abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_193246997
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:31 schreef usagi414 het volgende:
Leuk om die oude beelden te zien. Maar waar het idee nu vandaan komt dat Nederland als laatste de punten gaf tijdens het ESF 1988, en daardoor het VK van de overwinning afhield ?

Scott Fitzgerald ging voor VK met het (overigens prachtige) Go. Scott was best bekend in Nederland (if I had words) en woonde volgens mij ook in Nederland. Dus men verwachtte punten vanuit Nederland.
Life can be a bitch, so like it..
pi_193249443
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:13 schreef ato het volgende:

[..]

Scott Fitzgerald ging voor VK met het (overigens prachtige) Go. Scott was best bekend in Nederland (if I had words) en woonde volgens mij ook in Nederland. Dus men verwachtte punten vanuit Nederland.
Het was alleen Joegoslavië die de laatste punten gaf. En Nederland gaf inderdaad ook niets aan Scott.
pi_193256451
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:31 schreef usagi414 het volgende:
Leuk om die oude beelden te zien. Maar waar het idee nu vandaan komt dat Nederland als laatste de punten gaf tijdens het ESF 1988, en daardoor het VK van de overwinning afhield ?

Leuk filmpje met de terugblik op die tijd. Ik kan me wel voorstellen dat Geer de landenvolgorde niet helemaal in zijn hoofd meer had zo veel jaar later.

Maar ik ben ook wel blij dat Nederland Céline heeft laten winnen, in plaats van dat nogal saaie Go. :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')