Troll verdient niks meerquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:13 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Gebrek aan argumenten dus dan stuur je maar een smiley die in dit geval nietszeggend is.
Troll verdient niks meerquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:16 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Jij bent hier de enige die trollt. Ik bespreek serieus mijn mening, en dan krijg ik dit.
Veel feministen hebben het constant over het patriachaat en over toxische mannelijkheid en over verkrachtingscultuur. En bij elke voorgestelde oplossing lijkt de focus te liggen op dat jongens zich maar anders moeten gedragen of dat mannen x, y en z moeten doen ookal dragen ze niet bij aan het probleem zijn ze nog steeds intrinsiek onderdeel van het probleem.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:11 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Met een voorbeeld zou ik je misschien verder kunnen helpen
Jij snapt het wel goed. Ben best trots op je eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:17 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Veel feministen hebben het constant over het patriachaat en over toxische mannelijkheid en over verkrachtingscultuur. En bij elke voorgestelde oplossing lijkt de focus te liggen op dat jongens zich maar anders moeten gedragen of dat mannen x, y en z moeten doen ookal dragen ze niet bij aan het probleem zijn ze nog steeds intrinsiek onderdeel van het probleem.
Je staat in elke discussie met een feminist als man al 10-0 achter simpelweg omdat je een Y chromosoom hebt. Dat voelt niet echt als gelijkheid.
Heb je ook veel voorbeelden van deze constant gedane uitspraken en al die gedane oplossingen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:17 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Veel feministen hebben het constant over het patriachaat en over toxische mannelijkheid en over verkrachtingscultuur. En bij elke voorgestelde oplossing lijkt de focus te liggen op dat jongens zich maar anders moeten gedragen of dat mannen x, y en z moeten doen ookal dragen ze niet bij aan het probleem zijn ze nog steeds intrinsiek onderdeel van het probleem.
Je staat in elke discussie met een feminist als man al 10-0 achter simpelweg omdat je een Y chromosoom hebt. Dat voelt niet echt als gelijkheid.
De gemiddelde moderne westerse (derdegolfs) feminist hangt dat soort ideeën aan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:20 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Heb je ook veel voorbeelden van deze constant gedane uitspraken en al die gedane oplossingen?
Een bron ofzo?
Want waarschijnlijk is dit dan gewoon een doorgeslagen radicalist die een podium zoekt, en niet iemand die daadwerkelijk feminisme aanhangt.
Troll verdient niks meerquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:29 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
De gemiddelde moderne westerse (derdegolfs) feminist hangt dat soort ideeën aan.
Mij is door meerdere mensen (persoonlijk dus ik heb geen bron) op het hart gedrukt dat ideeen zoals het patriachaat en verkrachtingscultuur intrinsiek onderdeel uitmaken van het feminisme. Zonder die ideeen te onderschrijven ben je geen feminist.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:20 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Heb je ook veel voorbeelden van deze constant gedane uitspraken en al die gedane oplossingen?
Maakt natuurlijk niet uit hoe je je noemt. TS beweert echter een antifeminist te zijn, maar heeft daarvoor wel uitspraken gedaan die hem exact het feminisme laten steunen. Hetgeen mij doet vermoeden dat TS of extreem achterlijk is, of nog veel waarschijnlijker een troll.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mij is door meerdere mensen (persoonlijk dus ik heb geen bron) op het hart gedrukt dat ideeen zoals het patriachaat en verkrachtingscultuur intrinsiek onderdeel uitmaken van het feminisme. Zonder die ideeen te onderschrijven ben je geen feminist.
En mij is ook verteld dat in vrouwelijke "spaces" mannen hun mond dienen te houden omdat hun meningen niet tellen als vrouwen het over hun problemen hebben.
Dus het voelt een beetje als een naar clubje voor mij tot zo ver. Ik zie gelijkheid wel zitten maar ik kan me niet met een goed geweten feminist noemen.
En ik snap ook niet zo goed waarom dat eigenlijk zo belangrijk is... als ik maar gewoon redelijke ideeen op dingen nahoud waarom boeit het dan zo ontiegelijk wat ik mezelf noem?
Jij denkt gewoon in hokjes. Wat boeit het hoe ik mezelf noem? Ik doe niet mee met die kortpittige tantes die alles seksuele intimidatie vinden en mannen haten. Integendeel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:34 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maakt natuurlijk niet uit hoe je je noemt. TS beweert echter een antifeminist te zijn, maar heeft daarvoor wel uitspraken gedaan die hem exact het feminisme laten steunen. Hetgeen mij doet vermoeden dat TS of extreem achterlijk is, of nog veel waarschijnlijker een troll.
Of misschien uit de TS zich een beetje onvoorzichtig (sommige mensen doen dat) en heb jij een onconventioneel beeld bij het feminisme. Eentje die misschien net eventjes iets te blind is voor het gedrag van de gemiddelde moderne feminist.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:34 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maakt natuurlijk niet uit hoe je je noemt. TS beweert echter een antifeminist te zijn, maar heeft daarvoor wel uitspraken gedaan die hem exact het feminisme laten steunen. Hetgeen mij doet vermoeden dat TS of extreem achterlijk is, of nog veel waarschijnlijker een troll.
Ik ben het volledig met je eens dat het een stuk nuttiger zou zijn als we hier op niveau in hadden kunnen gaan op de punten van TS. Sterker nog, dat is geprobeerd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:38 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Of misschien uit de TS zich een beetje onvoorzichtig (sommige mensen doen dat) en heb jij een onconventioneel beeld bij het feminisme. Eentje die misschien net eventjes iets te blind is voor het gedrag van de gemiddelde moderne feminist.
Ik denk dat als je iemand tegenkomt die anti-feminist is, en je hoort die persoon dingen roepen waar je het mee eens bent... dat dat niet een moment is om iemand te gotcha-en en te vernederen maar om blij te zijn dat de persoon er zinnige standpunten op nahoud en vanaf daar het respectvol met elkaar over verschillen te gaan hebben.
Ik denk dat deze discussie over het label feminisme een toxische vorm van tribalisme in de hand werkt waarin het niet meer over ideeen gaat maar over kanten en groepen mensen. Ideeen zijn veel interessanter.
Ben je bang dat ria van de borduurclub niet meer met je wil gaan shoppen als je je niet als een geforceerde feminist profileert?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:51 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens dat het een stuk nuttiger zou zijn als we hier op niveau in hadden kunnen gaan op de punten van TS. Sterker nog, dat is geprobeerd.
Als TS zich daarna op een zeer destructieve wijze in de discussie werpt, waarbij fatsoens- en discussienormen compleet uit het oog verdwenen zijn wordt dat aardig lastig. Van zinnig hoor en wederhoor is al 7 pagina's geen sprake, zijn posts enkel gevuld met onderbuikgevoel.
Bronnen zouden zijn verdenkingen van een female super state nog wat body kunnen geven, maar het blijft enkel bij één filmpje. Een filmpje dat, mocht je nog niet gekeken hebben, een reclame is van een damesschoenenfabrikant. Deze vermeende oproep tot het onderdrukken van mannen zet dames enkel aan tot zich duurdere schoenen te kunnen verantwoorden.
Mocht TS wel in staat zijn om op een normaal niveau te discussiëren dan is daar ruimte voor. Voorlopig hou ik vast aan de vermoedens dat hij enkel loopt te klieren vanuit z'n zolderkamer.
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:51 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens dat het een stuk nuttiger zou zijn als we hier op niveau in hadden kunnen gaan op de punten van TS. Sterker nog, dat is geprobeerd.
Als TS zich daarna op een zeer destructieve wijze in de discussie werpt, waarbij fatsoens- en discussienormen compleet uit het oog verdwenen zijn wordt dat aardig lastig. Van zinnig hoor en wederhoor is al 7 pagina's geen sprake, zijn posts enkel gevuld met onderbuikgevoel.
Bronnen zouden zijn verdenkingen van een female super state nog wat body kunnen geven, maar het blijft enkel bij één filmpje. Een filmpje dat, mocht je nog niet gekeken hebben, een reclame is van een damesschoenenfabrikant. Deze vermeende oproep tot het onderdrukken van mannen zet dames enkel aan tot zich duurdere schoenen te kunnen verantwoorden.
Mocht TS wel in staat zijn om op een normaal niveau te discussiëren dan is daar ruimte voor. Voorlopig hou ik vast aan de vermoedens dat hij enkel loopt te klieren vanuit z'n zolderkamer.
Denk je dat je grappig bent als je mijn gedrag kopieert maar dan als reactie op het verkeerde type gedrag?quote:
Victimcomplex? Kom eens met geldige argumenten ipv random dingen te roepen. En leer vooral eens lezen voordat je reageert.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
conservatieve rechtse relpubers zijn net zulke jankende snowflakes als die SJWs... wat een victimcomplex, die gasten...
Even kijken...quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:37 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Victimcomplex? Kom eens met geldige argumenten ipv random dingen te roepen. En leer vooral eens lezen voordat je reageert.
Ik durf het bijna niet te vragen maar heb je hier een bron voor?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Even kijken...
De arme blanke heterofiele man wordt op dit moment o.m. onderdrukt door:
- vrouwen
- allochtonen
- homoseksuelen
- 'linksen' in de breedste zin van het woord
- de elite
- het partij kartel
- de EU
- de media
- de rechtspraak
Iets vergeten?
Dat hele Calergi-Ouwehoeren plan neem ik natuurlijk niet serieus, dat snap je.
Lees gewoon de posthistorie van elke rechtse puber hier.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:41 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen maar heb je hier een bron voor?
- vrouwen: niet door allemaalquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Even kijken...
De arme blanke heterofiele man wordt op dit moment o.m. onderdrukt door:
- vrouwen
- allochtonen
- homoseksuelen
- 'linksen' in de breedste zin van het woord
- de elite
- het partij kartel
- de EU
- de media
- de rechtspraak
Kijk, Plomp... hier heb je d'r één.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:43 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
- vrouwen: niet door allemaal
- allochtonen: niet door allemaal
- homoseksuelen: nee, waar heb je het over?
- 'linksen' in de breedste zin van het woord: op zich wel ja.
- de elite: hier ga ik niet eens op in.
- het partij kartel: sorry, ik weet niet wat dat is.
- de EU: denk het niet, weet niet zeker.
- de media: het lijkt er wel op, ja.
- de rechtspraak: ja.
Maar ik snap dat de waarheid hard is. Je wilt liever een comfortabel leugen horen en daarover blijven trollen.
Ik heb het niet zwaar, maar ik klaag wel over problemen die de meeste mensen niet inzien. Ze denken zelfs dat het omgekeerde het geval is, zo gehersenspoeld zijn ze.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lees gewoon de posthistorie van elke rechtse puber hier.
Wat hébben ze het zwaar... de sneeuwvlokjes
Met andere woorden, ik moet zelf gaan zoeken naar de onderbouwing van jouw standpunten?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lees gewoon de posthistorie van elke rechtse puber hier.
Wat hébben ze het zwaar... de sneeuwvlokjes
Gehersenspoeld door die duivelse media!???!??quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:44 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik heb het niet zwaar, maar ik klaag wel over problemen die de meeste mensen niet inzien. Ze denken zelfs dat het omgekeerde het geval is, zo gehersenspoeld zijn ze.
Stop met trollen. Je weet heus wel wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gehersenspoeld door die duivelse media!???!??
Lieverd, er staat er één boven je...quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:44 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Met andere woorden, ik moet zelf gaan zoeken naar de onderbouwing van jouw standpunten?
Een heel voorbeeld.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lieverd, er staat er één boven je...
Uiteraard... de Elite is bezig met een cultureel-marxistisch complot om den blanken man uit te roeien door middel van feminisering, omvolking en het promoten van onnatuurlijk seksueel gedrag!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:46 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Stop met trollen. Je weet heus wel wat ik bedoel.
Ik heb het niet over rechtse mensen. Ik heb het over puberale conservatieve rechtse betweters die net zo mieterig en kleinzerig zijn als de eerste de beste SJW.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:47 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Een heel voorbeeld.
Ik moet mijn mening over rechtse mensen drastisch gaan herzien
Jij kan alleen schelden en oordelen. Heb je niks nuttigs te zeggen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over rechtse mensen. Ik heb het over puberale conservatieve rechtse betweters die net zo mieterig en kleinzerig zijn als de eerste de beste SJW.
Ben je echt zo dom of doe je maar alsof? Vrouwen zijn leuk, maar dat heeft er serieus niks mee te maken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt hè... vrouwen zijn leuk, of niet dan.
ik identificeer mezelf niet met irrelevante kenmerken als geslacht of genderquote:
Nee inderdaad, mensen weg zetten als landverraders omdat hun politieke voorkeur je niet aanstaat is helemaal niet oordelend of zo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:49 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Jij kan alleen schelden en oordelen. Heb je niks nuttigs te zeggen?
Ja, want dat deed ik gister zeker.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee inderdaad, mensen weg zetten als landverraders omdat hun politieke voorkeur je niet aanstaat is helemaal niet oordelend of zo.
de schoot van het bestaanquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt hè... vrouwen zijn leuk, of niet dan.
Dus je bent agender? Wil jij nu ook speciale rechten krijgen, of heb je die al?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:50 schreef Drug het volgende:
[..]
ik identificeer mezelf niet met irrelevante kenmerken als geslacht of gender
Gewoon in je OP hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:50 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ja, want dat deed ik gister zeker.
wat voor speciale rechten heb je het over?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:51 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dus je bent agender? Wil jij nu ook speciale rechten krijgen, of heb je die al?
Kom op man, weet je toch... die krijg je van het Internationaal Cultureel-Marxisme. Ik kreeg ze ook omdat ik soul muziek beter vind dan nederpop.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:52 schreef Drug het volgende:
[..]
wat voor speciale rechten heb je het over?
Je bent goed op de hoogte.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kom op man, weet je toch... die krijg je van het Internationaal Cultureel-Marxisme. Ik kreeg ze ook omdat ik soul muziek beter vind dan nederpop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |