Kwatsquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik niet, dat staat voor mij toch wel symbool voor de balans binnen de selectie.
Woei!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:27 schreef Rabieluh het volgende:
Hey dat was een degelijke aanval, wie weet zien dat nog wel een keer of 6 het komende seizoen.
Dat zijn flut excuses.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:28 schreef Rabieluh het volgende:
En op zo'n moment zit het dan ook nog eens een beetje tegen.
Dankzij ons aidscoëfficient geeft het winnen van de KNVB beker vanaf dit seizoen geen recht meer op rechtstreekse plaatsing. Volgend jaar spelen alle Nederlandse clubs voorrondes.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:25 schreef Lemming22 het volgende:
Dit jaar toch maar eens de KNVB beker serieus nemen. Scheelt toch een paar lastige voorrondes in het Oostblok als je hem wint![]()
Nietzsche?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:30 schreef Caland het volgende:
Hier kan Cocu niet zoveel aan doen
Het moet uit jezelf komen
Met dank aan Feyenoordquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dankzij ons aidscoëfficient geeft het winnen van de KNVB beker vanaf dit seizoen geen recht meer op rechtstreekse plaatsing. Volgend jaar spelen alle Nederlandse clubs voorrondes.
of je moederquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:31 schreef KingRadler het volgende:
Cocu kan zijn spullen pakken, als ik PSV was zou ik Mario Been pakken of Verbeek.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:31 schreef KingRadler het volgende:
Cocu kan zijn spullen pakken, als ik PSV was zou ik Mario Been pakken of Verbeek.
Je verkoopt je beste spelers, haalt middenmaat, teveel middenvelders en een bizar slechte verdediging. Daarmee kan je doelstelling niet hoger zijn dan plek 3, met alle respect.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:29 schreef TehRocks het volgende:
Gewoon weer het exacte spelbeeld van vorig jaar, extreem zaad beginnen en wanneer je achterkomt pas beginnen met voetballen, schandalig
En daarna Koeman nemen en een huldiging als ze 2e worden?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:31 schreef KingRadler het volgende:
Meen je niet?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dankzij ons aidscoëfficient geeft het winnen van de KNVB beker vanaf dit seizoen geen recht meer op rechtstreekse plaatsing. Volgend jaar spelen alle Nederlandse clubs voorrondes.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
weet jij dan een betere?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met Mario Been aankomen en dan roepen om serieus
genot voor andere clubsquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
Probleem is toch echt wel die verdediging. Lekker niks halen genot
Lekker niveau Moldaviëquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:33 schreef KingRadler het volgende:
zou een bak zijn CL en EL zonder Nederlandse clubs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |