Uitstekend tijdstip voor een PMDS en AMDSquote:
Dat dan weer wel jaquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Uitstekend tijdstip voor een PMDS en AMDS
Ik zou sowieso voorstander zijn van de eredivisie op zaterdag(middag), maar dat geheel terzijde.
Dan komt er echt geen hond meer naar het stadionquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou sowieso voorstander zijn van de eredivisie op zaterdag(middag), maar dat geheel terzijde.
Zal wel meevallen. Heb zelf vaak meer moeite met die zondagmiddag en als ik zo om me heen kijk ook wel. Maargoed, de KNVB wil het niet ivm het amateurvoetbal.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan komt er echt geen hond meer naar het stadion
Goed van de knvb.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Heb zelf vaak meer moeite met die zondagmiddag en als ik zo om me heen kijk ook wel. Maargoed, de KNVB wil het niet ivm het amateurvoetbal.
Lol.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:39 schreef yats het volgende:
Wat een bagger OP. Dat je niets met beide clubs hebt is prima, maar dit komt wel erg sneu over.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit gaat toch niemand zitten kijken.
Volgens mij wordt dat niet gedaan omdat jugend altijd op zaterdagochtend / middag speeltquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat geeft ie toch ook aan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 12:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat niet gedaan omdat jugend altijd op zaterdagochtend / middag speelt
En terecht.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Heb zelf vaak meer moeite met die zondagmiddag en als ik zo om me heen kijk ook wel. Maargoed, de KNVB wil het niet ivm het amateurvoetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |