abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172853257
OP VAN IEMAND ANDERS:

quote:
Iedereen kent ze wel, van die SJW's die alles racistisch of seksistisch vinden. "Dankzij" de acties van die domme lui kun je volgens veel mensen beter je kop verliezen dan dat je een racist bent. Dit slaat natuurlijk nergens op. Niet alles is discriminatie.

Klacht: SJW's janken dat alles racistisch is en verraden liever hun land dan dat ze racist worden genoemd.
Subklacht: Politieke correctheid is de verkeerde term. Onbewust zeg je dan namelijk dat die gestoorde sjw's gelijk hebben, terwijl je ze eerder politiek incorrect zou moeten noemen. Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening, dus daarom hoef je ook niet te benadrukken dat een specifieke groep gelijk heeft, terwijl je het er niet mee eens bent.

Hier een paar video's om te laten zien om wat voor soort debielen het gaat:

De politieke "correctheid" is ook duidelijk te zien in films als Star Wars: The Force Awakens met een zwarte jongen en blanke meid als hoofdpersonen. Het lijkt wel alsof ze speciaal gekozen werden omdat ze tot een "minderheid" behoren, en niet omdat het goede acteurs zijn. Vroeger waren de hoofdpersonen altijd blanke mannen. Disney denkt blijkbaar dat dat racistisch en seksistisch is. Maar de vraag is of blanke mannen afwijzen voor een rol in een film puur omdat ze blank en mannelijk zijn niet racistisch is. Ik denk dat het antwoord ja is.

Transformers: The Last Knight schijnt het derde golfs feminisme te promoten, maar ik heb die film niet gekeken dus ik weet het niet precies. Ik denk dat het tegenwoordig wel een trend is om de derde golf van het feminisme en het sjw'isme te promoten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2017 14:18:48 ]
  woensdag 2 augustus 2017 @ 14:20:10 #2
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_172853301
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:13 schreef Firewarrior het volgende: [..] In Nederland is niet ieder mens gelijkwaardig.
Fijn dat we dit beeld van Nederland moeten beschermen.

Man man man
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_172853320
quote:
12s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:16 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zodat ie zich verheven kan voelen tov zowel moslims als rechts. Als ie alleen de eerste groep zo zou benaderen, dan zou ie eng dicht in de buurt komen van het worden van 'extreem-rechts'.
Die tactiek is bekend, LelijKnap. Feit is echter dat je van mijn hand geen enkele post zult vinden waarin ik de conservatieve islam, islamisering of conservatief religieuze ideeën in het algemeen toejuich.

En daar wringt de schoen: je ziet dat ik consequent bent, en dat irriteert je mateloos.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_172853338
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:15 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Oh maar vriendelijke LelijKnap, volgens mij heb ik nog helemaal niet met elkaar vergeleken middels deze methode.

Jij komt hier met cijfers aan die wat mij betreft amper inhoud hebben. Het betreft een ander land, met andere sociale omstandigheden (bijvoorbeeld 5x zoveel zwangerschappen onder 15-17 jarigen) en is wat mij betreft nietszeggend zonder een gedegen afvalligenschatting.
Dat deed je zojuist (als ik kijk naar christenen, dan, dus...). Ze kunnen voor jou amper inhoud hebben. Goed. Ze kunnen voor mij veel inhoud hebben.
pi_172853346
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:20 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Man man man
Wat een zegen hè, dat we lieden als Firewarrior hebben om onze Waarden en Normen te beschermen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 2 augustus 2017 @ 14:22:35 #6
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_172853351
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:13 schreef Firewarrior het volgende: [..] Ook hebben moslims allerlei privileges. Hun geloof geeft ze automatisch een voordeel. Zo kunnen sommige moslims het voor elkaar krijgen om een vrouw te verkrachten zonder daarvoor een straf te krijgen. Als excuus verzinnen ze dan namelijk dat ze in hun cultuur hebben geleerd dat vrouwen niks waard zijn. En dat is één voorbeeld, er zijn er nog veel meer.
Dus kunnen verkrachten is een privilege?

Ik ben blij dat je het beste voor hebt met de dames in ons land :'(
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
pi_172853358
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:22 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je het beste voor hebt met de dames in ons land :x
^O^ Ziekelijk, niet?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 2 augustus 2017 @ 14:26:50 #8
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_172853446
Ik heb het gevoel dat Firewarrior niet meer op mijn berichten durft reageren :'(
  woensdag 2 augustus 2017 @ 14:26:57 #9
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_172853448
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:22 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Het niet gestraft worden is een privilege
pi_172853461
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja, dat sneeuwvlok-gehuil kennen we onderhand wel. Punt is: jouw waanbeelden zijn geen feiten, en het kan ook enkel voortkomen uit een compleet verwrongen wereldbeeld dat je serieus oppert om vrouwen een basaal recht als stemrecht te willen afnemen 'om onze cultuur te beschermen'.

Hoe dan ook, vrouwen zijn de lul, of ze nou door haatbaarden of rechts-conservatieve hipsters worden benaderd.

.
Ik post feiten, maar de meeste mensen zijn zo gehersenspoeld dat ze niet eens door hebben wat er aan de hand is. Social justice is gewoon niet het belangrijkste wat er is, en dat we nu het vrouwenstemrecht als een basisrecht zien wil niet zeggen dat het dat ook echt is. Je komt niet echt met argumenten, in plaats daarvan jank je maar door over hoe vrouwen zo zielig zijn en altijd het slachtoffer zijn. Terwijl de realiteit toch een beetje anders is. Er zijn altijd mannen die bereid zijn om een vrouw te beschermen, zelfs als er niks aan de hand is. Dat zie je ook terug in jouw postgedrag.

Vroeger vond men vrouwen te onverantwoordelijk om te mogen stemmen en moesten ze het aan mannen overlaten. Ze hoefden zich dan ook geen zorgen te maken over de politiek, dat was dan wel een bijkomend voordeel. Als Nederland islamiseert verandert er heel veel, en dan zal het afschaffen van het vrouwenstemrecht ook niet het enige zijn wat vrouwen zal overkomen. Misschien zal de invoer van het vrouwenstemrecht er op de lange termijn zelfs voor zorgen dat vrouwen minder rechten zullen hebben.
pi_172853481
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:20 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Man man man
Dan moet je wel de rest van mijn post erbij zetten.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:13 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

In Nederland is niet ieder mens gelijkwaardig. Vrouwen hebben meer maatschappelijke rechten, die mogen inprincipe alles wat wettelijk toegestaan is. Maar als mannen iets willen doen wat als vrouwelijk wordt beschouwd zijn er meteen mensen die ze manipuleren om dat niet te mogen. Ondertussen moet wel afgedwongen worden dat vrouwen mannelijke beroepen beoefenen en "mannelijke" dingen doen. Zelfs als je het vrouwenstemrecht afschaft zijn mannen nog niet gelijk aan vrouwen.

Ook hebben moslims allerlei privileges. Hun geloof geeft ze automatisch een voordeel. Zo kunnen sommige moslims het voor elkaar krijgen om een vrouw te verkrachten zonder daarvoor een straf te krijgen. Als excuus verzinnen ze dan namelijk dat ze in hun cultuur hebben geleerd dat vrouwen niks waard zijn. En dat is één voorbeeld, er zijn er nog veel meer.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 14:29:12 #12
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_172853493
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:26 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Het niet gestraft worden is een privilege
Nou oké, vrijelijk kunnen verkrachten dan. Wel #lifegoals inderdaad.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 14:30:19 #13
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_172853515
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:29 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Nou oké, vrijelijk kunnen verkrachten dan. Wel #lifegoals inderdaad.
Is niet echt een nobel streven idd :T
pi_172853523
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:22 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Sommige moslims hebben blijkbaar het recht om zomaar een vrouw te verkrachten. Daarmee wil ik niet zeggen dat het goed is, integendeel.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 14:30:43 #15
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_172853525
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:28 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Dan moet je wel de rest van mijn post erbij zetten.

[..]

Ik wacht nog steeds op jouw terrorbeeld van Islamitisch Nederland, je mening over de teruglopende aantallen moslims en de steeds rechtser wordende verkiezingsuitslagen.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 14:31:41 #16
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_172853543
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:30 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Sommige moslims hebben blijkbaar het recht om zomaar een vrouw te verkrachten. Daarmee wil ik niet zeggen dat het goed is, integendeel.
Nou vooruit, dan schrappen we dat voorrecht uit het wetboek der Nederlands recht.

Heb je een bron trouwens?
pi_172853564
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:30 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op jouw terrorbeeld van Islamitisch Nederland, je mening over de teruglopende aantallen moslims en de steeds rechtser wordende verkiezingsuitslagen.
Het zou natuurlijk mooi zijn als we de islamisering tegen kunnen gaan. Overigens heeft Mark Rutte niet bepaald het beste vluchtelingenbeleid.
pi_172853569
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Die tactiek is bekend, LelijKnap. Feit is echter dat je van mijn hand geen enkele post zult vinden waarin ik de conservatieve islam, islamisering of conservatief religieuze ideeën in het algemeen toejuich.

En daar wringt de schoen: je ziet dat ik consequent bent, en dat irriteert je mateloos.
Je bent heel consequent in de houding die je jezelf aanmeet, niet in de verdeling van kritiek. Er is een discussie gaande over islamisering waarin een vraag wordt gesteld en i.p.v. dat je de vraagsteller aantoont welke punten reden tot zorgen zijn haal je één voorbeeld aan om een punt te kunnen maken over conservatief-rechts.

Ik vraag later naar meer argumenten, die -zoals je dondergoed weet- gigantische verschillen tussen conservatief-rechts en islam zullen duiden. En dan geef je niet thuis. Waarom? Want dan valt je verhaaltje ('zelfde maaltijd op een ander boordje' - 'en ik ben het mooiste boordje') waar jij jezelf aan optrekt, uit elkaar.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2017 14:35:56 ]
  woensdag 2 augustus 2017 @ 14:33:58 #19
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_172853597
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:32 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Het zou natuurlijk mooi zijn als we de islamisering tegen kunnen gaan. Overigens heeft Mark Rutte niet bepaald het beste vluchtelingenbeleid.
Lees het anders even terug.
2005: 944 duizend
2012: 825 duizend

En hoe zat het met het terrorbeeld en de tendens naar rechts-conservatief?
  woensdag 2 augustus 2017 @ 14:36:01 #20
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_172853649
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:27 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ik post feiten, maar de meeste mensen zijn zo gehersenspoeld dat ze niet eens door hebben wat er aan de hand is. Social justice is gewoon niet het belangrijkste wat er is, en dat we nu het vrouwenstemrecht als een basisrecht zien wil niet zeggen dat het dat ook echt is. Je komt niet echt met argumenten, in plaats daarvan jank je maar door over hoe vrouwen zo zielig zijn en altijd het slachtoffer zijn. Terwijl de realiteit toch een beetje anders is. Er zijn altijd mannen die bereid zijn om een vrouw te beschermen, zelfs als er niks aan de hand is. Dat zie je ook terug in jouw postgedrag.

Vroeger vond men vrouwen te onverantwoordelijk om te mogen stemmen en moesten ze het aan mannen overlaten. Ze hoefden zich dan ook geen zorgen te maken over de politiek, dat was dan wel een bijkomend voordeel. Als Nederland islamiseert verandert er heel veel, en dan zal het afschaffen van het vrouwenstemrecht ook niet het enige zijn wat vrouwen zal overkomen. Misschien zal de invoer van het vrouwenstemrecht er op de lange termijn zelfs voor zorgen dat vrouwen minder rechten zullen hebben.
Zielig? De enige die vrouwen hier systematisch wegzet als zielige wezens ben jij. Want ze zijn kennelijk te labiel om 'correct' te kunnen stemmen.

En beschermen... het beschermen van stemrecht voor vrouwen is het beschermen van onze Grondwet. Lijkt me een prima casus om je hard voor te maken. Want wat gaat er volgen als we op basis van de waanbeelden van rechts-conservatieve hipsters zomaar links en rechts de rechten van burgers gaan inperken? Wat wordt de volgende stap? Stemrecht ontnemen van mensen met een allochtonen achtergrond? Stemrecht enkel nog voor mensen met minstens HAVO-opleiding? Stemrecht afpakken van lieden die minder dan 30.000 euro bruto per jaar verdienen?

Je hebt geen bal begrepen van 'onze cultuur'. Ga nog een paar jaar de geschiedenisboeken in, zoek er wat grote Verlichte filosofen bij en leer dat in onze cultuur vaststaande eigenschappen van mensen, zoals leeftijd, geslacht, etniciteit en validiteit, van geen invloed mogen zijn op hun positie binnen de Westerse samenleving... enkel hun individuele karakter en gedrag bepalen dat.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_172853689
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:31 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Nou vooruit, dan schrappen we dat voorrecht uit het wetboek der Nederlands recht.

Heb je een bron trouwens?
http://www.telegraaf.nl/b(...)ege_opvoeding__.html

Daarnaast zijn er ook veel moslims die een meisje verkrachten, waaropvolgend het meisje geen aangifte durft te doen. En het is denk ik geen verrassing dat een man uit een Midden-Oosters moslim land (vooral uit een gebied waar nu oorlog is) eerder iemand verkracht dan een man uit een ander land. Het zou wel kunnen dat mannen uit landen waar oorlog is een trauma hebben opgelopen en daarom zelf wangedrag vertonen. Maar de koran is ook niet bepaald een vriendelijk boek.
  Moderator woensdag 2 augustus 2017 @ 14:39:41 #22
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_172853729
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:36 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Zielig? De enige die vrouwen hier systematisch wegzet als zielige wezens ben jij. Want ze zijn kennelijk te labiel om 'correct' te kunnen stemmen.

En beschermen... het beschermen van stemrecht voor vrouwen is het beschermen van onze Grondwet. Lijkt me een prima casus om je hard voor te maken. Want wat gaat er volgen als we op basis van de waanbeelden van rechts-conservatieve hipsters zomaar links en rechts de rechten van burgers gaan inperken? Wat wordt de volgende stap? Stemrecht ontnemen van mensen met een allochtonen achtergrond? Stemrecht enkel nog voor mensen met minstens HAVO-opleiding? Stemrecht afpakken van lieden die minder dan 30.000 euro bruto per jaar verdienen?

Je hebt geen bal begrepen van 'onze cultuur'. Ga nog een paar jaar de geschiedenisboeken in, zoek er wat grote Verlichte filosofen bij en leer dat in onze cultuur vaststaande eigenschappen van mensen, zoals leeftijd, geslacht, etniciteit en validiteit, van geen invloed mogen zijn op hun positie binnen de Westerse samenleving... enkel hun individuele karakter en gedrag bepalen dat.
Ik blijf de term rechtsconservatieve hipster ietwat tegenstrijdig vinden
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_172853755
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:33 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Lees het anders even terug.
2005: 944 duizend
2012: 825 duizend

En hoe zat het met het terrorbeeld en de tendens naar rechts-conservatief?
Ik zie steeds meer moslims binnenkomen. Overigens: http://www.dagelijksestan(...)elingen-op-te-nemen/

Het zou me niet heel erg verbazen als dit echt waar is. Mark Rutte is een charlatan en bedrieger. Wat is jouw bron waarin staat dat er moslims Nederland uit worden gezet, en er daardoor steeds minder moslims hier wonen?
  woensdag 2 augustus 2017 @ 14:40:56 #24
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_172853758
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:32 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je bent heel consequent in de houding die je jezelf aanmeet, niet in de verdeling van kritiek. Er is een discussie gaande over islamisering waarin een vraag wordt gesteld en i.p.v. dat je de vraagsteller aantoont welke punten reden tot zorgen zijn haal je één voorbeeld aan om een punt te kunnen maken over conservatief-rechts.

Ik vraag later naar meer argumenten, die -zoals je dondergoed weet- gigantische verschillen tussen conservatief-rechts en islam zullen duiden. En dan geef je niet thuis. Waarom? Want dan valt je verhaaltje ('zelfde maaltijd op een ander boordje' - 'en ik ben het mooiste boordje') waar jij jezelf aan optrekt, uit elkaar.
Alleen al het gegeven dat je zo luchtig en blasé bent over zoiets als het ontnemen van stemrecht op basis van geslacht geeft aan dat je er gewoon geen zak van begrepen hebt. "Ja, dat is maar één ding dat overeenkomt, maar...." _O-

In de kern is dat ook precies de reden waarom jij en een willekeurige haatbaard inwisselbaar zijn. Precies dezelfde mentaliteit: een gepredestineerde orde, hetzij ingesteld door een godheid, hetzij ingesteld door 'de natuur', bepaalt de positie van leden van een samenleving, en dat tegengaan leidt tot de 'ondergang' van een gezonde samenleving. En daarom moet er, hetzij door een religieus wetssysteem dan wel een 'op de natuurlijke orde' gegronde wijziging van de Grondwet plaatsvinden om 'erger' te voorkomen.

Onderaan de streep krijgen in dit geval vrouwen precies dezelfde in een mooi doosje verpakte drol gepresenteerd.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 2 augustus 2017 @ 14:40:58 #25
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_172853759
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:37 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)ege_opvoeding__.html

Daarnaast zijn er ook veel moslims die een meisje verkrachten, waaropvolgend het meisje geen aangifte durft te doen. En het is denk ik geen verrassing dat een man uit een Midden-Oosters moslim land (vooral uit een gebied waar nu oorlog is) eerder iemand verkracht dan een man uit een ander land. Het zou wel kunnen dat mannen uit landen waar oorlog is een trauma hebben opgelopen en daarom zelf wangedrag vertonen. Maar de koran is ook niet bepaald een vriendelijk boek.
Oh wat vreemd, ik dacht dat we het over Nederlands recht, ons Nederland en Nederlandse normen en waarden hadden.

Heb je ook een Nederlandse bron? Want Engelse misdrijven zeggen mij weinig over de staat hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')