Danku,quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Si.
Als je er van houdt is het echt wel aan te raden.
Te beginnen met Mistborn: The Final Empire.
Luisterboekjes zijn ook prima er van.
Bedank mij later.
Die is al hersendood Hans.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
Gaan we de Berg nog in actie zien? Liefst gewoon snel geroosterd door een draak of hij knijpt een schedel van een draak in elkaar
*sigh*quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar er werd gesteld dat Sam de eerste was die iemand had genezen, dat is niet waar.
Je punt?quote:
Trilogy is vrij cheap bij bol ook. Laat mij weten wat je er van vindt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Danku,
[..]
Die is al hersendood Hans.
nou en? Nu staat hij er ook voor joker.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Danku,
[..]
Die is al hersendood Hans.
Ik heb geen punt. Maar jij zegt dat ik iets beweer en dat is niet waar.quote:
Het is zeker bijzonder ja, maar hij is niet de eerste die iemand geneest van grayacale.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:38 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb geen punt. Maar jij zegt dat ik iets beweer en dat is niet waar.
Deze dialoog geeft aan dat Sam hier iets heel bijzonders heeft verricht.
Misschien is dat voldoende nuance voor je.
Je beseft dat hij ook niets meer is dan een robot? Hij was vergiftigd door Oberyn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
nou en? Nu staat hij er ook voor joker.
Komt goed. Heb ook e-reader. Kan het daar ook opzetten. Of staan er veel afbeeldingen in?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Trilogy is vrij cheap bij bol ook. Laat mij weten wat je er van vindt.
Klopt, die kennen de echte achtergrondverhalen niet eens van Roberts Rebellion oid.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De causual kijkers weten heel veel niet eigenlijkZijn er ook heel wat die denken dat Cersei echt kan winnen van Dany.
Sowieso had die Maester die het boek geschreven heeft ook al mensen ervan genezen? Echter een paar patiënten later werd hijzelf besmet, en ging hij dood. Zo vaardig is Sam niet hij volgde slechts de instructies, die waren ook bij andere Maesters bekend die durfden het slechts niet aan of werd het verboden door Slughorn. Hij was de eerste in millennia(?) die de methode aandurfde. Sams verhaal is van een dikkig mannetje, waar je op het slagveld niets maar die op zijn eigen manier zeer veel waarde heeft.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar er werd gesteld dat Sam de eerste was die iemand had genezen, dat is niet waar.
Viel wel wat tegen ja. Had ook meer een soort Gibraltar rots verwacht met een badass kasteel erop. En Highgarden leek echt heel klein, zeker vergeleken met Horn Hillquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar in die in de serie lijkt niet op de Casterly Rock vanuit de boeken. Zo ziet het er echt uit. [ afbeelding ]
Was voor ook een enorme tegenvaller deze episode.
Mijn vader dacht eerst dat het een grap was. Onneembare vesteging, heel hoog, in de bergen. En dan zie je datquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Viel wel wat tegen ja. Had ook meer een soort Gibraltar rots verwacht met een badass kasteel erop. En Highgarden leek echt heel klein, zeker vergeleken met Horn Hill
En we zagen Lannisport niet echtquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mijn vader dacht eerst dat het een grap was. Onneembare vesteging, heel hoog, in de bergen. En dan zie je datVolgende week maar goedmaken met die veldslag dan
Het is wat Jaime al zei: Casterly Rock doesn't matter anymore, it's the place of my childhood but it has no value anymore. Of iig met woorden van gelijke strekking. Idem met Dorne, dat boeide niet in seizoen 5/6 dus hop: weg ermee. En nu dus ook Highgarden. Krijg je eindelijk van zulke mooie spots te zien buiten de bekende Kings Landing, Winterfell e.d. krijgt het weinig screentime.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:46 schreef hafcfan het volgende:
Jammer dat Casterly Rock zo afgeraffeld moest worden
Her majesty the queen Cersei denk ik. Tenminste nu Euron de vloot van de Unsullied liet zinken, denk ik niet dat de Unsullied blijven plakken daar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie was er trouwens de baas nu over Casterly Rock?
Nee geen afbeeldingen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Komt goed. Heb ook e-reader. Kan het daar ook opzetten. Of staan er veel afbeeldingen in?
Ja maar je hebt ook iemand nodig die het reilen en zeilen in de Westerlands zelf en alle zaken rondom Casterly Rock in de gaten houdtquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Her majesty the queen Cersei denk ik. Tenminste nu Euron de vloot van de Unsullied liet zinken, denk ik niet dat de Unsullied blijven plakken daar.
Denk neef/nicht van Tywin oid.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie was er trouwens de baas nu over Casterly Rock?
Ik denk dat ze die battle skippen en we Euron zien vertellen aan Cersei dat ze Casterly Rock weer hebben.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En we zagen Lannisport niet echt![]()
Maar wat gaan die Unsullied nu doen met Euron dan?
Storms end wordt dan ook een flopsow waarschijnlijk. Misschien zien we in die spin offs nog een x het kasteel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het is wat Jaime al zei: Casterly Rock doesn't matter anymore, it's the place of my childhood but it has no value anymore. Of iig met woorden van gelijke strekking. Idem met Dorne, dat boeide niet in seizoen 5/6 dus hop: weg ermee. En nu dus ook Highgarden. Krijg je eindelijk van zulke mooie spots te zien buiten de bekende Kings Landing, Winterfell e.d. krijgt het weinig screentime.
In de trailer zien we Grey Worm en Unsullied op de battlefield staan dus die ontsnappen nog wel op de een of andere manier.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die battle skippen en we Euron zien vertellen aan Cersei dat ze Casterly Rock weer hebben.
Ah deze dus http://awoiaf.westeros.org/index.php/Damion_Lannisterquote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Storms end wordt dan ook een flopsow waarschijnlijk. Misschien zien we in die spin offs nog een x het kasteel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |