ja ze is net uit de makeupquote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow het spook is ook alweer wakker.
en zit volop te smiespelen fluisteren metquote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow het spook is ook alweer wakker.
Enge figuren die zelf ook niks doen!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:32 schreef Bramenstruik het volgende:
oprotten en echt heel snel, je zal me niet zo snel zien schelden, en met |Beu erbij, wat een stel!
Misschien is het anders maar mijn broer en zus zijn ook tweeling, maar ik heb nooit zo iets kleffigs mee gemaakt met hun. Zus inmiddels overleden.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:33 schreef Bramenstruik het volgende:
Bats had een vriendje vroeger, een eeneiige tweeling, was heel verwarrend
Keep your friends close, but keep your enemies closer.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:30 schreef Bramenstruik het volgende:
de twins zijn Bats haar beste vriendinnen
aww sorry liefje, dat vind ik ergquote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Misschien is het anders maar mijn broer en zus zijn ook tweeling, maar ik heb nooit zo iets kleffigs mee gemaakt met hun. Zus inmiddels overleden.
ze wil s avonds rust in de tent of een goed gesprek kunnen voeren zegt ze. Ze lult de hele dagquote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:36 schreef Cargamelk het volgende:
Billy is met haar 35 al bejaard zo te horen.
Een goed gesprek over piemels en pijpenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:39 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ze wil s avonds rust in de tent of een goed gesprek kunnen voeren zegt ze. Ze lult de hele dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |