quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zou maar even rustig aan doen.. voor je het weet sta je in een heg geparkeerd. Duizelig aan het verkeer deelnemen lijkt me geen goed plan.
quote:
twitter:RenaultSportF1 twitterde op woensdag 02-08-2017 om 09:06:26Robert #Kubica driving our R.S.17! Even our garage was too excited! #BudaTest https://t.co/f5lpilaVuJ reageer retweet
Ook maandag kan nog te snel zijn.quote:
Weet ik, vandaar ook die opmerking over een taxi. Mijn baas weet ervan en die zei ook al doe maar rustig aan en hou me op de hoogte.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ook maandag kan nog te snel zijn.
Godverdommequote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:56 schreef ondeugend het volgende:
Zo vertrok Kubica vanmorgen. Klikken voor het filmpjetwitter:RenaultSportF1 twitterde op woensdag 02-08-2017 om 09:06:26Robert #Kubica driving our R.S.17! Even our garage was too excited! #BudaTest https://t.co/f5lpilaVuJ reageer retweet
Ga naar een nudistencamping. Ok er lopen vast wel verlepte oude vellen rond, maar aangezien je toch niet verder kunt kijken dan een meter heb je daar geen last vanquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
De horror. Ze zouden campings/vakantieparken/hotels moeten maken waar géén gillende kinderen rondrennen én die niet 65+ zijn, maar gewoon speciaal voor jonge mensen zoals wij die geen kinderen willen en zeker geen gillende kinderen om ons heen.
De bedoeling is dat ik dalijk wel verder kan kijken hequote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ga naar een nudistencamping. Ok er lopen vast wel verlepte oude vellen rond, maar aangezien je toch niet verder kunt kijken dan een meter heb je daar geen last van
Ik hoop dat hij de kwalificatietijd van Palmer flink verbeterd, die zal wel met zweet in z'n billen naar de tests kijken.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:47 schreef Rossdale het volgende:
Kubica al binnen een halve seconde van de kwalificatietijd van Palmer. En hij heeft nog een uurtje
Iemand die 100 rondjes in de auto heeft gereden tov iemand die dat al een half seizoen doet. Dat hij uberhaupt binnen 5 tienden komt is al indrukwekkendquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:59 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij de kwalificatietijd van Palmer flink verbeterd, die zal wel met zweet in z'n billen naar de tests kijken.
Jolyon Palmer 1:18.415quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Iemand die 100 rondjes in de auto heeft gereden tov iemand die dat al een half seizoen doet. Dat hij uberhaupt binnen 5 tienden komt is al indrukwekkend
Haha kwam mijn vriend ook al meequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:51 schreef ChatGirl het volgende:
Veterstrikdiploma en zwemdiploma natuurlijk ook niet vergeten![]()
Maarre, ik zou het diploma van mijn hoogst genoten opleiding in ieder geval meesturen.
Heb het nog nooit meegenomen naar een solliciatiegesprek. Maar ik stuur wel mijn master en bachelor op.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ik moest gisteren hetzelfde. Dus gewoon bachelor, master en PhD meegenomen
Zei ze 'heb je niet je A-levels?' (soort middelbare school dus). Ik: nou... denk je dat de PhD niet genoeg is...?
Daar moest ze het wel mee eens zijn
Ja, dat was mijn gedachte op zich ook (al was het een kleine moeite om alles mee te nemen)quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Eigenlijk is Master alleen voldoende lijkt me. Want zonder bachelor geen Master, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |