Hoi Benno.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:53 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb echt preciés hetzelfde scenario wel eens meegemaakt, ik hoefde toen zelfs niets te doen, maar mag mij niet meer begeven binnen een straal van 2km van kinderboerderijen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:53 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb echt preciés hetzelfde scenario wel eens meegemaakt, ik hoefde toen zelfs niets te doen, maar mag mij niet meer begeven binnen een straal van 2km van kinderboerderijen.
Dus je zat daar als 15jarige zonder shirt op het speelpleinquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:47 schreef Oeps123 het volgende:
Ik was op vakantie, ik ben 15, maar heb een stiefbroertje van 4, dus ik was met hem naar een speeltuin gegaan, en omdat het vrij heet was had ik alleen een sportbroekje aan en geen shirt...
En ik hing dus aan een rek waar je aan kan hangen en dan zo hand voor hand naar de overhand moet komen
En toen vond mijn broertje het grappig om mijn broek naar beneden te trekken, terwijl ik daar hing, niet wetende dat ik geen onderbroek aan had, wat hij dus natuurlijk alleen maar grappiger vond, en ermee weg rende, waarna ik natuurlijk meteen naar beneden sprong om erachteraan te gaan en terug te pakken
Maar dit was natuurlijk best genant, midden in een speeltuin, en je zag sommige vaders/moeders me ook heel raar aankijken
Hebben meer mensen dit soort dingen meegemaakt? En zoja, wat deden jullie toen?
Wat kán je doen in zo'n situatie?quote:
hoe oud was je toendertijd?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:33 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik ging een keer op zondagmorgen zwart geld ophalen voor een klus die ik had gedaan. Mevrouw maakte open in haar badjas die toevallig open viel.
Jaren later pas gerealiseerd dat ze wellicht in natura wilde betalen..
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:53 schreef LompeHork het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |