abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin maandag 31 juli 2017 @ 23:22:20 #1
35723 crew  GGMM
pi_172819974


Waarom dit topic?
Zodat iedereen makkelijk een room kan vinden en eentje aan kan bieden om medespelers te vinden, je hoeft dan niet meer te zoeken in de SC of in een of ander livetopic. Dus als je wil spelen, post je linkje in dit topic en spelen maar! Standaardwachtwoord voor FOK! is Alba.

Wat is HaxBall?
Bij Haxball speel je met twee teams tegen elkaar, het rode team en het blauwe team, dat tegen elkaar zoveel en zo rap mogelijk moeten scoren. Er wordt aangeraden om twee tegen twee of drie tegen drie te spelen, maar je kan natuurlijk ook met meer of minder tegen elkaar.

Hoe werkt het?
Om het spel te spelen ga je naar www.Haxball.com, dan kom je op een scherm waar je je naam moet kiezen, kies een naam en klik op 'Play Now!'. Als je dit gedaan hebt kom je op een lijst met allemaal 'rooms' die staan gerangschikt van hoe ver de host (=de maker van de room) zich van jou bevindt, hoe dichter hij is, hoe minder kans je hebt dat het spel blokkeert.

Kies dus een zo dicht mogelijke room en dubbelklik op de naam nu moet je even wachten, na even te wachten kom je op een scherm waar je ziet wie er allemaal in dezelfde room zit als jij. Nu kan OF de host van de room een teamverdeling maken OF voor aanvang van het partijtje kan iedereen zelf een team kiezen.

Als de host het spel heeft gestart kom je op het speelveld en kun je bewegen met je pijltjestoetsen en schieten doe je met de 'X-toets' de 'Ctrl-toets' of de 'Spatie'.

Max Players, spreekt voor zich, hoeveel spelers er maximum in je room mogen, als jij het liefst 3 tegen 3 speelt zet je dit op 6, zo simpel is het. 10 is vaak goed voor een redelijk lagg-vrij potje, maar op drukke tijdstippen zoals bij live-topics loop je dan het risico dat veel users niet kunnen deelnemen. Met 22 man kan ook, maar misschien is dat voor veel mensen te hectisch of te laggy.

Dan als je room gemaakt is kan je nog enkele dingen kiezen zoals hoelang elk spel duurt (Time Limit), welk Stadium je neemt (Stadium) en bij hoeveel goals het team is gewonnen (Score Limit).

Uitleg geleend van deze site


SPOILER: lokroepquote
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator maandag 31 juli 2017 @ 23:24:35 #2
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_172820016
Lijkt erop dat ik progressie heb gemaakt ten opzichte van september vorig jaar.

WEB / [HaxBall #44] Messi = Chevy

Altijd leuk.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator maandag 31 juli 2017 @ 23:44:19 #3
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172820347
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Onlogisch wordt vakkundig kaltgestellt _O_.
Keihard :{

quote:
14s.gif Op maandag 31 juli 2017 22:59 schreef Doublepain het volgende:

[..]

En.. Onlo ging de bosjes in he
Pax ook.

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin maandag 31 juli 2017 @ 23:46:53 #4
35723 crew  GGMM
pi_172820394
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 23:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lijkt erop dat ik progressie heb gemaakt ten opzichte van september vorig jaar.

WEB / [HaxBall #44] Messi = Chevy

Altijd leuk.
Daarnaast staat Messi al een jaar stil qua ontwikkeling.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172820427
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 23:44 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Keihard :{

[..]

Pax ook.

[ afbeelding ]
Ziet er wat laggy uit
pi_172820703
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 23:46 schreef GGMM het volgende:

[..]

Daarnaast staat Messi al een jaar stil qua ontwikkeling.
/care

Lukt het wel, lukt het wel, lukt het niet, nou, dan lukt het ff niet. Jij maakt er altijd zo'n big deal van. En je billie Onlo neem ik sowieso niet serieus. Die bakt er écht geen kut van met z'n grote wafel. :')

Maar jij bent gewoon beter dan ik, wil je dat soms horen?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Moderator dinsdag 1 augustus 2017 @ 00:08:07 #7
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_172820734
wafel
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Forum Admin dinsdag 1 augustus 2017 @ 00:11:58 #8
35723 crew  GGMM
pi_172820794
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:06 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

/care

Lukt het wel, lukt het wel, lukt het niet, nou, dan lukt het ff niet. Jij maakt er altijd zo'n big deal van. En je billie Onlo neem ik sowieso niet serieus. Die bakt er écht geen kut van met z'n grote wafel. :')

Maar jij bent gewoon beter dan ik, wil je dat soms horen?
Jij maakt er geen big deal van? :D Je scheldt constant anderen uit.

Net als ik, maar dan moet je niet doen alsof jij er boven staat :D

En dat ik beter ben dan jij weet iedereen. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172822050
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 22:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
1v1 tegen GGMM. Werd 2-3.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: prima goal
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik was op weg naar de nul, en toen gebeurde dit.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: hier dolde ik een speler.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij maakt hem wel erg vaak af de laatste tijd :)

quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 23:18 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voes van ze
  Moderator dinsdag 1 augustus 2017 @ 06:36:18 #10
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_172822782
Genot

SPOILER: Chevy keept, feat. Scrummie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Chevy en GGMM Rambo finale
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Chevy keept, feat. Messi
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: GGMM dolt Paxcon en Coco blockt (viesdik)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Messi dolt Chevy MOKERHARD
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Chevy keept, feat Messi deel 2
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Scrummie en de keeper GGMM
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schrödingers goal by Trala
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wazgod feat. Messi
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wazgod feat. Chevy
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Waz pls
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wereldpass Onlogisch
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 3v1 feat. Coco
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
pi_172822821
Echt een wereldpass van onlo! Koekoek
  Moderator dinsdag 1 augustus 2017 @ 07:17:01 #12
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_172822892
Ho ho doe even niet alsof "Wazgod feat. Chevy" mijn schuld was he :{

Wel bedankt voor die gif van die RAMBO-finale. Toen vergat ik zelf op te nemen :') :(
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:56:52 #13
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172823702


Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:21:07 #14
35723 crew  GGMM
pi_172824026
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 07:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ho ho doe even niet alsof "Wazgod feat. Chevy" mijn schuld was he :{
Vooral Scrummie zn schuld.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172824241
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:21 schreef GGMM het volgende:

[..]

Vooral Scrummie zn schuld.
Uiteraard.
  Moderator dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:18:07 #16
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172824838
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 06:50 schreef tralalala het volgende:
Echt een wereldpass van onlo! Koekoek
Dit was werkelijk mijn enige goede moment van de avond. Wat was ik slecht gisteren :')

Inb4 niet alleen gisteren Hueueueueue.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:30:52 #17
35723 crew  GGMM
pi_172825128
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Uiteraard.
Jij loopt te laat naar boven. :)

Kan gebeuren makker! Van fouten leren we! :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172825238
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:30 schreef GGMM het volgende:

[..]

Jij loopt te laat naar boven. :)

Kan gebeuren makker! Van fouten leren we! :)
Nah, de echte fout is is dat ik instap maar niet doorzet vlak voor jij de voorzet geeft. Ik had daar niet in moeten stappen, of door moeten gaan om de voorzet te blokken. Maar door het instappen ben ik te laat om naar boven te lopen, dus daar heb je gelijk in :).
pi_172825486
Niks gemist zie ik
  Forum Admin dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:54:26 #20
35723 crew  GGMM
pi_172825558
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:50 schreef Toto69 het volgende:
Niks gemist zie ik
Wij jou ook niet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:10:34 #21
35723 crew  GGMM
pi_172828482


Dit is écht een mooie goal trouwens. Tralala die het veld breed houdt, Coco die ruimte creëert, ik die Pax volledig het bos in stuur. (En Messi ook trouwens)

Zo zie hoe belangrijk het is om zonder bal toch goed te lopen. (Eén van de redenen waarom ik het zo kut vind om met Toto samen te moeten spelen.)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172828575
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:10 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is écht een mooie goal trouwens. Tralala die het veld breed houdt, Coco die ruimte creëert, ik die Pax volledig het bos in stuur.

Zo zie hoe belangrijk het is om zonder bal toch goed te lopen. (Eén van de redenen waarom ik het zo kut vind om met Toto samen te moeten spelen.)
Eigenlijk komt deze goal volledig op het conto van Coco. Ik word omspeeld omdat ik verwacht dat Messi de korte hoek pakt en jij dus alleen maar naar tralala kan spelen. Doordat Coco Messi daar weghoudt ontstaat daar de ruimte :)
  Forum Admin dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:17:28 #23
35723 crew  GGMM
pi_172828616
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:15 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Eigenlijk komt deze goal volledig op het conto van Coco. Ik word omspeeld omdat ik verwacht dat Messi de korte hoek pakt en jij dus alleen maar naar tralala kan spelen. Doordat Coco Messi daar weghoudt ontstaat daar de ruimte :)
Als Tralala daar niet had gestaan had ik die schijnbeweging niet kúnnen maken.

En die schijnbeweging was gewoon goed, want zowel jij als Messi trapte erin.

Hele team is verantwoordelijk. :) (behalve chevy)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172828725
Als Coco met z'n dikke kont daar niet in de weg stond was de bal er NOOIT ingegaan.

Alle credits naar Coco, niet naar GGMM :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Forum Admin dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:27:02 #25
35723 crew  GGMM
pi_172828832
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:22 schreef FireFox1 het volgende:
Als Coco met z'n dikke kont daar niet stond was de bal er NOOIT ingegaan.
En als Tralala er niet stond waren jij en Pax nooit uitgelopen toen ik de bal naar hem dreigde te spelen. Dan had Coco kunnen staan wat hij wil, maar zonder resultaat.

Ik wil de knappe actie van Coco niet bagatelliseren, ik geef slechts aan dat Tralala belangrijk is, ondanks dat hij niet direct betrokken is. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')