Hi, ik zie dat 'ie gisteren verzonden isquote:Op dinsdag 19 september 2017 19:37 schreef Thomox het volgende:
Hoi hoi,
16 september een Xiaomi 4x note besteld maar deze staat tot op heden nog steeds op ready to process. Wanneer kan ik verwachten dat deze shipped is? Ordernummer is 35356459.
Thomox
Met code fc7ba9 krijg je 20% korting op de Mini Bluetooth Earphonesquote:Op dinsdag 19 september 2017 16:46 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
[..]
Hij is er weer!
https://www.banggood.com/(...)tml?rmmds=mywishlist
Hi, dat is uiteraard zeer vervelend! Ik heb even een filmpje nodig waarom de problemen zichtbaar zijn zodat m'n collega's het probleem ook kunnen zien en zodoende met een oplossing kunnen komen. Ik snap dat het flikkerende scherm random is en dus lastig te filmen, maar zou je een poging kunnen wagen? Als je dat samen met het trackpad in een kort filmpje kunt krijgen dan zou dat erg helpenquote:Op dinsdag 19 september 2017 13:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Gisteren een mooie Cube Thinker i35 binnen gehad. Nu lijkt hier helaas een defect in aanwezig te zijn.
Af en toe flikkert het beeldscherm. Het gebeurd niet in bepaalde applicaties, maar compleet random wordt het scherm zwart en komt deze een paar seconde later weer terug. Tevens ligt het trackpad behoorlijk los, en voel ik hem bij gebruik los in de behuizing schuiven.
Betreft order 34720453
Hi, ik zie het inderdaad! Dat zou je inderdaad wel aannemen op basis van de tracking, maar daar zit wel eens een enkele keer een volgorde-foutje in. Ik heb m'n collega van onze shipping-afdeling gevraagd er nader naar te kijken en dan hoor je van me als ik meer weetquote:Op dinsdag 19 september 2017 11:48 schreef iBenny het volgende:
Hola!
Begin augustus heb ik de Bluboo S8 besteld. Die zou naar mijn idee allang bezorgd moeten zijn. Nu keek ik en zag de orderstatus sinds 13 september op "The consignment has left the border point" staan, nadat hij op 9 september aangeboden zou zijn. Hij is dus weer terug naar China? Wat nu?
Betreft order 32863006
Hi, we leven inderdaad nogquote:Op woensdag 20 september 2017 08:53 schreef radeloosje1987 het volgende:
Banggood, leven jullie nog 😬?
Hi, mij is net verteld dat de roze dit weekend binnenkomt, en de andere kleuren dan volgende week. Ik ga er vanuit dat je niet voor de roze gaat, dus als het even meezit gaat 'ie volgende week op de postquote:Op woensdag 20 september 2017 09:06 schreef dimmak het volgende:
Heb heb de Xiaomi Mi A1 besteld. Eerst stond er op de productpagina dat hij 20 september werd verwacht. Nu is die datum weg en mijn order staat nog steeds op backorder. Heb je misschien enig idee wanneer deze verzonden zo kunnen worden? Mijn huidige telefoon loopt echt tegen zijn einde aan.(Ordernummer: 35015253)
Hi, volgens de tracking ligt je pakketje bij de plaatselijke Primera (mochten dat er meerdere zijn dan stuur ik je via DM het adres van de Primera-vestiging). Zou je daar kunnen kijken en het me daarna laten weten?quote:Op zaterdag 16 september 2017 20:20 schreef TOKK het volgende:
Hallo, mijn order 33881578 is nog steeds niet binnen. Eind augustus besteld met PDM en zou dus binnen 12 werkdagen binnen moeten zijn. Volgens de shipping info was de delivery al een aantal keren unsuccessful maar bij ons is nog niemand aan de deur geweest.
2017-09-07 13:49 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-07 12:39 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-07 09:53 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-07 09:43 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-06 22:14 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-06 21:07 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-06 09:46 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-06 09:29 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-05 11:04 The item has been processed in the country of destination
2017-09-01 00:28 The item is in transit
2017-08-29 08:06 The item is pre-advised
Hi, die lijkt een beetje kwijt te zijn inderdaad! Wil je een resend of een refund?quote:Op zaterdag 16 september 2017 19:41 schreef Sjeeser het volgende:
Enig idee waar mijn bestelling (ordernummer: 33514788) is? De track & trace werkt niet, en het is inmiddels een maand onderweg. Dat ben ik niet gewend van Banggood
Aannames kerel..quote:Op donderdag 21 september 2017 11:38 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, mij is net verteld dat de roze dit weekend binnenkomt, en de andere kleuren dan volgende week. Ik ga er vanuit dat je niet voor de roze gaat, dus als het even meezit gaat 'ie volgende week op de post
Ik ga mijn best doen en kom hier op terug! Bedankt voor de reactie.quote:Op donderdag 21 september 2017 11:27 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is uiteraard zeer vervelend! Ik heb even een filmpje nodig waarom de problemen zichtbaar zijn zodat m'n collega's het probleem ook kunnen zien en zodoende met een oplossing kunnen komen. Ik snap dat het flikkerende scherm random is en dus lastig te filmen, maar zou je een poging kunnen wagen? Als je dat samen met het trackpad in een kort filmpje kunt krijgen dan zou dat erg helpen
Hi, ik heb van m'n collega begrepen dat je bestelling inderdaad is teruggestuurd naar ons, en dat ze je daarover hebben gecontact per mail. Omdat je niet binnen 3 dagen hebt gereageerd (zegt zij, niet boos worden op mij als het niet kloptquote:Op vrijdag 15 september 2017 19:16 schreef Sjechov het volgende:
Kunnen jullie mij helpen?
Ik kreeg een vaag mailtje van Banggood waarin stast dat iets wat ik werkelijk net besteld heb terug gestuurd zou zijn. Zou heel snel zijn.
Zouden jullie eens willen kijken?
Order nr. 34629952
Doe maar een refund. Wel een beetje jammerquote:Op donderdag 21 september 2017 11:45 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, die lijkt een beetje kwijt te zijn inderdaad! Wil je een resend of een refund?
Dat kreeg ik via de mail inderdaad ook doorquote:Op donderdag 21 september 2017 10:57 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, toevallig heb ik net navraag gedaan naar o.a. jouw order. Het zit als volgt: je pakketje is hier leeg aangekomen, en om die reden is er hier niet voor getekend, waardoor deze automatisch retour afzender is gegaan.
Dat zegt uiteraard helemaal niet dat je een lege doos hebt opgestuurd, want er kan onderweg van alles misgaan. Omdat we graag willen uitzoeken waar het mogelijk is misgegaan, zou het helpen als je een foto van de bon of het pakketje o.i.d. hebt: heb je die destijds per mail opgestuurd (of heb je die nog ergens)?
Ik wacht je reactie af en we komen alsnog tot een goede oplossing
Wat een soap, en ik was er al zo bang voor dat het mis zou gaanquote:Om een officieel onderzoek op te kunnen starten zal de geadresseerde een schaderapport (damage report via CN24 formulier) moeten laten opmaken bij de bezorgdienst in China en zal daarvoor de zending mee moeten nemen. Verder hebben we foto's nodig van het beschadigde artikel, detailopnames van de beschadiging, de gehele verpakking met adressering en barcode, het adres met barcode, de schade aan de verpakking en de binnenkant van de verpakking. Alleen als deze info beschikbaar is, kunnen we vanuit hier een onderzoek voor je opstarten. Als het al retour gestuurd is zal het schaderapport en de foto's niet meer lukken, dus dan is toch even een kwestie van afwachten nu.
Klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 16 september 2017 23:03 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Dit heb ik zelf ook meegemaakt. Delivery office hoeft in dit geval niet je lokale Post NL punt te zijn, maar kan ook gewoon een distributiecentrum zijn (je pakketje kan dus nog ergens anders in NL zijn). Dat het pakketje daar wellicht niet is aangekomen kan ik niet verklaren. Al had ik dat ook toen (3x volgens mij). Ik heb vervolgens toch gewoon het pakketje gekregen.
Zou je kunnen proberen je code hier in te voeren? Als je pakketje echt zo ver is dat het (bijna) bezorgd kan worden, dan hoort hier informatie tevoorschijn te komen. Het kan zelfs al zo zijn dat er een 3S code is aangemaakt voor je pakketje. Deze kan je dan weer op de Post NL site invullen voor verdere / betere tracking binnen NL.
Ik zie het nu inderdaadquote:Op donderdag 21 september 2017 11:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
Aannames kerel..Ik heb wel een roze besteld. Mooie eyecatcher aan mijn oor.
Bedankt voor je reactie, de eerste batch was dus ook al vertraagd.
Thanks! Heb ze meteen besteldquote:Op donderdag 21 september 2017 11:19 schreef Banggood het volgende:
[..]
Met code fc7ba9 krijg je 20% korting op de Mini Bluetooth Earphones
Ok topquote:Op donderdag 21 september 2017 11:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen en kom hier op terug! Bedankt voor de reactie.
Geen dank en veel plezier ermee!quote:Op vrijdag 22 september 2017 03:45 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Thanks! Heb ze meteen besteld.
Het gaat helaas geregeld mis met het achterlaten van briefjes en dat is erg vervelend. Gelukkig heb je je bestelling nog te pakken gekregen en is 'ie niet teruggestuurd naar onsquote:Op donderdag 21 september 2017 20:46 schreef TOKK het volgende:
[..]
Klopt inderdaad.
Ik heb de code in de link geplakt en volgens deze zou het pakket op het postkantoor in onze plaats liggen.
Ik heb het vanmiddag opgehaald.
Wel een beetje vreemd; normaal gesproken komt er een koerier langs en als je niet thuis bent ligt er een blaadje in je brievenbus met de vervolgstappen. Niet gehad.
Hi, ik heb inderdaad je foto's gezien, en uit de info blijkt in ieder geval dat je de telefoon gewoon hebt opgestuurd, dus het komt sowieso goed en je krijgt van ons gewoon een goede oplossing, inclusief teruggave van de verzendkosten, dus geen zorgenquote:Op donderdag 21 september 2017 18:53 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Dat kreeg ik via de mail inderdaad ook door
Ik ga alles iig ook even bij PostNL aankaarten, dat heeft ook nog wel zin ivm de verzekering die ik er bij genomen had. Dat was dan misschien toch wel een verstandige zet
Op 2 augustus heb ik een foto van het pakje en de bon gemaild. Heb sowieso de hele papierhandel bewaard ook vanwege die verzekering, dus die kan ik eventueel nog wel even weer opzoeken als er meer info nodig is.
Moest toch wel weer aan dat batterij verhaal denken, ik had wel op het pakketje gezet dat er een (defecte) telefoon in zat namelijk.
Edit: PostNL vroeg net of ik bewijs van jullie heb gekregen in de vorm van foto's oid, dat het idd leeg was.![]()
Ben benieuwd of.. wat er precies op die doos staat, want 17track heeft het wel over iets van een 'note'.
Nog een reactie:
[..]
Wat een soap, en ik was er al zo bang voor dat het mis zou gaan![]()
Thanks!quote:Op donderdag 21 september 2017 11:33 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie het inderdaad! Dat zou je inderdaad wel aannemen op basis van de tracking, maar daar zit wel eens een enkele keer een volgorde-foutje in. Ik heb m'n collega van onze shipping-afdeling gevraagd er nader naar te kijken en dan hoor je van me als ik meer weet
Hi, je pakketje is inderdaad weer op weg naar ons..quote:
Zorgen zijn er inmiddels niet echt meer hoor, jullie proberen alles wel netjes op te lossenquote:Op vrijdag 22 september 2017 06:00 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb inderdaad je foto's gezien, en uit de info blijkt in ieder geval dat je de telefoon gewoon hebt opgestuurd, dus het komt sowieso goed en je krijgt van ons gewoon een goede oplossing, inclusief teruggave van de verzendkosten, dus geen zorgen
Ik heb m'n collega gevraagd of ze iets van foto's hebben gemaakt, maar dat is niet het geval, en dat is niet zo slim.
Zou je nog even kunnen proberen wat je bij PostNL als reactie krijgt met alle voorhandenzijnde info? Dat hoor ik dan graag van je, en mocht PostNL helemaal niets doen dan zorgen wij dus voor een oplossing!
Ik vond het een vreemd mailtje. Nooit eerder gehad. Vertrouwde die uberhaupt niet (rare layout, andere opbouw, etc.)quote:Op donderdag 21 september 2017 12:04 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb van m'n collega begrepen dat je bestelling inderdaad is teruggestuurd naar ons, en dat ze je daarover hebben gecontact per mail. Omdat je niet binnen 3 dagen hebt gereageerd (zegt zij, niet boos worden op mij als het niet klopt) hebben ze het aankoopbedrag gerefund, dus dat zou je weer op je rekening moeten hebben
Ah, helaas. Dan ga ik voor een refund en kijk nog ff verderquote:Op vrijdag 22 september 2017 08:03 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, je pakketje is inderdaad weer op weg naar ons..Wil je dat we het product opnieuw verzenden of kies je voor een refund?
De site geeft 7-20 werkdagen aan.quote:Op zaterdag 23 september 2017 00:00 schreef kapeens het volgende:
Hey hoe lang duurt untracked verzending ongeveer bij jullie? Ik wacht nu al een maand op meerdere orders die bijna tegelijk verzonden zijn. Normaal waren jullie eens stuk sneller
Goeie tip van die app. Alleen ik zie dat ze al sinds 25 augustus in nederland zouden zijn...... Ik neem aan dat dat niet zo lang hoeft te duren ;-(quote:Op zondag 24 september 2017 00:40 schreef Azerdion het volgende:
[..]
De site geeft 7-20 werkdagen aan.
Heb jij de app op je telefoon? Binnen de app kan je untracked orders toch tracken tot aan de (Nederlandse) grens. De kans is groot dat Post NL pakketjes vasthoudt. Geen idee waarom, zou best kunnen dat ze untracked een lagere prioriteit geven of zo.
Ik wacht ook nog op een pakketje dat al sinds de 16e in NL is. Maar tot nu toe is het altijd goed gekomen bij mij, dus ik wacht het wel af.
Je kan altijd nog je ordernummers achterlaten, dan wil Banggood vast wel even een check doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |