Ahw poppedeintjequote:
Haha, once you go black you can't go back zeggen ze hequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
volgens mij hebben ze een spier geraakt, mijn rechterarm doet echt niet leuk
heb tot aan de eindexamens aan toe toerisme gestudeerd, maar er werd me toen verteld dat ik toch geen examen kon doen omdat ik in het 2e jaar niet genoeg credits (stageuren) had behaald. ik gaf aan dat in te willen halen, maar dat kon niet, ik moest dan toch echt weer terug naar de tweede. heb toen hopeloos een half jaar bij huis gezeten en daarna dus met een andere opleiding begonnen, maar zou toch graag wel weer iets met toerisme willen doenquote:
ja lach maar, hoe moet ik nu mijn NSDAP vriendjes groetenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Haha, once you go black you can't go back zeggen ze he
Ja, en dan verwikkeld in de lakens in slaap vallenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:57 schreef Drug het volgende:
[..]
we hebben het wel verdiend he, een gepassioneerde vrijpartij, een beetje vies
haha jij zou echt op mij geilen als wij gaan meetenquote:
Kom je van r&p vandaan ofzo?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:58 schreef Amavi het volgende:
[..]
heb tot aan de eindexamens aan toe toerisme gestudeerd, maar er werd me toen verteld dat ik toch geen examen kon doen omdat ik in het 2e jaar niet genoeg credits (stageuren) had behaald. ik gaf aan dat in te willen halen, maar dat kon niet, ik moest dan toch echt weer terug naar de tweede. heb toen hopeloos een half jaar bij huis gezeten en daarna dus met een andere opleiding begonnen, maar zou toch graag wel weer iets met toerisme willen doen
oehh veel tekst voor nuquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:58 schreef Amavi het volgende:
[..]
heb tot aan de eindexamens aan toe toerisme gestudeerd, maar er werd me toen verteld dat ik toch geen examen kon doen omdat ik in het 2e jaar niet genoeg credits (stageuren) had behaald. ik gaf aan dat in te willen halen, maar dat kon niet, ik moest dan toch echt weer terug naar de tweede. heb toen hopeloos een half jaar bij huis gezeten en daarna dus met een andere opleiding begonnen, maar zou toch graag wel weer iets met toerisme willen doen
Nsdap? Tf staat dat voor broerquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja lach maar, hoe moet ik nu mijn NSDAP vriendjes groeten
Stuur nog ff pics danquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:59 schreef Drug het volgende:
[..]
haha jij zou echt op mij geilen als wij gaan meeten
neemanquote:
ah nee, dit meen je toch niet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nsdap? Tf staat dat voor broer
ben je echt zoquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nsdap? Tf staat dat voor broer
wauw mental image was so realquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, en dan verwikkeld in de lakens in slaap vallen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |