Dit dus, reden ook dat ik hier niet veel meer in het topic kom. manmanman.quote:Op zondag 30 juli 2017 14:17 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik ben absoluut voor Max, hoop dat hij elke race wint, maar snap niet waarom sommige zo blind zijn om elke fout die hij maakt goed te praten. Dit seizoen heeft hij, vooral bij de starts, al behoorlijk wat steken laten vallen. Het is niet alleen maar een kwestie van 'pech' geweest bij hem.
quote:Op zondag 30 juli 2017 14:17 schreef PowerLoungen het volgende:
''Maar ik zeg dit niet omdat ik voor Max ben hoor''
quote:Op zondag 30 juli 2017 14:18 schreef Pedroso het volgende:
Jos is al aan het denken wie hij nu weer voor z'n smoel moet slaan. Liefst een vrouwelijke official.
Radio Tv Laudaquote:
No shitquote:
Vandaar dat Kvyat al die strafpunten heeftquote:Op zondag 30 juli 2017 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor botsingen tussen teamgenoten is er normaal NOOIT straf
Alsnog een fout, dus straf meer dan terecht. Alleen is 10 seconden behoorlijk buiten proportie.quote:Op zondag 30 juli 2017 14:19 schreef Gezicht het volgende:
Max kan hier toch gewoon niks aan doen? Ja, proberen niet te blokkeren, maarja.
Dat waren natuurlijk slechts gewone race incidentsquote:Op zondag 30 juli 2017 14:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op je antwoord mbt tot Bottas in de vorige races
Nee, dat was een 10 seconde S&G, die kost 30 a 40 seconden.quote:Op zondag 30 juli 2017 14:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit is echt een belachelijk hoge straf....
Zelfde als VET die opzettelijk HAM ramt.
Tja mercedes, dik geld betalen en grote belangen .....wedstrijdleiding/FIA is zo corrupt als de tyfusquote:Op zondag 30 juli 2017 14:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op je antwoord mbt tot Bottas in de vorige races
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |