Heracles is wel een taaie tegenstander gebleken afgelopen jaren. Kan alle kanten op.. Als de jongens zo spelen als tegen Twente komt het wel goed, denk ik.quote:Op vrijdag 15 september 2017 13:40 schreef barko2019 het volgende:
Wat denken we er van morgen tegen Heracles? ;-) Moet te doen zijn toch!
Gelijkspel.quote:Op vrijdag 15 september 2017 13:40 schreef barko2019 het volgende:
Wat denken we er van morgen tegen Heracles? ;-) Moet te doen zijn toch!
Denk dat jullie winnen.quote:Op vrijdag 15 september 2017 13:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heracles is wel een taaie tegenstander gebleken afgelopen jaren. Kan alle kanten op.. Als de jongens zo spelen als tegen Twente komt het wel goed, denk ik.
Ik zou Twente niet als graadmeter gebruiken, die winnen nog niet van Bal op het Dak '69quote:Op vrijdag 15 september 2017 13:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heracles is wel een taaie tegenstander gebleken afgelopen jaren. Kan alle kanten op.. Als de jongens zo spelen als tegen Twente komt het wel goed, denk ik.
Waarschijnlijk geen verlichting op dat sportpark, dan moeten ze er zeker van zijn dat het op tijd afgelopen is.quote:Op zondag 17 september 2017 00:45 schreef JJH het volgende:
9 uit 3 thuis. Is helemaal niets van te zeggen.
Ik denk zomaar dat ze het volgende week lastiger hebben tegen VVV dan over twee weken tegen Groningen.
Wat een onmogelijke tijd trouwens aanstaande donderdag. Ik had nog het idee die kant op te gaan, maar dit is gewoon niet haalbaar.
Die 1-1 zag je echt niet aankomen. Gewoon een smerige lucky. Dik verdiende zege. Gefeliciteerd!quote:Op zondag 17 september 2017 00:16 schreef Tchock het volgende:
Prima wedstrijd gezien. Eigenlijk kwamen we pas in de problemen toen de hele ploeg wel tevreden leek met 1-0; de gelijkmaker zag je al van mijlen ver aankomen. Gelukkig maakte Mokhtar het verschil, wat een baas.
Verlichting op dat sportpark was niet voldoende voor TV was inderdaad de reden geloof ik.quote:Op zondag 17 september 2017 09:08 schreef portie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen verlichting op dat sportpark, dan moeten ze er zeker van zijn dat het op tijd afgelopen is.
Tegen Heracles vond ik wel dat ze heel vaak de bal gewoon teruggaven aan de tegenpartij. Slordige passing, wel lekker dat je dan de winnende nog op het laatst maakt.
Komende twee thuiswedstrijden moet ik missen helaas. Dus over twee maanden pas weer een wedstrijdje voor mij
Een miljoentje of anderhalf/twee denk ik.quote:Op maandag 18 september 2017 19:06 schreef pleeborstel het volgende:
Hoeveel zou Ryan Thomas opleveren als je hem deze winter verkoopt
© Viquote:• PEC Zwolle-spits Piotr Parzyszek schoot dit Eredivisie-seizoen nog niet op doel (zes schoten in totaal) en kwam in zijn laatste twee duels tot in totaal twee balcontacten in de vijandelijke zestien. Ter vergelijking: Stef Nijland - die hem zondag verving - kwam tegen VVV in 34 minuten tot drie schoten (waarvan één op doel) en had twee balcontacten in de Venlose zestien.
Tering man, hoe ver kun je vallen.quote:NEC stuurt kwakkelende Achahbar naar beloften
22:48 - Slechts 26 minuten heeft Anass Achahbar op de teller staan in dienst van NEC. De oud-speler van Feyenoord en PEC Zwolle blijft kwakkelen met zijn gezondheid en is zodoende naar het tweede elftal van de club gestuurd.
Dit omdat hij volgens technisch directeur Remco Oversier daar beter fit kan worden. "Hij had een snee in zijn voet met hechtingen, waardoor hij een paar weken niet kon spelen. Ook had hij last van zijn nek en schouderblad. Na de wedstrijd tegen FC Den Bosch is hij ziek geweest", legt
Een training bij het eerste elftal kan de aanvaller nu nog niet volhouden, stelt Oversier. "Bij PEC heeft Anass dezelfde uitdaging gehad. Hij gooit er niet met de pet naar. Hij kan voor een beperkte duur meetrainen met de selectie en daardoor is hij extra blessuregevoelig. Die cirkel willen we op deze manier doorbreken.''
Gefeliciteerd maatquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:44 schreef Tchock het volgende:
0-0 in de KuipEcht knap gespeeld, verdedigend stond het ook prima. Zelf nauwelijks aanspraak op de winst gehad maar dat boeit niet. Werd nog een aardige schiettent aan het einde
Triest. Enorm frustrerend dat het nergens te zien is, ik probeer maar via twitter op de hoogte te blijven.quote:
Is gewoon bekertoernooi in een notendop, niks met PEC te maken.Voor amateurploeg wedstrijd van het jaar, profclub die er te makkelijk over denkt. Niet voor niks dat je met beker zovaak verrassingen ziet.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:33 schreef Monopoly het volgende:
Typsch weer. In de Eredivisie een aardig potje voetbal laten zien en thuis met de hakken over de sloot tegen de Kozakken boysPEC Zwolle in een notendop
![]()
Goed, door. Gelukkig. ADO thuis, mooie uitdaging.
Nog zo'n eentjequote:
twitter:PECFansNL twitterde op dinsdag 31-10-2017 om 22:19:44De beste start van PEC Zwolle ooit in de Eredivisie. (alle seizoenen omgerekend naar 3 punten) #peczwolle… https://t.co/U1dj19mM3g reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |