abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:22:09 #26
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_172830113
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:07 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Vond ik nog wel aardig spelen vorige week, kwam als enige aanvaller wat dreiging vanaf (en Lozano natuurlijk in de slotfase). Pereiro bakt er ook niet veel van, De Jong al helemaal niet en veel meer keuzes zijn er niet.
Zit veel drive in die jongen (Bergwijn), alleen ongelukkig in zijn acties en slordig in de afronding. Hij moet echt stappen gaan zetten, anders op zoek naar een andere club. Op dit moment is het een leuke speler voor een subtopper in de eredivisie, maar te licht voor het niveau dat PSV nastreeft.
pi_172830231
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:22 schreef tja77 het volgende:

[..]

Zit veel drive in die jongen (Bergwijn), alleen ongelukkig in zijn acties en slordig in de afronding. Hij moet echt stappen gaan zetten, anders op zoek naar een andere club. Op dit moment is het een leuke speler voor een subtopper in de eredivisie, maar te licht voor het niveau dat PSV nastreeft.
Als hij iedere week speelt als afgelopen week is het prima. beter dan alle wedstrijden afgelopen seizoen. Jammer dat hij niet 1 a 2 x scoorde, want dan was het echt een topwedstrijd van hem. hopelijk is hij nu een beetje los.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_172830345
Heb er een slecht gevoel over. PSV speelt sinds 1974 onafgebroken Europees voetbal. Zou echt zonde zijn als deze reeks nu stopt. 6 miljoen aan startgeld mislopen kan PSV zich niet veroorloven. We zakken als club echt steeds verder weg als we zelfs van fucking Osijek verliezen :') Hopelijk ontslag Cocu maar dat zal wel weer niet. Mag weer het hele seizoen aankloten.
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:39:14 #29
342627 tja77
pi_172830538
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:32 schreef Scarface88 het volgende:
Heb er een slecht gevoel over. PSV speelt sinds 1974 onafgebroken Europees voetbal. Zou echt zonde zijn als deze reeks nu stopt. 6 miljoen aan startgeld mislopen kan PSV zich niet veroorloven. We zakken als club echt steeds verder weg als we zelfs van fucking Osijek verliezen :') Hopelijk ontslag Cocu maar dat zal wel weer niet. Mag weer het hele seizoen aankloten.
Voorronde EL is gewoon Europees voetbal hoor. Die reeks blijft hoe dan ook in stand.
pi_172830823
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:39 schreef tja77 het volgende:

[..]

Voorronde EL is gewoon Europees voetbal hoor. Die reeks blijft hoe dan ook in stand.
Groepsfase in ieder geval dan.
pi_172832804
Al wat bekend over onze nieuwe Willems?
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:43:15 #32
342627 tja77
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:47:56 #34
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_172833435
quote:
Oefenen met een 5-3-2 opstelling als je tegen een tegenstander niveautje Telstar met meer dan 1 doelpunt moet winnen :')

Is Cocu nu al seniel aan het worden?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:52:09 #35
342627 tja77
pi_172833521
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 16:47 schreef hafcfan het volgende:
30 fans mee donderdag? _O-
Op basis van de thuiswedstrijd, vind ik het nog veel.
pi_172833564
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:32 schreef Scarface88 het volgende:
Zoals ik op dit moment denk:
Ajax (gaat door)
FC Utrecht (uitgeschakeld)
PSV (gaat door)

Met welke cijfers vind ik moeilijker, maar dit op basis van dat Ajax een betere ploeg heeft dan Nice, bovendien een thuisvoordeel waar ze in feite al voorstaan voor de wedstrijd begint.

FC Utrecht, ondanks de niet zo heel gekke uitgangspositie (0 gehouden in de 1e wedstrijd), is de tegenstander toch iets beter en ook zij hebben een thuisvoordeel.

PSV, heeft gewoon een (veel) betere ploeg en ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze hiervan over 2 wedstrijden gezien, niet van kunnen winnen. Iedere goal die ze nu maken telt in feite dubbel dus bij 2 goals is 1 tegengoal geen probleem.
pi_172838476
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:22 schreef tja77 het volgende:

[..]

Het is zo'n ventje dat idd nú stappen moet gaan zetten anders kan hij heel makkelijk eindigen zoals zoveel begenadigde dribbelaars voor hem in de kelder van de Eredivisie.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 20:55:14 #38
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172838542
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het is zo'n ventje dat idd nú stappen moet gaan zetten anders kan hij heel makkelijk eindigen zoals zoveel begenadigde dribbelaars voor hem in de kelder van de Eredivisie.
De lijst met veelbelovende buitenspelers die achteraf een Boerrigter bleken is erg, erg lang.
pi_172838681
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 20:55 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

De lijst met veelbelovende buitenspelers die achteraf een Boerrigter bleken is erg, erg lang.
Boerrigter _O_.

Hoe. kan. je. zo. slecht. zijn.
pi_172838932
quote:
PSV heeft opnieuw een rechtszaak tegen de fiscus verloren. De club spande een hoger beroep aan tegen een eerdere uitspraak over de zogeheten crisistax uit 2012, maar PSV werd wederom in het ongelijk gesteld

De Eindhovenaren wilden de in 2012 betaalde 'crisisheffing' van ruim twee miljoen euro terugkrijgen. Bedrijven die in 2012 werknemers in dienst hadden die meer dan anderhalve ton verdienden, moesten over dat deel van het salaris nog eens zestien procent extra aftikken bij de fiscus. De clubleiding vond de door de Belastingdienst opgelegde betaling niet redelijk en billijk. PSV moest een groot deel van de omzet afstaan vanwege een tijdelijke fiscale afdracht. Na eerder de rechtbank heeft nu ook het Gerechtshof in Den Bosch PSV in het ongelijk gesteld.

De club laat in een reactie aan het Eindhovens Dagblad weten de uitspraak te beoordelen en nog geen beslissing te hebben genomen over een verzoek tot cassatie bij de Hoge Raad. Woordvoerder Hanneke Jaanen legt uit hoe de club tegen de zaak aankijkt. "PSV is en blijft van mening dat het op het moment van betalen - we hebben de crisistax namelijk destijds gewoon betaald - in 2012 onevenredig zwaar is getroffen door de crisisheffing. Dat het later bij PSV, mede door goede sportieve resultaten, financieel beter ging is natuurlijk achteraf mooi meegenomen."

"Op het moment van betaling zag de situatie er echter heel anders uit. Hoe dan ook, het Hof heeft hierover geoordeeld en dat hebben we te respecteren." PSV kijkt ook naar andere uitspraken over dit onderwerp in de voetbalsector. "Waar mogelijk en gewenst zullen we gelijk optrekken met Ajax en Feyenoord, die met soortgelijke heffingen zijn geconfronteerd, en daarover rechtszaken voeren."
Belachelijk natuurlijk dat we als Nederland zon tax regel hebben en alle andere voetballanden niet. Weer een reden waarom we steeds verder afzakken en het gat groter wordt.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:12:48 #41
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172839024
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Boerrigter _O_.

Ik kan zijn gifje niet meer vinden. Die met dat paard.

Edit:
pi_172839055
quote:

[..]

Boerrigter _O_.

In het begin prezen ze hem anders wel de hemel in, geef toe :D
U MAD?
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:14:11 #43
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172839063
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 21:13 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Maar dat is dus met al die gasten.
pi_172839629
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 21:13 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

De eerste maand was hij fantastisch, weet ik nog. Uiteindelijk blijft zijn hoogtepunt de 2-3 in april 2013 toen Tyton en die andere vogel aan het kloten waren _O_
pi_172839848
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

De eerste maand was hij fantastisch, weet ik nog. Uiteindelijk blijft zijn hoogtepunt de 2-3 in april 2013 toen Tyton en die andere vogel aan het kloten waren _O_
Pieters en Waterman.
pi_172840141
hup boys en winnen he
graag op anoniem
pi_172846282
Kolere wat is het toch triest stil rondom PSV qua transfers. Had echt verwacht dat ons complete elftal op de schop zou gaan deze zomer. En wat krijgen we er bij; Lozano en Luckassen van wie laatstgenoemde sowieso nog maar eens moet blijken in hoeverre dit een versterking is...

Kutzooi, heb er gewoon een slecht gevoel over. Tijd dat Brands en Cocu eens plaats maken voor een frisse wind.
U MAD?
pi_172846365
quote:

[..]

Boerrigter _O_.

Bezorgde hij ons tegen PSV niet zowat de titel :P ?
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 08:48:14 #49
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172846542
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 08:19 schreef de_boswachter het volgende:
Kolere wat is het toch triest stil rondom PSV qua transfers. Had echt verwacht dat ons complete elftal op de schop zou gaan deze zomer. En wat krijgen we er bij; Lozano en Luckassen van wie laatstgenoemde sowieso nog maar eens moet blijken in hoeverre dit een versterking is...

Kutzooi, heb er gewoon een slecht gevoel over. Tijd dat Brands en Cocu eens plaats maken voor een frisse wind.
April kampioen en jij staat vooraan te roepen hoe fantastisch Brands en Cocu het gedaan hebben.
pi_172847003
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 08:48 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

April kampioen en jij staat vooraan te roepen hoe fantastisch Brands en Cocu het gedaan hebben.
Als, als, als......... zo ken ik er nog wel een paar.
Ik constateer alleen dat er van die hele renovatie die ze eigenlijk vorige zomer hadden moeten uitvoeren nog weinig is terecht gekomen. We moeten het vooral gaan doen met eigen jeugd waar velen twijfels over hebben of ze PSV 1 wel aan kunnen (denk aan Lammers, de Wijs, Gudmondsson etc.). Op basis van dit plaatje is het niet vreemd dat ik begin te twijfelen of de aanpak van Cocu en Brands momenteel nog wel voor PSV de juiste is. En ik ben volgens mij niet de enige.... De tijd zal het leren, maar ik zie het komende seizoen toch wel met enige 'angst' tegemoet. Achterin is het een puinhoop, Cocu lijkt niet de Jong niet te willen passeren ondanks zijn vormcrisis, Arias en Zoet lijken ook nog weg te gaan etc.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')