Onwaar.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:02 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Saudi Arabië is een volledige monarchie, niemand heeft daar stemrecht. Het zou best kunnen dat er geen verbod is op vrouwen stemrecht in de islam, maar het wordt gedemotiveerd.
[..]
Nee, waar het om gaat is dat je op weg bent om anderhalf topic vol leugens en onderbuikgevoel vol te plempen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:02 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Saudi Arabië is een volledige monarchie, niemand heeft daar stemrecht. Het zou best kunnen dat er geen verbod is op vrouwen stemrecht in de islam, maar het wordt gedemotiveerd.
[..]
Klopt, maar in de bron die ik eerder stuurde kwam een moslim onder zijn straf uit omdat hij de Britse wet niet kende, en volgens zijn cultuur en opvoeding zijn vrouwen waardeloos. Het zal wel vaker gebeuren, ook in Nederland. Ik denk niet dat alle misdrijven die elke dag worden gepleegd op TV komen, dus ja.
Maar dit topic gaat niet over verkrachting. We weten dat moslims relatief vaker iemand verkrachten dan niet-moslims. Laten we het daarop houden. Al worden ze wel gestraft, ze hebben het alsnog gedaan.
Wtf? Wat lul je nu over SA zeg? Er wordt daar wel degelijk gestemd, bv voor de 'gemeenteraad'. En vrouwen mogen daar inmiddels ook voor meestemmen en zelfs meedoen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:02 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
[..]
Klopt, maar in de bron die ik eerder stuurde kwam een moslim onder zijn straf uit omdat hij de Britse wet niet kende, en volgens zijn cultuur en opvoeding zijn vrouwen waardeloos. Het zal wel vaker gebeuren, ook in Nederland. Ik denk niet dat alle misdrijven die elke dag worden gepleegd op TV komen, dus ja.
Maar dit topic gaat niet over verkrachting. We weten dat moslims relatief vaker iemand verkrachten dan niet-moslims. Laten we het daarop houden. Al worden ze wel gestraft, ze hebben het alsnog gedaan.
Dat doe jij, ja. Ik kom met feiten en goede argumenten, terwijl users als jij alleen hun gevoelens gebruiken. Het is zogenaamd zielig voor vrouwen, blablablabla.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:10 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nee, waar het om gaat is dat je op weg bent om anderhalf topic vol leugens en onderbuikgevoel vol te plempen.
Welke feiten? Dat ze in sa niet stemmen?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:25 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dat doe jij, ja. Ik kom met feiten en goede argumenten, terwijl users als jij alleen hun gevoelens gebruiken. Het is zogenaamd zielig voor vrouwen, blablablabla.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:25 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dat doe jij, ja. Ik kom met feiten en goede argumenten, terwijl users als jij alleen hun gevoelens gebruiken. Het is zogenaamd zielig voor vrouwen, blablablabla.
Saudi Arabië is een monarchie.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:31 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Welke feiten? Dat ze in sa niet stemmen?
Nee, een theocratie.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:41 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Saudi Arabië is een monarchie.
Zoals in Nederland, of op een andere manier?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Nee, een theocratie.
Maar er wordt wel degelijk gestemd daar.
Het is geen democratie, dus nee, niet zoals in Nederland.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:47 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Zoals in Nederland, of op een andere manier?
Ja het maakt uit daar het iets kan zeggen over de houding tov vrouwen in het algemeen en vrouwen van de 'andere groep' (niet-gelovige, blanke, westerse,...).quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:51 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom de afkomst van de slachtoffers ertoe doet. Evenals de kring waarin dit gebeurt. Maakt het minder uit als het een bekende is ofzo?
Kan me overigens voorstellen dat als je echt gelijk hebt de cijfers nadelig zijn voor de groep waarim bekenden een zedenmisdrijf begaan. Onder het mom, dit lossen we intern op.
Klopt, maar er is in de islam wel sprake van vrouwonderdrukking die erger is dan het ontnemen van het vrouwen stemrecht.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:53 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Het is geen democratie, dus nee, niet zoals in Nederland.
Maar er wordt wel gestemd en vrouwen mogen gewoon stemmen, sinds een aantal jaar zich ook verkiesbaar stellen.
Er is in de islam geen enkel verschil tussen mannen en vrouwen op het gebied van stemmen.
Dat klopt niet. Je hebt mijn posts niet goed gelezen. Je komt hier weer om te trollen, terwijl je had gezegd dat je geen aandacht meer aan mij zou besteden. Doe dat dan ook niet, want ik heb er niks aan.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:52 schreef Hiddendoe het volgende:
Korte samenvatting van het gedachtegoed van Firewarrior: Als vrouwen het stemrecht ontnomen wordt, worden vrouwen niet meer verkracht.
Sorry, meer kan ik er niet van maken.
Noem eens wat voorbeelden die erger zijn dan geen stemrecht hebben (en dus geen kans hebben zaken te beïnvloeden/veranderen)?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:10 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Klopt, maar er is in de islam wel sprake van vrouwonderdrukking die erger is dan het ontnemen van het vrouwen stemrecht.
[..]
Dat klopt niet. Je hebt mijn posts niet goed gelezen. Je komt hier weer om te trollen, terwijl je had gezegd dat je geen aandacht meer aan mij zou besteden. Doe dat dan ook niet, want ik heb er niks aan.
Wacht even. In S-A wordt eveneens geen jodenbelasting geheven, maar dat betekent niet zulk beleid voortkomt uit de islam.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:53 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Het is geen democratie, dus nee, niet zoals in Nederland.
Maar er wordt wel gestemd en vrouwen mogen gewoon stemmen, sinds een aantal jaar zich ook verkiesbaar stellen.
Er is in de islam geen enkel verschil tussen mannen en vrouwen op het gebied van stemmen.
Laat maar zien dat dat de islam tegen vrouwen stemrecht is...quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wacht even. In S-A wordt eveneens geen jodenbelasting geheven, maar dat betekent niet zulk beleid voortkomt uit de islam.
Dat is onmogelijk omdat de islam inherent anti-democratisch is.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:16 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Laat maar zien dat dat de islam tegen vrouwen stemrecht is...
Ik heb jouw posts wel degelijk goed gelezen. En de jouw weerwoord op reacties van mij en diverse anderen nog beter.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:10 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Klopt, maar er is in de islam wel sprake van vrouwonderdrukking die erger is dan het ontnemen van het vrouwen stemrecht.
[..]
Dat klopt niet. Je hebt mijn posts niet goed gelezen. Je komt hier weer om te trollen, terwijl je had gezegd dat je geen aandacht meer aan mij zou besteden. Doe dat dan ook niet, want ik heb er niks aan.
Dat heb ik al gesteld, daar heb je dus idd gelijk in.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk omdat de islam inherent anti-democratisch is.
Met een snelle Google search heb ik dit allemaal gevonden: http://skepticsannotatedbible.com/quran/women/long.htmlquote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:12 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Noem eens wat voorbeelden die erger zijn dan geen stemrecht hebben
Als je stemt heb je niet al te veel macht. Je moet maar het geluk hebben dat er überhaupt een partij is waarmee je 100% eens bent, zonder dat ie bestaat uit charlatans die bij de verkiezingen van alles beloven maar vervolgens heel wat anders doen. Maar goed dat is weer een andere discussie.quote:(en dus geen kans hebben zaken te beïnvloeden/veranderen)?
Jij trekt verkeerde conclusies en je interpreteert duidelijk mijn posts verkeerd. Anders zou je niet met dat soort verwijten aan komen zetten. Overigens geef je nu dus toe dat je aan het trollen bent, omdat je dat vermakelijk vindt.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:19 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik heb jouw posts wel degelijk goed gelezen. En de jouw weerwoord op reacties van mij en diverse anderen nog beter.
Anderen stellen goede vragen, komen met goede argumenten, en jouw reactie is steevast het zelfde riedeltje.
"Wij lezen niet goed", "wij komen trollen", enz. Jij daarentegen geeft je mening, maar je bedoelt dat wat JIJ vind, dat dat de enige en absolute waarheid is.
Jij acht (sommige) vrouwen verantwoordelijk voor de huidige toestand in Nederland. Terwijl je lekker voorbijgaat dat er al sinds de val van de muur en later de val van het communisme er een wereldwijde kentering plaats vind in de westerse wereld.
Jij zit je blind te staren op een nietig detail, je kijkt niet naar het grote geheel.
En ja, ik kan het niet laten om toch maar weer te reageren, omdat het zo vermakelijk is om te zien dat wanneer jij je in het nauw gedreven voelt dat je dan meteen op de man (of vrouw) gaat spelen.
Het is dus per definitie niet mogelijk om te stellen dat:quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dat heb ik al gesteld, daar heb je dus idd gelijk in.
Maar dat geld voor zowel mannen als vrouwen. Er is geen sprake van mannen wel, vrouwen niet in dit geval.
Verreweg de meeste 'islamitische' landen kennen een vorm van stemrecht waarbij er geen sprake is van vrouwen die niet mogen stemmen.
Er mag helemaal niet zomaar verkracht worden. Alhoewel je een punt zou hebben als je vraagtekens zou zetten bij wat onder verkrachting valt en wat niet. Op verkrachting staat de doodstraf in de sharia.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:22 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Met een snelle Google search heb ik dit allemaal gevonden: http://skepticsannotatedbible.com/quran/women/long.html
In de islam zijn vrouwen objecten die je zomaar mag verkrachten en je mag volgens de koran je vrouw slaan als ze niet naar je luistert.
[..]
Als je stemt heb je niet al te veel macht. Je moet maar het geluk hebben dat er überhaupt een partij is waarmee je 100% eens bent, zonder dat ie bestaat uit charlatans die bij de verkiezingen van alles beloven maar vervolgens heel wat anders doen. Maar goed dat is weer een andere discussie.
Nogmaals: jouw oplossing voor de huidige problemen in Nederland is vrouwen het stemrecht afnemen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:23 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Jij trekt verkeerde conclusies en je interpreteert duidelijk mijn posts verkeerd. Anders zou je niet met dat soort verwijten aan komen zetten. Overigens geef je nu dus toe dat je aan het trollen bent, omdat je dat vermakelijk vindt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |