geen 35cm+ zeker?quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:12 schreef LurkJeRot het volgende:
Bovenlicht stond open, ik woonde op de begane grond maar redelijk afgelegen. Ik dacht: ik duik even acher het gordijn en doe even snel het raampje dicht, niemand die het ziet.
Wel dus, de huisbazin was net haar hond aan het uitlaten en ze zag mij in vrijwel mijn gehele glorie uitgerekt voor het raam staan
Niet eens huurverlaging gekregen
Ja, want aan de passagierskant zat je overbuurvouw.quote:Op zondag 9 april 2017 03:12 schreef Aiciu het volgende:
Ik werd gepijpt en toen keek de overbuurvrouw mee![]()
En afgelopen week seks gehad in de auto op een afgelegen parkeerplaats, kwamen er opeens 2 mensen bij dat bedrijf vandaanIk dacht dat ze dicht waren dus had het condoom naast mn auto naar buiten gegooid
Lees eens beter.quote:Op zondag 9 april 2017 05:21 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ja, want aan de passagierskant zat je overbuurvouw.
Haha inderdaad. Vrouwen die zich express gaan uitkleden terwijl ze weten dat je kijkt. Zo irritant.quote:Op zondag 9 april 2017 10:22 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik ben een blauwe maandag dakdekker geweest... Laat ik het zo zeggen.. je kijkt nergens meer van op...
Zoveel naakte mensen gezien.. of vrouwen die er expres een spelletje van maken etc..
Zie isabeau in de post boven je.quote:Op zondag 9 april 2017 10:22 schreef Zolderkamer het volgende:
Zoveel naakte mensen gezien.. of vrouwen die er expres een spelletje van maken etc..
Toepasselijke usernaam heb je... I see you.quote:Op zondag 9 april 2017 03:12 schreef Aiciu het volgende:
Ik werd gepijpt en toen keek de overbuurvrouw mee![]()
En afgelopen week seks gehad in de auto op een afgelegen parkeerplaats, kwamen er opeens 2 mensen bij dat bedrijf vandaanIk dacht dat ze dicht waren dus had het condoom naast mn auto naar buiten gegooid
Waarom ga je naakt in de tuin liggen?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:02 schreef lichtknopje het volgende:
Laatst nog, lag bloot in de tuin te zonnen.
Staat m'n schoonpa ineens voor m'n neus. Kwam ff koffie drinken. Begon te zeggen dat hij het niet fijn vond. Ik antwoorde met dat het mijn huis en mijn thuis is en hij het fatsoen moet hebben aan te bellen. Zomaar binnen lopen met je sleutel is niet de bedoeling.
Heb hem er niet meer over gehoord :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |