Vrouwen het stemrecht ontnemen is niet echt dé oplossing. Het kan het probleem misschien beperken, maar we moeten andere maatregelen treffen dan dat. Dit topic gaat dan ook niet over het vrouwenstemrecht afschaffen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:32 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nogmaals: jouw oplossing voor de huidige problemen in Nederland is vrouwen het stemrecht afnemen.
Want jij voelt je persoonlijk bedreigd door de huidige mondiale ontwikkelingen. En door jouw kokervisie kom je tot zulke bizarre conclusies.
Er zijn hier mensen die het wel met mij eens zijn. En wat de degenen die het niet met mij eens zijn te vertellen hebben, heb ik al gelezen.quote:Lees jij nou maar eens goed wat alle anderen hierover te vertellen hebben.
Waar is jouw mening dan wel op gebaseerd?quote:Dat ik een eigen mening heb die ik niet heb gecreëerd door TV te kijken of de krant te lezen betekend niet dat ik tot bizarre conclusies kom.
Daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waar is jouw mening dan wel op gebaseerd?
Nee, maar het doet er niet toe. Je weet wat mijn mening is, dat is al genoeg.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:07 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom niet? Schaam je je ervoor?
Toch is het wel belangrijk om te weten welke bronnen iemand raadpleegt om tot een mening over bepaalde zaken te komen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:09 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Nee, maar het doet er niet toe. Je weet wat mijn mening is, dat is al genoeg.
Welke conclusie trek je dan precies?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:13 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Toch is het wel belangrijk om te weten welke bronnen iemand raadpleegt om tot een mening over bepaalde zaken te komen.
Je leest geen kranten en kijkt geen tv om je mening te vormen. Schrijf je zelf.
Hoe vorm jij je mening dan wel? En als je dat niet wilt vertellen, moet je niet verbaasd zijn dat ik mijn eigen conclusie trek.
Geef nou eens antwoord.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:13 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Welke conclusie trek je dan precies?
Ik stel een vraag. Draai er niet omheen en geef gewoon een antwoord.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:14 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik mijn informatie vandaan haal?
Leg dan eens uit waar je denkt dat ik mijn informatie vandaan haal ipv eromheen te draaien.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:27 schreef Hiddendoe het volgende:
Geen antwoord. Tja, ik weet eigenlijk al genoeg.
Pokemon?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:25 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Leg dan eens uit waar je denkt dat ik mijn informatie vandaan haal ipv eromheen te draaien.
Is lezen voor jou echt zo moeilijk? Ik stelde de vraag waar jij je info vandaan haalt. Niet van de tv of via kranten, schreef je zelf.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:25 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Leg dan eens uit waar je denkt dat ik mijn informatie vandaan haal ipv eromheen te draaien.
In welk opzicht is TS een zwakkere?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:49 schreef Plompzakker het volgende:
Jullie linksies zijn normaal toch voor het opkomen voor de zwakkere? Waarom vallen jullie hem hier dan opeens massaal aan?
In het opzicht dat ik in de minderheid ben.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
In welk opzicht is TS een zwakkere?
Welke minderheid?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:52 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
In het opzicht dat ik in de minderheid ben.
Deze vraag ook even beantwoorden, Firewarrior.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Is lezen voor jou echt zo moeilijk? Ik stelde de vraag waar jij je info vandaan haalt. Niet van de tv of via kranten, schreef je zelf.
Waar haal jij je info dan wel vandaan?
Deze is veel beterquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
Lekker nummertje zo toch? Niks mis mee, vrijheids van meningsuiting heet dat
Ik ben van beiden geen fanquote:
Ik alleen van Sly.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik ben van beiden geen fan
Als ik oudere muziek luister is het toch meestal wel The Rolling Stones, Jefferson Airplane, ToTo, dat soort dingen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |