SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaha jaquote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:56 schreef Burdie het volgende:
Miezzz gefeliciteerd!
Even voor mijn beeld, ligt die placenta nog altijd in de vriezer?
Goedzakje heeft tanden! Die hebben wij nog niet!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:13 schreef ReginaFalange het volgende:
Haha Selv!
En jezus alle babies die jonger zijn dan de mijne verplaatsen zich en de mijne is eindelijk akkoord gegaan met rollen, doet hij nu ook in zijn badje trouwens... Echt kerel, je bent 7,5 maanden oud. Het wordt tijd om wat meer te bewegen.
Ik heb het idee dat hij wat meer geinteresseerd is in de uiterlijke ontwikkeling. Twee gloednieuwe hagelwitte tandjes en hij heeft hard gewerkt aan zijn haargroei. Vandaag bijna een uur met mijn clutch en make-up spiegeltje gespeeld.
"Ooh, maar dat deed ik met jullie ook" en "wat kan er gebeuren?"quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:00 schreef Selvaria het volgende:
Ooh Q., dan zou ik ook niet amused zijn.Wat zei ze er zelf over?
Naar wat voor functie heb je gesolliciteerd? Je was (bent) zelfstandige toch?
whut, like, zonder baby, die gewoon thuis laten?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:11 schreef Selvaria het volgende:
Schpannend!![]()
Doet me denken aan mijn schoonouders die in een van de eerste weken dat mijn man's oudste broer was geboren lekker gingen borrelen in de stad omdat hij toch wel lekker doorsliep.Ik zie ze wel eens een blik wisselen als wij vertellen hoe win iets aanpakken, maar ze respecteren dat verder wel en zien gelukkig prima in dat wij de ouders zijn en wij dus bepalen.
Het scheelt dat ik de babyfoon op mijn mobiel kan zien, kijk dus wel af en toe in mijn rondje 😊quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:27 schreef Nazil het volgende:
Ik voel mij al schuldig als ik de auto van de ene kant naar de andere kant van het huis verzetik blijf echt binnen het bereik van de babyfoon. In principe slaapt hij altijd door maar heel af en toe wordt hij nog wel eens in paniek wakker. De laatste dagen vaak, zullen die verdomde tanden wel zijn. Hij grijpt ook elke keer naar z'n oren.
oké dat scheelt idd.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik de babyfoon op mijn mobiel kan zien, kijk dus wel af en toe in mijn rondje 😊
Nou, ik dacht precies het zelfde.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Wow wist niet dat dat op die leeftijd ook nog kon? En ik maar denken dat ik na dat eerste jaar 'safe' zat ....
ditquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 08:33 schreef WupWup het volgende:
Wij cosleepen ook, maar dat is vooral zodat ik mn bed niet uit hoef
Dat is inderdaad geen fijne situatie.. Hopelijk kan ze snel slapen zonder een van jullie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:18 schreef Selvaria het volgende:
Mijn man en L. cosleepen momenteel.![]()
Ik kan echt niet (meer) slapen met haar in de kamer, en zij niet zonder (een van) ons. Ik voed haar nu dus in slaap, en als ik zelf naar bed ga voed ik haar nog even, kruipt man naast haar en ga ik op een matras liggen. Als ze zich 's nachts meldt kom ik weer opdraven. Totaal niet zoals ik het zou willen, maar ik doe geen oog dicht anders en we krijgen haar nog niet haar eigen bed in.
Ja, zo werkt het hier ook wel, maar ik geloof dat je dat door het cosleepen ook een beetje in standhoudt. Toen I destijds met drie maanden in haar eigen kamer ging slapen, waren er direct minder nachtvoedingen nodig. Nabijheid creëert ook behoefte, denk ik. Niet dat het erg is hoor! Ik geniet er nu erg van met Y, het is heel gezellig. Bij I was ik meer gespannen, over geluidjes tijdens het slapen e.d. Nu niet. Dus ik weet nog niet zo goed of we nu weer met drie maanden de stap nemen naar eigen slaapkamer. We zien wel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 08:49 schreef Roomsnoes het volgende:
+1. S komt nog meerdere keren per nacht en dankzij cosleepen kan ik je niet vertellen hoe vaak precies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |