 schreef Isane het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om dit niet te gaan vergelijken met mannenvoetbal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:48 schreef franklop het volgende:
Taylor nog niet haar oog op de bullseye
40 minuten bij de cornervlag genotquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:49 schreef Collide het volgende:
je klinkt bijna verliefdquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ze giechelt![]()
Even kijken, dank je
Dacht geef het eens een kans, nog geen pot gezien. Maar dan hoor je die commentator die het heel serieus neemt... Volgens mij doen ze maar watquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:49 schreef Isane het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om dit niet te gaan vergelijken met mannenvoetbal
De Fjes hebben geen 85e minuutquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bij de Fjes deed ik dat rond de 85e minuut.
Dan is dit nog prima niveauquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dacht geef het eens een kans, nog geen pot gezien. Maar dan hoor je die commentator die het heel serieus neemt... Volgens mij doen ze maar wat
T is beter dan psv makkerquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dacht geef het eens een kans, nog geen pot gezien. Maar dan hoor je die commentator die het heel serieus neemt... Volgens mij doen ze maar wat
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De Fjes hebben geen 85e minuut
KingRolandquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
NL damesquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:51 schreef franklop het volgende:
Maar wat hebben jullie liever;
NL dames naar finale
of
PSV en Utrecht door in EL
Waarschijnlijk het laatste omdat lekker kankeren op vrouwenvoetbal hier gangbaar isquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:51 schreef franklop het volgende:
NL dames naar finale
of
Who cares about Utrechtquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:51 schreef franklop het volgende:
NL dames naar finale
of
Laatste.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:51 schreef franklop het volgende:
NL dames naar finale
of
of je moeder kan ook.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:52 schreef franklop het volgende:
Derde optie was trouwens kingflopland
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:51 schreef franklop het volgende:
NL dames naar finale
of
Dat 2equote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:51 schreef franklop het volgende:
NL dames naar finale
of
?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:52 schreef Revanches het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het laatste omdat lekker kankeren op vrouwenvoetbal hier gangbaar is
Als je gewoon vanaf het begin kijkt is dit best prima.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:53 schreef Leonos het volgende:
[..]
?
Wou je zeggen dat dit een acceptabel niveau is dan?
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:53 schreef KingRoland het volgende:
Guus_geluk loopt duidelijk achter met de memes. Jammer.
Wil het ook eens ervaren.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:54 schreef Tagliano het volgende:
Mensen die iets verschrikkelijk vinden om ernaar te kijken maar het toch kijken
Snappen zal ik het nooit doen
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:54 schreef Tagliano het volgende:
Is ook altijd zo erg in het live F1-topicquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:54 schreef Tagliano het volgende:
Als Nederland speelt dan is iedereen voor Nederlandquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:54 schreef Tagliano het volgende:
Dat komt nog wel. Die is elke wedstrijd tot nu toe gewisseld volgens mij.quote:
Successupporter gespotquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:54 schreef Tagliano het volgende:
Omdat we het stiekem toch wel leuk vinden, maar dat niet durven te laten blijkenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:54 schreef Tagliano het volgende:
Vergelijken met mannen is gewoon totaal onrealistisch en niet gegrond.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:53 schreef Leonos het volgende:
[..]
?
Wou je zeggen dat dit een acceptabel niveau is dan?
Hoezo? Iets leuk of niet leuk vinden hangt voor mij niet zo af van wel of niet winnen hoorquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:54 schreef Tagliano het volgende:
Dat zal het waarschijnlijk zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:55 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Omdat we het stiekem toch wel leuk vinden, maar dat niet durven te laten blijken
Vaderlandsgetrouw ... niks mis meequote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:55 schreef Isane het volgende:
[..]
Als Nederland speelt dan is iedereen voor Nederland
Is het ook welquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:56 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik vind eigenlijk dat het niveau hoger lijkt dan vorige week in de poule fase
F-jes bestaat niet meer.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bij de Fjes deed ik dat rond de 85e minuut.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:56 schreef Zipportal het volgende:
Zelfs Vak-P zit vol. Wordt nu druk gedeald met maandverband en babypoeder zeker?
Rond de 70ste minuut is er een politieactiequote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:56 schreef Zipportal het volgende:
Zelfs Vak-P zit vol. Wordt nu druk gedeald met maandverband en babypoeder zeker?
Het lijkt wel een mannen EK/WKquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:56 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik vind eigenlijk dat het niveau hoger lijkt dan vorige week in de poule fase
Al die handtasjes zijn gecontroleerd.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:56 schreef Zipportal het volgende:
Sowieso, dit is blijkbaar het niveau, deal with it of kijk niet. Ik vind het tof om te kijken, mannenvoetbal is ook vaak zat niet om aan te glurenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:55 schreef Revanches het volgende:
[..]
Vergelijken met mannen is gewoon totaal onrealistisch en niet gegrond.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:56 schreef Zipportal het volgende:
Zou een afslachting worden voor de vrouwen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:57 schreef Onnoman het volgende:
ik zou het serieus wel vermakelijk vinden om het vrouwen elftal eens tegen het nederlands mannenelftal te zien spelen
20 - 0quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:58 schreef Collide het volgende:
[..]
Zou een afslachting worden voor de vrouwen.
Top reactie!quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:57 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Sowieso, dit is blijkbaar het niveau, deal with it of kijk niet. Ik vind het tof om te kijken, mannenvoetbal is ook vaak zat niet om aan te gluren
Veltman ookquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:58 schreef vaarsuvius het volgende:
Neymar is meer waard dan alle vrouwen EK teams bij elkaar.... Voetbal is krankzinnig
Markoooquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |