Tijd om je bingokaart in te leveren bij de Leen Bakker!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:58 schreef ReginaFalange het volgende:
Het blijkt dat die eieren dus al minimaal een jaar verkocht zijn. Dus ook toen ik zwanger was.
Aaah, dat is lief!quote:
Ja, klopt, ongeveer 28 uur later was ze erquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:10 schreef Quoi het volgende:
Miezz, je gebroken vliezen! En toen was je eerst thuis nog aan het rommelen toch? Niet meteen pats boem wee enzo?
[..]
Aaah, dat is lief!
Boks!quote:
Eieren? Ik volg je even nietquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:30 schreef Crumpette het volgende:
Ik zag laatst voor het eerst bumba en ik vroeg me serieus af wat voor hypnotiserend space-program het was. Serieus, hoe high zijn de makers? Hoe kan dat op tv belanden??![]()
Bijlezen met 2 gaat nog wel. Meeposten... nope.
Sunshine, hoe houdt dat verband met de eieren?
Ik bestel het altijd mee met mijn boodschappen overigens en of ik er 2 of 10 bestel, daar maalt niemand om. Ik neem aan dat andere mensen die interesse hebben in bulk-kopen dat ook wel doorhebben.
Goeie stats Q! Ik denk steeds 'oh M gaat gelijk op met T', maar hij is wel een stuk groter![]()
![]()
hij doet me denken aan mijn oudste als ik een foto zie.
Dat wel uiteraard. Maar ik koop zelf altijd zoveel mogelijk biologisch dus ik baal er van.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:03 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Tijd om je bingokaart in te leveren bij de Leen Bakker!
Je leeft toch nog, en goedzakje doet het ook nog, wat wil je nog meer
M. had dat ook zo erg. Wat hier hielp was ouder wordenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:30 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Boks!
En verlatingsangst![]()
Wist niet dat dat zo erg kon zijn zeg, iemand die weet of dat verschillend kan zijn bij jongens vs meisjes?
Haar broer had het een beetje, bij Pollewop is bij de box/kinderwagen/bed/speelkleed/kinderstoel weglopen reden tot ernstig drama met rood hoofd, dikke tranen en snottebellenparade.
Oh. Ik dacht dat je inhaakte op alle eier-ophefquote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Eieren? Ik volg je even nietIk bedoelde ermee dat een paar jaar geleden heel veel nutrilon opgekocht werd door Aziatische mensen, zodat wij elke keer misgrepen. Wat bedoelde jij?
Van welke datum is T? Nu ben ik ook benieuwd naar jouw oudste natuurlijk. Ook zo'n beertje?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:30 schreef Crumpette het volgende:
Goeie stats Q! Ik denk steeds 'oh M gaat gelijk op met T', maar hij is wel een stuk groter hij doet me denken aan mijn oudste als ik een foto zie.
L. likt ook liever aan N.'s Duplo inderdaad. Babyspeelgoed is voor baby's.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:43 schreef Crumpette het volgende:
Herkenbaar selv![]()
al het babyspeelgoed is sowieso overgeslagen hier en T speelt gewoon mee met de duplo. Anders, goed, maar met een rammelaar hoef je niet meer aan te komen. Gelukkig bracht schoonmoeder gezellig nóg een knuffelbeest met een belletje er in
. Maar beide omas waren weer heel open in overleggen over de verjaardag
want we hebben nagenoeg alles al natuurlijk, en toch 2 leuke kados gevonden die niet overlappen!
Bumba is de hel.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:30 schreef Crumpette het volgende:
Ik zag laatst voor het eerst bumba en ik vroeg me serieus af wat voor hypnotiserend space-program het was. Serieus, hoe high zijn de makers? Hoe kan dat op tv belanden??![]()
Bijlezen met 2 gaat nog wel. Meeposten... nope.
Sunshine, hoe houdt dat verband met de eieren?
Ik bestel het altijd mee met mijn boodschappen overigens en of ik er 2 of 10 bestel, daar maalt niemand om. Ik neem aan dat andere mensen die interesse hebben in bulk-kopen dat ook wel doorhebben.
Goeie stats Q! Ik denk steeds 'oh M gaat gelijk op met T', maar hij is wel een stuk groter![]()
![]()
hij doet me denken aan mijn oudste als ik een foto zie.
Klinkt als dat wij van dezelfde generatie zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:54 schreef ReginaFalange het volgende:
Maple town.![]()
En teddy ruxpin natuurlijk!
Er was hier ooit een user die Bumba gebruikte om te kunnen sexen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:02 schreef Nazil het volgende:
Bumba is hel en een uitkomst tegelijk. Daar kan hij zo een kwartier met open mond naar kijken. Een kwartier is uitzonderlijk lang voor onze actieveling.
Zal ik dan maar schuld bekennenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:23 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Er was hier ooit een user die Bumba gebruikte om te kunnen sexen.
Ik dacht ook serieus dat er een fokker was die zat te fappen terwijl hij Bumba op heeft staan of elke week los ging op de Bumba knuffels bij de Intertoys.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:41 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
Zal ik dan maar schuld bekennen
Ochtend sex met een dreumes in de buurt vraagt om creatieve oplossingen
Dat je dat nog weet
Ik moest jou zin wel een paar keer lezen want ik dacht eerst dat iemand bumba gebruikte om sex mee te hebben. Pas na een paar keer lezen viel het kwartje![]()
Ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:14 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Klinkt als dat wij van dezelfde generatie zijn
Tijgert jouw baby trouwens al? Zag iemand heel dicht bij een la.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:56 schreef Selvaria het volgende:
He, teleurstellend dat dat de clou van het verhaal is.
Ze gaat al draaiend en achteruit schuivend de hele kamer door. Ze belandt steeds onder de bank of onder de tafel en begint vervolgens te miepen dat ze er niet meer onder vandaan komt.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:03 schreef ReginaFalange het volgende:
[..]
Tijgert jouw baby trouwens al? Zag iemand heel dicht bij een la.
Muwhahaa was jij dat ja?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:41 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
Zal ik dan maar schuld bekennen
Ochtend sex met een dreumes in de buurt vraagt om creatieve oplossingen
Dat je dat nog weet
Ik moest jou zin wel een paar keer lezen want ik dacht eerst dat iemand bumba gebruikte om sex mee te hebben. Pas na een paar keer lezen viel het kwartje![]()
Ik zit zwaar in de ontkenningsfasequote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:38 schreef ikke_84 het volgende:
Sorry voor de teleurstelling
Helaas werkt die bumba truc nu niet meer. Daag ochtend sex![]()
Selvwat een dotje
Twink jij mag ook bijna naar het dreumes topic toch?
Onze eeuwige baby's
Wat een schattige foto!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:08 schreef Selvaria het volgende:
Ze gaat al draaiend en achteruit schuivend de hele kamer door. Ze belandt steeds onder de bank of onder de tafel en begint vervolgens te miepen dat ze er niet meer onder vandaan komt.
[ afbeelding ]
Ja hallo, team reflexlachjes presentquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:05 schreef ReginaFalange het volgende:
Oooh ja als ze de hele dag op je liggen te slapen met die tevreden stuit glimlachjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaha jaquote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:56 schreef Burdie het volgende:
Miezzz gefeliciteerd!
Even voor mijn beeld, ligt die placenta nog altijd in de vriezer?
Goedzakje heeft tanden! Die hebben wij nog niet!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:13 schreef ReginaFalange het volgende:
Haha Selv!
En jezus alle babies die jonger zijn dan de mijne verplaatsen zich en de mijne is eindelijk akkoord gegaan met rollen, doet hij nu ook in zijn badje trouwens... Echt kerel, je bent 7,5 maanden oud. Het wordt tijd om wat meer te bewegen.
Ik heb het idee dat hij wat meer geinteresseerd is in de uiterlijke ontwikkeling. Twee gloednieuwe hagelwitte tandjes en hij heeft hard gewerkt aan zijn haargroei. Vandaag bijna een uur met mijn clutch en make-up spiegeltje gespeeld.
"Ooh, maar dat deed ik met jullie ook" en "wat kan er gebeuren?"quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:00 schreef Selvaria het volgende:
Ooh Q., dan zou ik ook niet amused zijn.Wat zei ze er zelf over?
Naar wat voor functie heb je gesolliciteerd? Je was (bent) zelfstandige toch?
whut, like, zonder baby, die gewoon thuis laten?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:11 schreef Selvaria het volgende:
Schpannend!![]()
Doet me denken aan mijn schoonouders die in een van de eerste weken dat mijn man's oudste broer was geboren lekker gingen borrelen in de stad omdat hij toch wel lekker doorsliep.Ik zie ze wel eens een blik wisselen als wij vertellen hoe win iets aanpakken, maar ze respecteren dat verder wel en zien gelukkig prima in dat wij de ouders zijn en wij dus bepalen.
Het scheelt dat ik de babyfoon op mijn mobiel kan zien, kijk dus wel af en toe in mijn rondje 😊quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:27 schreef Nazil het volgende:
Ik voel mij al schuldig als ik de auto van de ene kant naar de andere kant van het huis verzetik blijf echt binnen het bereik van de babyfoon. In principe slaapt hij altijd door maar heel af en toe wordt hij nog wel eens in paniek wakker. De laatste dagen vaak, zullen die verdomde tanden wel zijn. Hij grijpt ook elke keer naar z'n oren.
oké dat scheelt idd.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik de babyfoon op mijn mobiel kan zien, kijk dus wel af en toe in mijn rondje 😊
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |