abonnement Unibet Coolblue
pi_172842447
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 23:02 schreef Rookierookie het volgende:

[..]

Dan is je kind straks een concurrent voor hem
Dat is ook wel mijn angst...
pi_172842453
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 23:02 schreef Girl1989 het volgende:

[..]

Hoe ga jij met zulke situaties om dan? En woon je met iemand samen? Hoe gaat die ermee om?
Ik heb als het goed is iemand gevonden die gelijkgestemd is. Dan is het veel gemakkelijker want we kunnen beiden ons ei kwijt. We moeten nog samen gaan wonen maar bepaalde afspraken liggen er al. Ze weet mijn dont's wat dat betreft.
pi_172842477
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 22:56 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Oké, ik zal niet te veel offtopic gaan, maar ik krijg altijd een naar gevoel wanneer mensen seksuele gevoelens verbinden met dingen die zo geassocieerd zijn met jonge kinderen, en ik weet ook helemaal niet of dat in dit geval zo is.
Als het goed is... niet!
pi_172842579
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 23:05 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Ik heb als het goed is iemand gevonden die gelijkgestemd is. Dan is het veel gemakkelijker want we kunnen beiden ons ei kwijt. We moeten nog samen gaan wonen maar bepaalde afspraken liggen er al. Ze weet mijn dont's wat dat betreft.
Wat fijn!!!!! Soms denk ik ook dat hij gelukkiger zal zijn als we de relatie verbreken. Want nu heeft ie iemand die het wel/niet accepteert. Hij heeft nu wel iemand die hem niet zomaar om dit laat gaan... Maarja het zou voor hem zoveel makkelijker zijn als ie iemand vindt die gelijkgestemd is... Soms krijg ik ook wel het idee dat hij de relatie wel op wil geven, zegt soms ook "ik vind wel weer een ander en anders blijf ik eeuwig vrijgezel". Pijnlijke opmerking!
pi_172842721
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 23:05 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Ik heb als het goed is iemand gevonden die gelijkgestemd is. Dan is het veel gemakkelijker want we kunnen beiden ons ei kwijt. We moeten nog samen gaan wonen maar bepaalde afspraken liggen er al. Ze weet mijn dont's wat dat betreft.
Dankjewel voor je openheid.
pi_172842741
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 23:09 schreef Girl1989 het volgende:

[..]

Wat fijn!!!!! Soms denk ik ook dat hij gelukkiger zal zijn als we de relatie verbreken. Want nu heeft ie iemand die het wel/niet accepteert. Hij heeft nu wel iemand die hem niet zomaar om dit laat gaan... Maarja het zou voor hem zoveel makkelijker zijn als ie iemand vindt die gelijkgestemd is... Soms krijg ik ook wel het idee dat hij de relatie wel op wil geven, zegt soms ook "ik vind wel weer een ander en anders blijf ik eeuwig vrijgezel". Pijnlijke opmerking!
Ik denk ook dat hij momenteel een dubbele bodem heeft. Het kan ook zo zijn dat hij over deze fetisj heen groeit en dan is alle heisa voor niets geweest. Maar het blijft vooralsnog een probleem, zeker als er later kinderen komen. Wat moeten zij dan gaan denken als ze zover zijn? Zelf hopelijk zo vroeg mogelijk uit de luiers maar pappa heeft ze aan.
pi_172842889
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 23:13 schreef Girl1989 het volgende:

[..]

Dankjewel voor je openheid.
Ja, ik weet dat erover praten oplucht. Geweld komt er niet aan te pas, maar ik zal als het nodig is straf krijgen als een kind/jonge tiener.
pi_172846535
Waarom stuur je hem niet gewoon naar het kinderdagverblijf?
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_172846631
Maar die luiers kosten toch ook gewoon een bak geld? Betaald hij dat zelf?
pi_172850474
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 08:58 schreef 8777 het volgende:
Maar die luiers kosten toch ook gewoon een bak geld? Betaald hij dat zelf?
Hij doet er niets in, dus hij kan diezelfde luier lang blijven gebruiken toch?
pi_172850559
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:10 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Hij doet er niets in, dus hij kan diezelfde luier lang blijven gebruiken toch?
Nee, het kan wel maar hij zweet ook gewoon en die luiers worden er niet frisser op. Maar wie weet hebben ze wasbare luiers.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 12:23:07 #62
468990 Nivek34
Altijd in voor een leuk gespre
pi_172850805
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 23:09 schreef Girl1989 het volgende:

[..]

Wat fijn!!!!! Soms denk ik ook dat hij gelukkiger zal zijn als we de relatie verbreken. Want nu heeft ie iemand die het wel/niet accepteert. Hij heeft nu wel iemand die hem niet zomaar om dit laat gaan... Maarja het zou voor hem zoveel makkelijker zijn als ie iemand vindt die gelijkgestemd is... Soms krijg ik ook wel het idee dat hij de relatie wel op wil geven, zegt soms ook "ik vind wel weer een ander en anders blijf ik eeuwig vrijgezel". Pijnlijke opmerking!
Zeker een pijnlijke opmerking, wat doet dat met je?!
pi_172851131
Sorry maar dit is geen gezonde fetisj, maar een psychologische aandoening. Dit is gewoon een methode van zijn brein om met zijn leven proberen te dealen maar het lukt niet. Hij wil diep van binnen door jou gezien worden als kleine baby. Zeer ongezond voor een goede balans in de relatie. En natuurlijk zwaar onaantrekkelijk, maar dat had je al geconcludeerd.

Ik denk eerder dat hij hulp moet zoeken dan jou moet vragen of hij mag duimen in zijn rompertje naast jou. Kom op zeg. Man the fuck up.
En daar kun je hem dan wel in steunen. Maar dan zal hij eerst moeten realiseren dat dit niet gezond is en dat hij een probleem heeft.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 16:39:15 #64
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_172856346
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:41 schreef matigeuser het volgende:
Sorry maar dit is geen gezonde fetisj, maar een psychologische aandoening. Dit is gewoon een methode van zijn brein om met zijn leven proberen te dealen maar het lukt niet. Hij wil diep van binnen door jou gezien worden als kleine baby. Zeer ongezond voor een goede balans in de relatie. En natuurlijk zwaar onaantrekkelijk, maar dat had je al geconcludeerd.

Ik denk eerder dat hij hulp moet zoeken dan jou moet vragen of hij mag duimen in zijn rompertje naast jou. Kom op zeg. Man the fuck up.
En daar kun je hem dan wel in steunen. Maar dan zal hij eerst moeten realiseren dat dit niet gezond is en dat hij een probleem heeft.
Dat hoeft echt niet zo te zijn hoor. Beetje psychologie van de koude grond op een kwetsbaar mens loslaten. Je weet niets van de situatie.
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 2 augustus 2017 @ 16:49:05 #65
78918 SeLang
Black swans matter
pi_172856590
Poept hij dan ook in die luier of heeft hij hem alleen maar aan?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_172856663
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:41 schreef matigeuser het volgende:
Sorry maar dit is geen gezonde fetisj, maar een psychologische aandoening. Dit is gewoon een methode van zijn brein om met zijn leven proberen te dealen maar het lukt niet. Hij wil diep van binnen door jou gezien worden als kleine baby. Zeer ongezond voor een goede balans in de relatie. En natuurlijk zwaar onaantrekkelijk, maar dat had je al geconcludeerd.

Ik denk eerder dat hij hulp moet zoeken dan jou moet vragen of hij mag duimen in zijn rompertje naast jou. Kom op zeg. Man the fuck up.
En daar kun je hem dan wel in steunen. Maar dan zal hij eerst moeten realiseren dat dit niet gezond is en dat hij een probleem heeft.
In ieder geval beter dan iemand die een pedo-fetish heeft. :)
Laat hem gewoon lekker met z'n luiertje, maar ik kan me voorstellen dat dat wel een dompertje is voor de vrouwelijke sekspartner. 8)7

Ik denk niet dat hij een probleem heeft, hij moet gewoon de juiste partner zoeken. Je zult het niet geloven hoeveel hetero-mannen zich in vrouwenkleren hullen of een butplug in hun kont duwen. Zolang ze anderen geen ellende bezorgen, who cares?

Iemand die met een luiertje aan wil lopen, doet daar niemand kwaad mee. Lullig voor zijn vriendin, dat wel, maar hij doet er niemand pijn mee. Ik heb liever dat iemand een rompertje aantrekt en een plasje doet in een luiertje dan dat iemand met z'n leuter uit de broek staat bij de kleuterschool, laten we wel wezen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sigaartje op 02-08-2017 17:01:41 ]
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172857449
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:51 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

In ieder geval beter dan iemand die een pedo-fetish heeft. :)
Laat hem gewoon lekker met z'n luiertje, maar ik kan me voorstellen dat dat wel een dompertje is voor de vrouwelijke sekspartner. 8)7

Ik denk niet dat hij een probleem heeft, hij moet gewoon de juiste partner zoeken. Je zult het niet geloven hoeveel hetero-mannen zich in vrouwenkleren hullen of een butplug in hun kont duwen. Zolang ze anderen geen ellende bezorgen, who cares?

Iemand die met een luiertje aan wil lopen, doet daar niemand kwaad mee. Lullig voor zijn vriendin, dat wel, maar hij doet er niemand pijn mee. Ik heb liever dat iemand een rompertje aantrekt en een plasje doet in een luiertje dan dat iemand met z'n leuter uit de broek staat bij de kleuterschool, laten we wel wezen.
Ik zeg er verder ook niks van. Iedereen moet lekker doen en laten wat hij of zij wil, zo lang er niemand anders geschaad wordt zal het mij een worst wezen.

Desalniettemin lijkt me dat zo'n fetisj voorkomt uit psychische problemen en dat dit vaak niet het enige symptoom hiervan is. De balans van de relatie lijkt me in ieder geval ook niet helemaal lekker zo. Het bewijs daarvan is dat TS dit topic opende. Ze wil er liever niet mee geconfronteerd worden. En terecht. Een man moet zo niet willen zijn.
pi_172857492
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 17:30 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Ik zeg er verder ook niks van. Iedereen moet lekker doen en laten wat hij of zij wil, zo lang er niemand anders geschaad wordt zal het mij een worst wezen.

Desalniettemin lijkt me dat zo'n fetisj voorkomt uit psychische problemen en dat dit vaak niet het enige symptoom hiervan is. De balans van de relatie lijkt me in ieder geval ook niet helemaal lekker zo. Het bewijs daarvan is dat TS dit topic opende. Ze wil er liever niet mee geconfronteerd worden. En terecht. Een man moet zo niet willen zijn.
Tja, als vriendinlief een fetish heeft van babybilletjes poederen en zo dan heeft ze natuurlijk de perfecte partner. :D
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172857585
Ieder zijn ding zou ik zeggen. Maar ik zou er ook een beetje vreemd van opkijken. Ik zou denk ik er niet mee kunnen leven, het zou een enorme afknapper voor me zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_172859437
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 17:32 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Tja, als vriendinlief een fetish heeft van babybilletjes poederen en zo dan heeft ze natuurlijk de perfecte partner. :D
Haha ja dat zou perfect zijn.
pi_172866770
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:13 schreef 8777 het volgende:

[..]

Nee, het kan wel maar hij zweet ook gewoon en die luiers worden er niet frisser op. Maar wie weet hebben ze wasbare luiers.
Dat geld voor die luiers dat boeit me niks. Ik koop toch ook kleding?
pi_172866789
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:23 schreef Nivek34 het volgende:

[..]

Zeker een pijnlijke opmerking, wat doet dat met je?!
Ja het doet me veel pijn, alsof ik zo makkelijk inwisselbaar ben. Maar schijnbaar is die 'hobby' zo belangrijk voor hem....
pi_172866849
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:41 schreef matigeuser het volgende:
Sorry maar dit is geen gezonde fetisj, maar een psychologische aandoening. Dit is gewoon een methode van zijn brein om met zijn leven proberen te dealen maar het lukt niet. Hij wil diep van binnen door jou gezien worden als kleine baby. Zeer ongezond voor een goede balans in de relatie. En natuurlijk zwaar onaantrekkelijk, maar dat had je al geconcludeerd.

Ik denk eerder dat hij hulp moet zoeken dan jou moet vragen of hij mag duimen in zijn rompertje naast jou. Kom op zeg. Man the fuck up.
En daar kun je hem dan wel in steunen. Maar dan zal hij eerst moeten realiseren dat dit niet gezond is en dat hij een probleem heeft.
Het vervelende voor mij is dat we al bij de huisarts zijn geweest. En het ligt dus niet helemaal zoals jij zegt; althans dat zegt de huisarts....
Je hebt het of je hebt het niet (zoals je geaardheid) en jij bent zelf baas in hoeverre jij er vorm aan geeft. Netzo als met homosexualiteit....
pi_172866893
quote:
11s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:49 schreef SeLang het volgende:
Poept hij dan ook in die luier of heeft hij hem alleen maar aan?
Heel soms plast hij erin maar poepen niet. Heb ookal aangegeven dat ik dat ruik en niet prettig vind dus dat doet hij nu niet meer. Hij vindt vooral het gevoel fijn; dan wordt het dikker en zachter ofzo. Hebben samen naar een oplossing gekeken en dat is het dan natmaken met warm water...
pi_172866927
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:51 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

In ieder geval beter dan iemand die een pedo-fetish heeft. :)
Laat hem gewoon lekker met z'n luiertje, maar ik kan me voorstellen dat dat wel een dompertje is voor de vrouwelijke sekspartner. 8)7

Ik denk niet dat hij een probleem heeft, hij moet gewoon de juiste partner zoeken. Je zult het niet geloven hoeveel hetero-mannen zich in vrouwenkleren hullen of een butplug in hun kont duwen. Zolang ze anderen geen ellende bezorgen, who cares?

Iemand die met een luiertje aan wil lopen, doet daar niemand kwaad mee. Lullig voor zijn vriendin, dat wel, maar hij doet er niemand pijn mee. Ik heb liever dat iemand een rompertje aantrekt en een plasje doet in een luiertje dan dat iemand met z'n leuter uit de broek staat bij de kleuterschool, laten we wel wezen.
True that! Maarja dan rest de vraag... Ben ik dan de juiste partner? Kan ik hem gelukkig maken? Wil ik hiermee leven? Kan ik dat?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')