Zal leuk zijn. Ik ben weer toe aan een echt WTF moment.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Varys komt er nog een twist wel, zeker na wat Melisandre nog zei.
Waarom zal dat niet zijn? Je wilt toch beide forten innemen. We kregen zelfs een afscheid seks scene. Dan lijkt het me dat je al je troepen tegelijk erop af stuurt. Al snap ik ook niet dat echt niemand ook maar iets van Euron af weet. Die Vary's weet geen flikker meer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 01:14 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Waar kunnen we dit uit concluderen? Want ik zie iedereen dit nu zeggen.
If common folks like us have had a taste of power...it's the best feeling in the worldquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Varys komt er nog een twist wel, zeker na wat Melisandre nog zei.
We krijgen nog een derde WTF-moment (na Shireen en Hodor), maar gok nog steeds dat dat Jon is die van Dany zijn Nissa Nissa maakt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 01:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zal leuk zijn. Ik ben weer toe aan een echt WTF moment.
Wat is Nissa Nissaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We krijgen nog een derde WTF-moment (na Shireen en Hodor), maar gok nog steeds dat dat Jon is die van Dany zijn Nissa Nissa maakt.
Dat zal wel tof zijn. Hopelijk blijft Dickon wel leven. Kan hij mooi warden of the south worden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De vrouw van Azor Ahai die een zwaard in haar kreeg waaruit Lightbringer ontstond.
Die moet dan eerst nog wat karakterontwikkeling krijgen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 01:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zal wel tof zijn. Hopelijk blijft Dickon wel leven. Kan hij mooi warden of the south worden.
Daar doen ze niet meer aanquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die moet dan eerst nog wat karakterontwikkeling krijgen.
Tja het hele verhaaltje heet A song of Fire and Ice dus lijkt me wel dat John Sneeuw en Danaerys de Onverbrande door Vuur kindjes gaan maken....de meeste sprookjes zijn vrij duidelijk daarin, kijk naar Zwarte Vader of Harry Alleen uit Star Warsquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We krijgen nog een derde WTF-moment (na Shireen en Hodor), maar gok nog steeds dat dat Jon is die van Dany zijn Nissa Nissa maakt.
Muah. Je kan het twee kanten op beredeneren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 01:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom zal dat niet zijn? Je wilt toch beide forten innemen. We kregen zelfs een afscheid seks scene. Dan lijkt het me dat je al je troepen tegelijk erop af stuurt. Al snap ik ook niet dat echt niemand ook maar iets van Euron af weet. Die Vary's weet geen flikker meer.
Jamie is echt een laf schoothondje geworden, terwijl hij Cersei in de boeken al haat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer gaat Jaime zich eens losrukken van Cersei met haar gekke lippenstift
Plotholes bij D&D zijn ook nog nooit eerder voor gekomen nee. Het zegt al genoeg dat je er van moet uitgaan dat het maar goed is. Ze horen het gewoon duidelijk te schrijven zoals in de eerste 4 seizoenenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 01:30 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Muah. Je kan het twee kanten op beredeneren.
1) Als we ervan uitgaan dat ze beide tegelijk vertrokken. Dan vallen er plotholes. Want hoe is Euron zo snel?
2) Als we de gebeurtenissen aanhouden en dus zien dat Euron ze beide inhaalt. Kunnen we ook concluderen dat ze niet tegelijk zijn vertrokken en hebben we geen plotholes.
Ik ga voor #2
Dat komt omdat ze Tyrion nooit aan Jaime hebben laten vertellen dat Cersei met anderen neukt, dat was een grote reden waarom Jaime Cersei begon te haten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 01:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jamie is echt een laf schoothondje geworden, terwijl hij Cersei in de boeken al haat.
Ja dat was jammer. En Jamie vertelde Tyrion niet dat zijn hoer geen hoer wasquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze Tyrion nooit aan Jaime hebben laten vertellen dat Cersei met anderen neukt, dat was een grote reden waarom Jaime Cersei begon te haten.
Welk voordeel denk jij dat de samenwerking met het noorden heeft voor de troon? Jij denkt dat Jon zijn mannen naar het zuiden stuurt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 01:33 schreef Junglebeast het volgende:
De alliance van Dany valt wel snel uit elkaar zeg. Ze heeft alleen haar paardenvolk nog?? En ja ok de draken dan. Dus ze moet haast wel met het Noorden(en Jon) gaan samenwerken. Cersei staat er nu een heel stuk beter voor.
Wat ik ook wel begreep, want de meeste kijkers hadden toch niet meer geweten wie Tysha was dus er was dan maar weinig emotie.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 01:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat was jammer. En Jamie vertelde Tyrion niet dat zijn hoer geen hoer was
Gwn tit-for-tat. Jij helpt ons met Cercei, wij jou met de White Walkers. Daar kan Jon geen nee tegen zeggen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 01:38 schreef hafcfan het volgende:
Ik snap ook niet waarom Tyrion denkt dat Jon met hun gaat mee vechten.Echt een kans van 0% dat die mannen naar het zuiden gaan, dus waarom ze dan een waardevolle bondgenoot zijn mag Joost weten vanuit haar perspectief.
you haven't been paying attention.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 01:42 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Gwn tit-for-tat. Jij helpt ons met Cercei, wij jou met de White Walkers. Daar kan Jon geen nee tegen zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |