Denemarken wel?quote:Op zondag 30 juli 2017 18:43 schreef Loekie1 het volgende:
Dit zijn geen finaleploegen. Man man man, wat slecht.
Half oogje hoorquote:Op zondag 30 juli 2017 18:57 schreef Fargo het volgende:
[..]
Diep respect dat jij naar deze aids zit te kijken.
Dan zit je bij mij goed, want ik ben bij 1 vlotlopende aanval al tevreden. En nóg word ik vaak teleurgesteld. Kun je nagaan. Snap ook niet dat op social media al die mensen zo hard aangepakt worden als ze durven te zeggen dat het gewoon niveau niks is waar je naar zit te kijken. Dit is gewoon amateurniveau. Een beetje dat Fox Sports kampioen duel idee van vorig seizoen.quote:Op zondag 30 juli 2017 18:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Half oogje hoorEn dan is het op zich wel oké. Je moet gewoon niet teveel verwachtingen hebben eigk
Tja, heel veel mensen die vrouwenvoetbal graag tot een succes willen maken blijkbaar. En dat is ook prima, het zit ook zeker in de lift, maar er zitten veel wedstrijden bij die nou nog niet helemaal lekker zijn. Al verwacht ik wel dat dit de laatste echt matige wedstrijd is, de rest van de wedstrijden zal wel oké zijnquote:Op zondag 30 juli 2017 19:02 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dan zit je bij mij goed, want ik ben bij 1 vlotlopende aanval al tevreden. En nóg word ik vaak teleurgesteld. Kun je nagaan. Snap ook niet dat op social media al die mensen zo hard aangepakt worden als ze durven te zeggen dat het gewoon niveau niks is waar je naar zit te kijken. Dit is gewoon amateurniveau. Een beetje dat Fox Sports kampioen duel idee van vorig seizoen.
Uiteraard!quote:Op zondag 30 juli 2017 19:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, heel veel mensen die vrouwenvoetbal graag tot een succes willen maken blijkbaar. En dat is ook prima, het zit ook zeker in de lift, maar er zitten veel wedstrijden bij die nou nog niet helemaal lekker zijn. Al verwacht ik wel dat dit de laatste echt matige wedstrijd is, de rest van de wedstrijden zal wel oké zijn
En aan de andere kant ben ik zelf ook niet heel erg van aan de ene kant heel hard blijven roepen dat het matig voetbal is maar toch wel blijven kijken. Tenzij het Ajax is natuurlijk
Mja, op zich zijn/waren die Duitsers wel favoriet, maar ze vallen wel wat tegen dit toernooiquote:Op zondag 30 juli 2017 19:16 schreef Fargo het volgende:
[..]
Uiteraard!
En vanmiddag heb ik me prima vermaakt met die Denen en Duitsers. Maar niet bepaald omdat het zo goed was. Dat was echt heel, heel matig. Als die Duitsers de gedoodverfde (met afstand) favorieten waren, wat ik die Koster wel 6 keer heb horen zeggen, dan had ik het haast een schande gevonden als 'we' daarvan verloren zouden hebben. Al heb ik ook geen idee hoe goed Oranje is, heb nog niks van ze gezien. Maar waarschijnlijk minder dan de Duitsers dus...
Moeten ze wel effe wat creërenquote:Op zondag 30 juli 2017 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje zou dit gewoon moeten winnen.
Tijdstip denk ik. De wedstrijd van Nederland gisteren werd ook minder bekeken dan de groepswedstrijdenquote:Op zondag 30 juli 2017 19:43 schreef Sked het volgende:
Wel weinig animo voor een wedstrijdje vrouwenvoetbal
Dat vind ik dan ook wel weer zwaar overdrevenquote:Op zondag 30 juli 2017 19:50 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Denemarken was klasse. Echt gigantisch verschil.
Als ik de analyse mag geloven nietquote:Op zondag 30 juli 2017 19:52 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb trouwens tweede helft van dit niet gekeken, werd het nog wat?
Het is nog steeds gelijk wat denk je zelf?quote:Op zondag 30 juli 2017 19:52 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb trouwens tweede helft van dit niet gekeken, werd het nog wat?
iedereen zit te BBQ'enquote:Op zondag 30 juli 2017 19:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tijdstip denk ik. De wedstrijd van Nederland gisteren werd ook minder bekeken dan de groepswedstrijden
Met diepvriesfrikandellen en aardappelsaladequote:
waar slaat deze post nu weer opquote:Op zondag 30 juli 2017 19:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Met diepvriesfrikandellen en aardappelsalade
Koffieplanter vindt dit leuk.
vergeet de flesjes AA energydrink nietquote:Op zondag 30 juli 2017 19:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Met diepvriesfrikandellen en aardappelsalade
Koffieplanter vindt dit leuk.
KP is het niet eens met de Nederlandse manier van BBQenquote:Op zondag 30 juli 2017 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waar slaat deze post nu weer op
Jumbovlees op de BBQ niks mis meequote:Op zondag 30 juli 2017 19:55 schreef franklop het volgende:
[..]
KP is het niet eens met de Nederlandse manier van BBQen
Wat is de Nederlandse manier van BBQ-en?quote:Op zondag 30 juli 2017 19:55 schreef franklop het volgende:
[..]
wat wil hij dan op de barbecue?quote:Op zondag 30 juli 2017 19:55 schreef franklop het volgende:
[..]
hele koeien ofzo. Geen idee.quote:Op zondag 30 juli 2017 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat wil hij dan op de barbecue?
paprika en visquote:Op zondag 30 juli 2017 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat wil hij dan op de barbecue?
Dit heb ik in mijn OP ook opgeschrevenquote:Op zondag 30 juli 2017 19:58 schreef klaasweetalles het volgende:
engeland frankrijk wordt zo een toppertje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |