Zou er niet voor wegrennen iigquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:30 schreef Chloroform het volgende:
Wie wil zich insmeren met Nutella en het mij af laten likken
Jij maakt mijn dag altijd goed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hopelijk maakt dat je dag weer een stukje beter
Gewoon.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:36 schreef Drug het volgende:
hebben jullie weleens erotiek beleefd met iemand van je eigen geslacht, terwijl je jezelf als hetero ervaart?
Moet je ons iets vertellen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:36 schreef Drug het volgende:
hebben jullie weleens erotiek beleefd met iemand van je eigen geslacht, terwijl je jezelf als hetero ervaart?
sws tardisquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:36 schreef Drug het volgende:
Nee voel mij echt vlammend homoseksueel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:36 schreef Drug het volgende:
Neequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:36 schreef Drug het volgende:
faggotwarriorquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee voel mij echt vlammend homoseksueel.
Hey Noel volgens mij ben jij homo je moet echt eens met een vent seksen hoor.quote:
5e knufquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij maakt mijn dag altijd goed.
[..]
Gewoon.
Nee ook niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:37 schreef Drug het volgende:
[..]
en iets van opwinding of verliefdheidachtig ervaren?
Niet zoals bij een vrouw.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:36 schreef Drug het volgende:
hnngquote:
heel je leven al?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee voel mij echt vlammend homoseksueel.
Giechelen is toegestaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |