Als homo zijn een keuze was dan was ik echt voor je gegaanquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:14 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik had
[KLB SC] Azpi, ik hou van je.
Zou echt zo veel ellende schelen pffquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als homo zijn een keuze was dan was ik echt voor je gegaan
ja denk je?! genoeg lekkerding voor hem?!quote:
Lopen kan ik toch al niet meer zonder pijn dus kan ik net zo goed homo wordenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou echt zo veel ellende schelen pff
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lopen kan ik toch al niet meer zonder pijn dus kan ik net zo goed homo worden
Blijf afquote:
Kweenie beetje geluk hebben ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja denk je?! genoeg lekkerding voor hem?!
Het is een belg, ik ben echt dol op belgen
hey bedankt hequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jij bent de anti-drugs tegen verliefdheid?
Wil je ook bij mij langskomen
Crack crack crack, wat is nou jouw nummer 1 ergenis? Aannames. En wat doe je nu?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Blijf afjij houdt niet van belgen noch van mannen noch van zulke kleding noch van deze muziek noch van nee azpi nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik voel hetzelfdequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lopen kan ik toch al niet meer zonder pijn dus kan ik net zo goed homo worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |