gewoon reviews lezenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:51 schreef zeer het volgende:
[..]
maar hoorde dat die misschien minder waterdicht was
dit soort dingen horen gewoon in de FAQ vind je niet
mooi, dan ben ik dat ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:51 schreef zeer het volgende:
[..]
je bent ook speciaal want je bent een van de weinige die m'n nummer niet heeft
heb liever een foto van je achterwerk ipv dit ranzige geneuzel over steenpuistenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:51 schreef Myrr het volgende:
Nou ja. Die steenpuist werd echt met de minuut groter tot het een dikke pisbult van een cm hoog en via cm breed was.Ontstoken beetje. Kan niet meer lopen.
Toch maar even ziekenhuis gegaan, halve lymfestelsel van m'n poot ontstoken, rood en dik. Whoopwhoop. 2.2 miljoen roepia in de water.
ja heb heel veel maar die Amerikanen zijn zo beperkt hehquote:
Tranen in mijn ogen van gelukquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:51 schreef zeer het volgende:
[..]
je bent ook speciaal want je bent een van de weinige die m'n nummer niet heeft
2nutz heet Celcius, grappig wel.quote:
ja dat is alsof braddie je iets gaat vertellen over juicenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:52 schreef zeer het volgende:
[..]
ja heb heel veel maar die Amerikanen zijn zo beperkt heh
sws als iemand met 100% obese in een YT filmpje iets over een hiking rugzak verteld haak ik af
ruimte genoeg in die holle ruimtequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:53 schreef zeer het volgende:
[..]
jij en ober hebben speciaal plekje in m'n hart
zou me niet verbazen als Cachet eigenlijk Fahrenheit heetquote:
denk dat 'ie van binnen wel erg sappig is hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja dat is alsof braddie je iets gaat vertellen over juicen
gelukkig dat je nu weer beetje tot bedaren komtquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:02 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Had ik wel ff nodig iemand hier heeft me echt mad gemaakt
wie? kom gaan we die klappen op zijn donerbekquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:02 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Had ik wel ff nodig iemand hier heeft me echt mad gemaakt
voor het eerst in mijn leven heb ik te doen met fruitquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:58 schreef zeer het volgende:
[..]
denk dat 'ie van binnen wel erg sappig is hoor
Echt een fijne user ben jequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:03 schreef zeer het volgende:
[..]
gelukkig dat je nu weer beetje tot bedaren komt
Geloof niet dat hij doner eetquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
wie? kom gaan we die klappen op zijn donerbek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |