Wie is heywoodu? Ken alleen heywooweltquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:55 schreef DeLuna het volgende:
heywoodu kan dit gewoon doorspoelen vanavond
Ik duim overigens ook gewoon voor Hassan, en natuurlijk ook voor Koko (maar dat is dan eerder voor een persoonlijke topprestatie). Muir, Simpson of Semenya zou ik wel een absolute flopshow vinden. Dibaba of Kipyegon kan ik wel mee leven.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon voor Sifan, ik mag haar mentaliteit wel.
Salazar blijft wel een boef.
Slecht in planning die jongen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:55 schreef DeLuna het volgende:
Zie hem nog wel tijdens de OS op vakantie gaan naar een oord zonder TV/internetquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Slecht in planning die jongen.
We wisten al dat het om 20.00u begonquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Wie is heywoodu? Ken alleen heywoowelt
Klopt, had eerder wat leuke voorbeschouwend filmpjes verwacht.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:57 schreef franklop het volgende:
[..]
We wisten al dat het om 20.00u begon
Wat is heywoowelt?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Wie is heywoodu? Ken alleen heywoowelt
Ik ga de heren en dames mensen van de NOS een kans geven.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij welke TV-boer kijken jullie?
Ja maar ik kijk liever naar shots van atleten die hun warming up doenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:57 schreef franklop het volgende:
[..]
We wisten al dat het om 20.00u begon
ES, is het ook bij de NOS dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij welke TV-boer kijken jullie?
Laat je Pino toch even rekken en strekken?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik kijk liever naar shots van atleten die hun warming up doen
NPO 3 vanaf nu zo'n beetjequote:
Denken dat Heywoodu hier ook maar 1 seconde van gaat doorspoelenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:55 schreef DeLuna het volgende:
Pino is de mascotte van dit toernooi. De nieuwe Cooly.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Laat je Pino toch even rekken en strekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |