Een van de leukste scenes blijft toch dat Pycelle zich half beschijt wanneer hij over de Mountain bezig is terwijl die opeens achter hem staat.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 14:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik vind Qyburn leuker dan Pycelle
Tywinquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:04 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Een van de leukste scenes blijft toch dat Pycelle zich half beschijt wanneer hij over de Mountain bezig is terwijl die opeens achter hem staat..
quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ze zag er toch ook prachtig uit?.
Tywin was een baas, zijn enige zwakte waren zijn liefde en haat voor zijn kinderen.quote:
De aanwijzing dat het wel een enorme anti-climax zou zijn als gewoon blijkt dat ze niet voorbij die muur kunnen komenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 14:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Over die wall trouwens: Jon moet er wel van overtuigd zijn dat die geen stand zal houden, anders zou hij zich niet druk maken om de white walkers. Maar welke aanwijzingen dat de wall geen stand zal kunnen houden zijn tot nu toe gegeven?
"O... ho jongens! HO! Er staat een muur. Rechtsomkeer dan maar weer!"quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:59 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
De aanwijzing dat het wel een enorme anti-climax zou zijn als gewoon blijkt dat ze niet voorbij die muur kunnen komen
Mooi ook hoe die op het eind meteen weer in z'n rol valtquote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er was wel een deleted scène overDat iedereen het dus wel doorheeft, maar niemand geeft een neuk om Pycelle
Ja duhquote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:59 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
De aanwijzing dat het wel een enorme anti-climax zou zijn als gewoon blijkt dat ze niet voorbij die muur kunnen komen
In de show zit het ook. Benjen legt dat uit aan Bran wanneer hij hem bij de Wall aflevert.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 16:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja duh
Doet er niets aan af dat er wel een goed motief in het verhaal moet zitten.
In de boeken is de muur zelfs magisch bezegeld zodat ze er niet door kunnen. Of zoiets ook ooit in de show is verteld weet ik niet, maar zowel dan mist er een reden waarom het zo dringent is.
Als het magie-element er in de show uit is gelaten is het al een stuk verklaarbaarder.
Volgens mij niet. En dan is er altijd nog Moontea.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 16:57 schreef VeX- het volgende:
Was Sansa nou zwanger (van Ramsey) of beeld ik me dingen in?
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 17:05 schreef Poes. het volgende:
Ze hebben het water rond de Wall niet voor niks laten bevriezen in de intro
1 van de populairste drankjes van de dames in westerosquote:Op donderdag 3 augustus 2017 16:58 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Volgens mij niet. En dan is er altijd nog Moontea.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3? 2 Hansquote:Op donderdag 3 augustus 2017 13:13 schreef Tchock het volgende:
Ik vind Euron wel erg sterk gecast en geacteerd. En het schrijfwerk is ook wel goed, met veel humor. Het is alleen niet zo'n heel interessant personage maar dat hoeft ook niet elk personage te zijn.
Tof deze week om te zien dat alle verbonden in werking treden en de legers samenkomen. De serie pikt echt heel erg snel tempo op; feitelijk zijn er al drie houses vernietigd in drie afleveringen
House Frey is uitgemoord door Arya, House Tyrell verwoest door de Lannisters en Dorne verslagen door Euron en z'n Pirates of the Carribean-act.quote:
Die casual kijkers hier snappen er echt geen hol van.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 13:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iemand die de toekomst en geschiedenis kan zien geen boeiend personage vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |