Ah, oké.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
Flipping, nee gewoon rondrijden in auto wn mannen die langsrijden regelen.
Ik bemoei me nergens mee. Ik was enkel verbaasd dat je er nogal prat op gaat dat je gewoon de hoer uithangt aldaar. Althans dat maak ik er uit op als je het over hoereren hebt. Dat je je dus uit elkaar laat trekken en vol met zaad laat spuiten door een ieder die maar de beurs trekt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
Geralt, waar bemoei jij je mee? Is toch leuk om te hoereren?
Bedoel je niet gewoon "flirten"??quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
Heb je al een man in een soepjurk gefixed btw?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
Dit klinkt wel beetje fout.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
Nicht is langs weg aan hoereren...
http://imgur.com/a/7vw92
Tr gezet. Vieze racist.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
Fathank, alsof een kaaskop als jij mijn naam überhaupt kan uitspreken.
Hoe heet je dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
Fathank, alsof een kaaskop als jij mijn naam überhaupt kan uitspreken.
Dat zou je niet moeten willen. Zeker met jouw geloof niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
Geralt, waar bemoei jij je mee? Is toch leuk om te hoereren?
Banaanvraag = banquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:57 schreef Monopoly het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar de eerstvolgende die privé informatie (naam of adres) post krijgt direct een aanvraag voor een ban. Dingen uitvechten moeten jullie zelf weten, maar geen privé informatie posten.
Even veel vlaggen als lantarens?quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:41 schreef spiritusbus het volgende:
Mijn DM box staat trouwens open voor een linkje naar linkedin profiel van ts. Ik ben nou wel benieuwd
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:41 schreef spiritusbus het volgende:
Mijn DM box staat trouwens open voor een linkje naar linkedin profiel van ts. Ik ben nou wel benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |