Ja klopt, over do' & dont's geloof ikquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:29 schreef BrandX het volgende:
Bij R&P loopt er n reeks over geloof ik.
Eerst je nickname wijzigen in damesschoenen. Vrouwen hebben niet zoveeel interesse in herenschoenen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:34 schreef herenschoenen het volgende:
Ik kan geen likes meer geven. Dus nu ff een dagje wachten en dan opnieuw?
Wacht ik ga even lachen want je bent echt grappig. hahahahahahaha maar niet heus.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:40 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Eerst je nickname wijzigen in damesschoenen. Vrouwen hebben niet zoveeel interesse in herenschoenen.
Was prima humor voor een 12-jarige anders? Dat zal zo ongeveer je leeftijd zijn als je moet vragen hoe Tinder werkt.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:42 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Wacht ik ga even lachen want je bent echt grappig. hahahahahahaha maar niet heus.
Ahh oke ik begrijp het al , jij bent dus de pooier van Tinder?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:43 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Was prima humor voor een 12-jarige anders? Dat zal zo ongeveer je leeftijd zijn als je moet vragen hoe Tinder werkt.
Jij ziet ook alles hequote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:46 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ahh oke ik begrijp het al , jij bent dus de pooier van Tinder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |