het is een tijdelijk (15 - 20 jaar) complex.quote:
Dus geen nieuwbouw maar gerenoveerd?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:17 schreef fespo het volgende:
[..]
het is een tijdelijk (15 - 20 jaar) complex.
wellicht daarom.
Dankjequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dus geen nieuwbouw maar gerenoveerd?
anyways, gefeliciteerd met je huisje
Enige wat ik kan meegeven is dat wanneer de muren poreus zijn (wat gips dacht ik meestal is) om ze voor je gaat verven eerst stofvrij te maken en dan te behandelen met primer en dan pas het verf er op.
Emmertje stucpasta voor de muren is het gemakkelijkst. Gaatjes in de grond gaat je laminaat overheen, wat zijn gaatjes op de verwarming?quote:Mijn vragen:
1) De bedoeling is voor de gipsmuren om de kleine gaatjes te dichten, nu ik de foto nog eens kijk zie ik ook gaatjes in de grond en op de verwarming, zal dit in de foto zitten, wellicht is de gipsmuur al 'strijkklaar?.?
Plinten zijn er om je muren te beschermen. Denk bijvoorbeeld eens aan stofzuigen etc., als je daar geen plinten hebt dan kan het zijn dat je zwarte strepen langs je muur trekt.quote:4) Langs de muren zijn al plintjes aan gebracht. Waarom is dit überhaupt?
Als ik laminaat leg heb je altijd een afwerkstrook, Is de plint dan niet overbodig, of de afwerkstroken juist onnodig?
dankje.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:06 schreef luciferhout het volgende:
[..]
Emmertje stucpasta voor de muren is het gemakkelijkst. Gaatjes in de grond gaat je laminaat overheen, wat zijn gaatjes op de verwarming?
[..]
Plinten zijn er om je muren te beschermen. Denk bijvoorbeeld eens aan stofzuigen etc., als je daar geen plinten hebt dan kan het zijn dat je zwarte strepen langs je muur trekt.
Je legt je laminaat neer en daarop doe je je lage afwerkplintjes. Dit is om het laminaat dat zwevend wordt gelegd aan te sluiten op de plinten.
[ afbeelding ]
dus 1x voorstrijk en 2 lagen verf zou moeten werken?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:39 schreef RanTheMan het volgende:
Je wanden ogen sausklaar Zijn gewoon voorzetwandjes waarvan de schroeven en naden reeds zijn dichtgesmeerd
Meer dan genoeg. Gezien de ellende die voorstrijk heel soms geeft, kan je ook een eetlepel behangplaksel in een kopje water oplossen en dat per 2,5 L latex als eerste laag gebruiken. Je hebt dan én de zuiging opgeheven én een eerste laag in de eindkleur aangebracht.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:15 schreef fespo het volgende:
dus 1x voorstrijk en 2 lagen verf zou moeten werken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop